Achizitie publica - Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente
Detaliu pentru invitatia numarul 338061
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338061/24.10.2012
Denumire contract: Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"Cod fiscal: 4283538, Adresa: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4106910/118, Fax: 4111055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050659, telefon: +40 214106910, fax: +40 214111055, persoana de contact: GABRIEL CAPITANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele" - Biblioteca, Sos.Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere cladire spital in vederea extinderii spatiului pentru CPU - Compartiment de primire urgente
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de modernizare si realizare a corpurilor C1, C2, C2, C3.1, C3.2 si C4 din cadrul Spitalului clinic ?PROF. DR. TH. BURGHELE? care constau in: CORP C1- primire urgente - constructie parter cu dimensiuni de 10, 40 x 27, 60 +4, 50 x 16, 60, compusa din 5 travei de 5, 40 m si doua deschideri de 4, 90 m la care se adauga o deschidere de 4, 50 m cu 3 travei de 5, 40 m ( spatiul acoperit al rampei de acces pentru ambulante).CORP C2 - constructie cu regim de inaltime demisol+parter+4 etaje. Dimensiuni 8, 70 x 18, 80 m. Acest corp asigura pe toata inaltimea legatura intre corp C si pavilion administrativ + supraetajarea acestuia, precum si circulatia pe verticala prin intermediul unui lift pentru targa si a unei scari cu aceeasi destinatie, precum si un lift pentru vizitatori.CORP C3.1Transformarea parterului si etajului din Pavilionul Administrativ astfel: - parterul- serviciu de internare externare pacienti; - etajul va include saloane ce vor apartine Sectiei 1- urologie femeiCORP C3.2 ? constructie proiectata pe 3 nivele, ce se va realiza cu o structura metalica suspendata deasupra Pavilionului Administrativ. Cele 3 nivele corespund etajelor 2, 3, 4 ale Corpului 2. Dimensiuni ? 16, 20 x 18, 40. Destinatia ? saloane apartinind sectiilor II, III, IV, respectiv urologie femei, interne si cardiologie.CORP C4 ? constructie ce include o scara si un lift care asigura a doua cale de evacuare pentru bolnavi sau insotitorii din corpul C3. Este de asemenea o cale de transport al rufelor murdare spre exterior. Dimensiuni ? 5, 50 m x 8, 55 m ; Hmaxim = 20, 50 m
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 284, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 385, 693.545lei, adica 2% din valoarea estimata a contractului. Forma de constituire a garantiei de participare va fi in conf.cu art.86 din HG925/2006art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. completare formular 26
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1.din OUG 34/2006 cu modif. si complt. ulterioare. Conducerea spitalului : Manager: Prof.Dr.Armean Petru;Director Financiar_contabil Ec. Caldaruse Nicolae, Director Medical: Conf.Dr.Jinga Viorel, Serviciul Achizitii Ec.Capitanu Gabriel, ASSMB - Dr. Marius Savu, Compartiment juridic - Cabinet de avocatura Serban Aurelian;2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.4.Declaratie privind eligibilitatea. 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006; obs: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte diverse formulare. 6. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscal (ANAF)al unitatii teritoriale pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele);7. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxele Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul local(din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele) 6.Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentatul legal.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? completare Formular.in sensul in care experienta similara se solicita pentru lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit: Lucrari de constructii de cladiri;Lucrari de constructii de structuri;Lucrari de instalatii electrice;Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuarese vor lua in consideratiemaxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim19.284.000 lei.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie care indica beneficiarii, valoarea, perioda si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In acest sens, ofertantul va prezenta procese verbale de receptie/recomanda, Recomandari ale beneficiarilor nominalizati in sprijunul criteriului ëxperienta similara? completare formular 8 si 9 lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie care indica beneficiarii, valoarea, perioda si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 37B din Volumul 2 ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire si anexele aferente acestuia (Anexele 1, 2, 3) dupa caz , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate, Se va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica. In acest sens va fi completat Formularul 10 si Formularul 11. Necesar minim de personal specializat: Pozitia: Coordonator de Proiect licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer experienta profesionala generala: minim 3 (trei) ani experienta profesionala in domeniul consctructiilor civile, in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/ contract si/sau proiectare experienta profesionala specifica: minim 2 (doi) ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul consctructiilor civile, in pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct, Ofertantul va face dovada ca detine sau are incheiate contracte ferme de inchiriere/furnizare/prestari servicii pentru: - statie betoane autorizata/atestata/verificata, cu autorizatie in termen de valabilitate - laborator gradul II pentru beton autorizat/atestat/verificat, cu autorizatie in termen de valabilitate - excavator pe pneuri minim 1 buc - camion minim 2 buc - compactor mecanizat , manual minim 3 buc - dotari specifice unei organizari de santier . Se va prezenta un plan de organizare de santier in cadrul amplasamentului. - Macara , inaltime de lucru min 22m , capacitate : minim 7 Tone Si in cazul in care se prezinta contract de furnizare beton este necesar sa se prezinte dovada ca statia care furnizeaza este verificata/autorizata/atestata si autorizatia este in perioada de valabilitate, acelasi lucru este valabil si pentru laborator. Ofertantul va face dovada asigurarii privind managementul calitatii in domeniul executiei de lucrari conform SR EN ISO-9001 (sau echivalent) sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele / dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Ofertantul va face dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului, in conformitate cu SR EN ISO 14001 (sau echivalent) sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele / dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
40
Descriere: Punctaj durata necesara pentru executia lucrarilor de modernizare si construire a corpurilor de spital - minim 21 luni maxim 24 luni de zile - 35%;Timp raspuns in perioada de garantie pentru mobilizare si interventie la avarii aferente instalatiilor de gaze medicale, electrice, sanitare, clima ventilatie: 5 puncte -Acest timp de raspuns va fi cel evaluat nu si intervalul necesar solutionarii ulterioare a defectiunilor . Unitatea de masura la care se raporteaza criteriuleste : ora
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 10:05