Achizitie publica - EXTINDERE COPERTINA USOARA IN PIATA CETATE DIN MUNICIPIUL ORADEA
Detaliu pentru invitatia numarul 348276
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348276/10.06.2013
Denumire contract: EXTINDERE COPERTINA USOARA IN PIATA CETATE DIN MUNICIPIUL ORADEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA OradeaCod fiscal: R 7997507, Adresa: str.Piata CETATII nr.4 ORADEA, Oradea, Telefon: 0259-479148, Fax: 0259-440438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei nr.21 ORADEA, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 259479148, fax: +40 259440438, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Independentei nr.21 ORADEA, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 259479148, fax: +40 259440438, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE COPERTINA USOARA IN PIATA CETATE DIN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXTINDERE COPERTINA USOARA IN PIATA CETATE DIN MUNICIPIUL ORADEASuma aferenta procentului de diverse si neprevazute cf art 29(2)indice1din OUG 34/2006 este de 87.263, 81 lei1. Formularul de Oferta- pretul din formularul de oferta va reprezenta: pretul total (PT) fara tva in conformitate cu toate cerintele mentionate in caietul de sarcini incluzand suma prevazuta pentru diverse si neprevazute (DN= 87.263, 81 lei) .Pretul pentru executia lucrarilor (PEL) se va oferta pana la valoarea de 672.638, 12 lei fara tva.Valoare diverse si neprevazute (DN)= 87.263, 81 leiPretul total din Formularul de oferta (PT)= PEL + DNNota: in formularul de oferta se va mentiona atat pretul total cat si pretul defalcat (PEL si DN)
II.1.6) CPV: 39522120-4 - Copertine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 759, 901.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :13452 lei. Echivalenta pentru leu/euro se va calcula la cursul euro comunicat de BNR la data de publicare a invitatiei de participare.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata , in contul RO21 RNCB 0032 0464 8348 0001 Banca Comerciala filiala Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, sau in cazul retragerii contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 din OUG 34/2006.Pentru ca o asociere sa se poata prevala de prevederile art.16 din Legea 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, care stabileste dreptulintreprinderilor mici si mijlocii de a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si pentrugarantiile (de participare si de buna executie) cerute in cadrul procedurilor de achizitii publice, fiecare membru al asocierii va face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea documentelor stabilite de Legea346/2004 .
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele (numele acestora si functia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Nr.crt. Nume prenume Func?ia1 NEGRU?IU Sorin-Vasile pre?edinte C.A.2 FENE?I Tibor membru C.A.3 GHIUCA Liana Mia membru C.A.4 TIMARU Nicolae membru C.A.5 LUP?EA Angela membru C.A.6 SABAU Gheoghe-Viorel membru C.A.7 ANDRICA Liviu director general8 MOCAN Ioana-Teodora director economic9 PETRI?A Silviu-Ioan director tehnic10 ALEXANDRU Florin consilier achizi?ii publice11 FARKAS Adriana auditor intern12 SZABO Alexandru inspector13 CRE? Calin George consilier juridic14 MERCEA Emil-Adrian-Paul ?ef compartimentPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele denumita luna de referinta . Vor fi acceptate si certificatele care atesta lipsa datoriilor in luna anterioara lunii de referinta (ART 112 DIN ORDONANTA NR 92/2003- privind codul de procedura fiscala)Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata - informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorDin certificate trebuie care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei? la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): ? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizatAplicabilitatea in cadrul procedurii (1): ? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -(Formular nr. 11 - INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani.copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator la data depunerii ofertei, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala.In cazul in care bilantul aferentanului 2012 nu a fost depus se va putea depune orice document care reflecta cifra de afaceri la 31.12.2012Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anulrespectiv: An Curs de schimb RON/EUR2010 4.31972011 4.28482012 4.4287Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta globala, medie anuala pe ultimii 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 1.345.276, 24 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: sa se facadovada ca, in ultimii 5 ani a executat: unul sau mai multe contracte de lucrari avand ca si obiect lucrari de constructii industriale/civile cu structura metalica , cu o valoare totala cumulata mai mare sau egala cu 672.638, 12lei fara T.V.A.Se vor prezenta: documente care sa ateste/reprezinte certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica in mod obligatoriubeneficiarii, indiferent, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.documente (recomandari) care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu cerintele beneficiarului si daca au fost duse la bun sfarsit.NOTA: Autoritatea contractanta accepta orice documente dovezi, considerate relevante in acest sens de catre ofertanti, rezervandu-si dreptul de a solicita completari ale acestora in cazul in care acestea sunt insuficiente si nu contin toate elementele solicitate mai sus.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie cursul de schimb comunicat de catre BNR pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Pentru anul 2013 se va lua in considerare cursul comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: An Curs de schimb RON/EUR20083, 985220094.228220104.319720114.284820124.4287, un sef santier ? absolvent de studii superioare in domeniul constructii civile/industriale.un responsabil tehnic cu executia de lucrari atestat in conditiile legii in domeniul de constructii civile/industriale.o persoana responsabila cu controlul de calitate a lucrarilor ? absolvent de studii superioare in domeniul constructii civile/industrialeo persoana responsabila cu protectia si securitatea muncii;se va prezenta: FormularPersonalul cheie angajat in contract;Pentru intreg personalul se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale atestatelor/autorizarilor/diplomelorspecifice.declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare -original pentru fiecare perosana desemnata (in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat)., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie sau prin inchiriere, angajament ) pentru indeplinirea contractului, ofertantul va prezenta documente relevante pentru a face dovada ca utilajele, echipamnetele si mijloacele de transport solicitate/mentionate in declaratie sunt in proprietatea sau la dispozitia sa., declaratie cuprinzand subcontractantii ( Formular? Model declaratie subcontractanti ) in care sa se evidentieze: -datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, -specializarea acestora precum si-informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fi executate de catre subcontractantDeclaratia va fi insotita de un accord/contract de subcontractare care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, conform formularului din documentatia de atribuire. certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari de constructii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari de constructii. Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 09:17