Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere corp scoala Molnar Jozsias Tg Secuiesc


Detaliu pentru invitatia numarul 329084
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Scoala cu clasele I-VIII Molnar Jo;zsias Tg. Secuiesc
Numar invitatie: 329084/08.06.2012
Denumire contract: Extindere corp scoala Molnar Jozsias Tg Secuiesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala cu clasele I-VIII Molnar Jo;zsias Tg. SecuiescCod fiscal: 17102447, Adresa: Tg. SecuiescstradaNemerenr 2, Targu Secuiesc, Telefon: 0267362691, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tg. SecuiescstradaNemerenr 2, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267362691, fax: +40 267362691, persoana de contact: Laszlo Neda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu clasele I-VIII Molnar Jo;zsias Tg. SecuiescCod fiscal: 17102447, Adresa: Tg. Secuiesc strada Nemere nr 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere corp scoala Molnar Jozsias Tg Secuiesc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere corp scoala conform documentatiei tehnice
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel mult egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006. Documentul va fiprezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Document prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea? pentru conformitate cu originalul?. ? formular 42. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Document prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea? pentru conformitate cu originalul?. ? formular 53. Certificat de participare cu oferta independenta. ? formular 144. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69indice 1 in original sau copie lizibila cu mentiunea ?pentru conformitate cu originalul?. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant si/sau de tertul sustinator daca este cazul. ? formular 16Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).Veres EnikopresedinteKeresztessy JanosmembruKertesz IldikomembruNagy BelamembruBartok Eniko- AnnamembruAntal Emokeexpert cooptat5. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si bugetul de stat din caresa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Pentru persoane juridica straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident ? in original, sau copie lizibila cu inscrisul ? pentru conformitate cu originalul?(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente-in original sau copie lizibila cu mentiunea?pentru conformitate cu originalul?, Informatii generaleCifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectivuluisa fie 580.000 lei.Cifrade afaceri globala pe ultimii 3 anisa fie de580.000 RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul BNR din 31 decembrie aferent anilor pentru care se face raportarea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Listaprivind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii), continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Se va prezenta copie dupa cel putin un contract (sau parti relevante ale contractului), copii dupa procese verbale de receptie pentru experienta similara.Totodata se va prezenta: ? Contracte duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.? Procese verbale de receptie .2. Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Valoarea contractului se va exprima in lei sauechivalentul sumei in Euro la cursul BNR din 31 decembrie aferent anilor pentru care se face raportarea.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor par, UtilajePrezentarea listei cu utilajele din dotare/inchiriate necesare executarii lucrarilor.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezenta.Operatorul economic va prezenta lista utilajelor din dotare sau inchiriate necesare executarii lucrarilor.rea unui angajament, PersonalPrezentarea listei personalului de specialitateOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti in cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate, avand o experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor civile2. Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul constructiilor civile Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect., Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin? Adeverinte sau? orice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei.Operatorul economic poateprezenta un angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer