Achizitie publica - Extindere corp ad-tiv Cimitirul Bellu
Detaliu pentru invitatia numarul 335956
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335956/21.09.2012
Denumire contract: Extindere corp ad-tiv Cimitirul Bellu
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.09.2012 08:13)
Motive anulare:
Altele
Observatii: raspunsul la o solicitare de clarificari ar fi dus la incalcarea prevederilor Ordinului 171/2012 al Presedintelui ANRMAP
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S E A P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere corp ad-tiv Cimitirul Bellu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea Proiect Tehnnic, Detalii de Executie, Caiete de Sarcini si Asistenta tehnica pe perioada executiei pentru obiectivul "Extindere corp administrativ, cimitir Bellu"prin suprainaltare a constructiei existente
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 2650 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieritoti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul unei asocieri garantia de participare se va accepta pentru oricare din asociati( nunumai liderul) si se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Garantia de participare sub forma SGB trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului - printr-un instrument de garantare in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 HG 925/2006 modoficat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic5. Ene Camelia - insp. specialitate6. Iliescu Marioara - insp sp.7. Bagu Mihai ? imsp. sp.8. Membrii consiliului General al Municipiului Bucuresti care au aprobat HCGMB nr. 66 din 23.03.2012Bacaintan Irimie GabrielChiris MarianaCosma Roxana MariaCruceanu ElenaDeaconescu CristinelGaf-Deac IoanGorodea Tiberiu Silviu IoanIlie PetreIovici Victor TeodorIvascu TiberiuMihailovici VirginiaMurg CalinNeagu MihaiNemes Carmen IonelaParvu Cosmin GabrielPopa Grigore IoanPop Romeo TeodorPrioteasa DoruRaicu Mircea CristianRadoi Silviu GeorgeRaileanu Marius NicolaeStan NicusorToma VeronicaTudor Popescu CristianTica Horatiu FlorinUntaru VirgilVladan Florin Lauren?iuVoicu Mihai- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.15);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Cazier fiscal al operatorului economic (sau certificat echivalent - pentru persoanele juridice straine) - in conformitate cu HG 31/2003, in original, copie "conform cu originalul" sau copie legalizata.- Cazier judiciar al operatorului economic asa cum este prezentat in Certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original, copie "conform cu originalul" sau copie legalizata-Cazier judiciar al administratorului/administratorilor operatorului economis asa cum este/sunt precizat in Certificatul Constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.- Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, eliberat de catre Agentia Fondului pentru Mediu - Directia VenituriconformOrdin nr. 594 din 9 iunie 2006 pentru aprobarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu, in original copie "conform cu originalul" sau copie legalizata - Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile inaintea depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asigurarile de risc professional Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional si pe care o va prezenta in max. 5 zile de la semnarea contractului., Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 260 000 lei. Fisa de informatii generale se va completa Formularul 6, Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 - In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / sau persoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toate persoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider Se va completa Formularul 2 Cfm. ART 186 ALIN 3 "Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru prestarea serviciilor se solicita ca dotare tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de servicii, licente de programe specializate in proiectare arhitecturala cum ar fi: ArhiCad, AutoCad, AutoCAD Revit, ProgeCad etc. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere sau orice alte documente doveditoare., Pentru prestarea serviciilor se solicita ca dotare tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de servicii, 1 buc. Plotter A0. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere sau orice alte documente doveditoare., Pentru prestarea serviciilor se solicita ca dotare tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de servicii, 2 unitati PC cu licente aferente. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere sau orice alte documente doveditoare., Pentru prestarea serviciilor se solicita ca dotare tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de servicii, un autoturism.Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere sau orice alte documente doveditoare., Ducerea la bun sfarsit a cel putin un contract de natura si complexitatea celui supus procedurii in ultimii 3 ani, calculat la data depunerii ofertelor, a carui valoare sa fie de cel putin 134700 lei. se vor prezenta in copie conf cu originalul parti relevante ale contr, PV receptie, Recomandarea aferenta acestuia/doc. constatator conf art 97 1* din HG925/2006. Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi., Informatii privind tertii sustinatori tehnici- DACA E CAZUL. Cfm. art 190 OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69 pct.1. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere sau orice alte documente doveditoare., Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZULIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Personal solicitat pentru indeplinirea contractului : minim 1 arhitect, absolvent de studii superioare de lunga durata in Arhitectura, cu o experienta specificade 3 ani in proiectare.Diploma, certificate de atestare, certificate de calificare, CV, DECLARATIE DEDISPONIBILITATE, Personal solicitat pentru indeplinirea contractului , minim 1 arhitect, absolvent de studii superioare de lunga durata in Arhitectura, cu experienta specifica de3 ani ca arhitect autorizat pentru reabilitare monumente istorice, atestat deMinisterul Culturii si Cultelor, specialitatea restaurarea monumentelor, categoria A - studii si investigatii.Diploma, certificate de atestare, certificate de calificare, CV, DECLARATIE DEDISPONIBILITATE, Personal solicitat pentru indeplinirea contractului : minim 1 inginer proiectant, specializarea HVAC, avand cu experienta specifica de3 ani, in proiecatre instalatii.Diploma, certificate de atestare, certificate de calificare, CV, DECLARATIE DE DISPONIBILITATE, Personal solicitat pentru indeplinirea contractului : minim 1 specialist topometrist, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata .Diploma, certificate de atestare, certificate de calificare, CV, DECLARATIE DEDISPONIBILITATE, Personal solicitat pentru indeplinirea contractului : minim 1 inginer proiectant, specializarea instalatii electrice, avand o experienta specificade 3 ani in proiecatre instalatii electrice.Diploma, certificate de atestare, certificate de calificare, CV, DECLARATIE DE DISPONIBILITATE Sistem de Management al CalitatiiSR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul proiectari in constructii implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelor, Sistem de Management al CalitatiiSR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul proiectari in constructii implementat si mentinut. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii- valabile la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 60, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
durata de executie
40
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 3 luni si nu mai mult de 6 luni) se acorda punctajul maxim alocat (40 puncte); b) pentru o perioada mai mare de 6 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 3 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 3 luni; Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 14:50