Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere corp functional clinica Casa Austria - Proiectare si executie de lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 325050
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 325050/26.04.2012
Denumire contract: Extindere corp functional clinica Casa Austria - Proiectare si executie de lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433299, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Muntean Cosmin-Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere corp functional clinica Casa Austria - Proiectare si executie de lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere corp functional clinica Casa Austria - Proiectare si executie de lucrari
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 349, 958 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 65.000 lei.Red 50% pt IMM-uri def cf L346/2004.Pt a benef de red de 50%, of-ti vor prez cu GB si actul doved cf art.7 din L346/2004, resp Form ?Declr priv incadr in categ IMM??Anexa1 la L346/2004.Obs: In cazul in care of-tul a const GP la proced in calit de IMM si nu face dov ca este IMM cf alin. precedent, of-ta va fi resp la deschidere.Pt a se putea prevala de preved art.16 alin.2 din L346/2004 priv stimul infiintarii si dezv IMM toti membrii unei asoc vor avea oblig prez declr priv incadr in categ IMM.Mod de const a GP: SGB (in orig) in fav AC elib de o banca din RO sau, dupa caz, de o banca din strainatate ?Form 1OP cu cond confirm lor de catre banca emitenta pana la data deschid of-lor in contul IBAN- RO91TREZ6215005XXX000320-Trez TM;GP se poate const cf prev art.86 din H.G. nr.925/2006, care se prez in orig, in cuant si pt per prev in DA.Per de valab a GP: 90 de zile de la termenul lim de primire a of-lor.GP se atas de plicul ext al of.Of-le care nu prez dov GP const in cuant, forma si avand per de valab solic mai sus nu se vor deschide, fiind resp la dechid.Aceste of-te vor fi returnate cu plicurile interioare nedeschise.AC are dreptul de a retine GP: I. In conf cu prev art.87 din H.G.nr.925/2006, of-tul pierzand suma constituita, at cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) of-ta sa fiind stabilita castigatoare, nu const gar de buna exec in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) of-ta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz pub/acordul-cadru in per de valab a of;II. In cazul dep unei contest, daca CNSC resp contest depusa, AC va retine din GP cuantumul stab in conf cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.GP se va rest in conf cu art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din val contractului fara TVA si se const prin: -Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului-SGB cf formularului nr.22 (model anexat)-Cf preved art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006, actualizata.Reducere 50% pentru IMM-uri definite cf Legii 346/2004 republicata.Pt a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de max 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Formularul nr.3Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Formularul nr.5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Manager -Asist. Univ. Dr. Noditi Gheorghe --Director Financiar-Contabil - ing.ec. Maria Saracan-cons.jr. - Lioara BartulovDeclaratie privind calitatea de participant - Formularul nr.6 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru juridice/fizice straine-Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani, Lista principalelor lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani, Experienta similara - Nivel minim solicitatServicii de proiectare: Pentru a fi declarat calificat ofertantul va prezenta cel putin un contract prestat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de minim 260.000 lei, exclusiv TVA.Executie de lucrari: Pentru a fi declarat calificat ofertantul va prezentamaxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulatasa fie de minim 3.000.000 lei, exclusiv TVA.Obs.In cazul in care ofertantul prezinta copii dupa contracte in valuta, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la personalul de conducereCerinta min oblig: Of-tii vor face dov ca dispun de cel putin urm personal de specialitate necesar pt indepl ctr: Pt proiectare: ?1 arhitect, membru OAR, cu drept de semnatura cf Legii 184/2001;?1 inginer proiectant structuri de rezistenta, cu cel putin 3 ani vechime in proiectare;?2 ingineri instalatii (din care electrice cu atestatANRE gr.II A sitermice+ventilatie/sanitare/ fluide medicale/gaz metan) cu vechime in proiectare de cel putin 3 ani;?1 inginer pt instalatii de prevenire si stingerea incendiilor atestat ISU?1 verificator tehnic atestat in domeniul constructii si arhitectura pt cerintele A1, B1?1 verificator tehnic atestat in domeniul instalatii Is, It , Ig?1 verificator tehnic atestat in domeniul instalatii electrice Ie., Informatii referitoare la personalul de conducereCerinta min oblig: Of-tii vor face dov ca dispun de cel putin urm personal de specialitate necesar pt indepl ctr: Pentru executia lucrarilor: ?1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o vechime in specialitate de cel putin 3 ani;?1 sef de santier adjunct cu studii de inginerie ? instalatii in constructii si o vechime in specialitate in instalatii de cel putin 3 ani;?1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat tehnico-profesional pentru domeniul de constructii;?2 responsabili cu calitatea (CQ) dintre care unul pentru specialitatea - instalatii (Is, It, Ig, Ie) si unul pentru specialitatea - constructii., Executantul instalatiei de gaze medicale va prezenta modelul declaratiei de conformitate CE pentru sistemele de tevi de gaze medicale, in conformitate cu directiva 93/42 CEE. La finalul lucrarii acesta va aplica obligatoriu instalatiei de gaze medicale marcajul CE in conformitate cu directiva 93/42 CEE., Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii, (daca este cazul), Informatii privind tertul sustinator(daca este cazul) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer