Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere de re?ea electrica (inclusiv proiectare tehnica) pentru 73 locuri de casa in satul Livada de Bihor, comuna Nojorid


Detaliu pentru invitatia numarul 347235
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNANOJORID
Numar invitatie: 347235/22.05.2013
Denumire contract: Extindere de re?ea electrica (inclusiv proiectare tehnica) pentru 73 locuri de casa in satul Livada de Bihor, comuna Nojorid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNANOJORIDCod fiscal: 4454999, Adresa: Judetul Bihor, localitatea Nojorid , nr.105 I, Nojorid, Telefon: +40 259393194, Fax: +40 259393192
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Bihor, localitatea Nojorid , nr.105 I, Nojorid, Romania, cod postal: 417345, telefon: +40 259393194, fax: +40 259393192, persoana de contact: PAKO IOANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Bihor, localitatea Nojorid , nr.105 I, Nojorid, Romania, cod postal: 417345, telefon: +40 259393194, fax: +40 259393192
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere de re?ea electrica (inclusiv proiectare tehnica) pentru 73 locuri de casa in satul Livada de Bihor, comuna Nojorid
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari, inclusiv proiectare tehnica pentru extinderea de retea electrica a 73 locuri de casa in satul Livada de Bihor, comuna Nojorid conform Avizelor Tehnice de Racordare emise de SC Electrica SAValoarea estimata fara TVA este de 80.315, 35 din care diverse si neprevazute 0 lei
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 315.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 1.500leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare va fi de 1.500 Ron.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitati de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Conform Art. 86 - (1) din HG 925/2006, ?garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire? (Formular nr.21)In cazul viramentului bancar se vor folosi urmatoarele date: - Autoritate contractanta: COMUNA NOJORID- Cont : RO79TREZ0765006XXX010705- Trezoreria TREZORERIA MUNICIPIULUI ORADEA- CIF: 4454999Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dinsituatiile prevazute la art. 278 alin. (1), lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA conform art.89 din H.G. nr.925/2006.Modalitatile de constituire vor fi in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantiitrebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea - este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Ofertantiitrebuie sa completeze Formularul nr.2 ? DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participantla proceduraOfertantii trebuie sa completeze Formularul nr.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Se va completasi prezenta Formularul nr. 4 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - este obligatorie pentru evitarea aparitiei conflictului de interese si se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Crainic Mircea-primar, Ionel Maria-secretar, Cristea Eva-contabil, Baba Petru-viceprimar, Pako Ioana-inspector achizitii publice. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt persoanele ce compun Consiliul Local: Dorog Ioan, Vasadi Viorel, Tripa Cristian, Farcas Valentin, Gui Petru, Bohus Ioan, Iuhos Claudiu, Bogdan Floare, Bajo Ianos, Sferlea Gheorghe, Tripa Liviu, Negrut Teodor.Cerinta nr. 5Se va completa si prezenta Formularul nr.5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conformOrdinuluiNr. 314 din 12 octombrie 2010. Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului sau dupa caz acord de asociere (daca este cazul) (formular nr.17A)Cerinta nr. 6Documente edificatoare privind sustinereaindeplinirii cerintelor de la cerintele nr. 1, 2, 3 pentru persoanele fizice/juridice romaneDocumentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: -in original ;
-in copielegalizata;
-in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificat fiscal care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioaradepunerii ofertelor la bugetul general consolidat;Ofertantii care prezinta certificate cu datorii sau din care nu rezulta situatia datoriilor in luna anterioara, vor fi descalificati2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetele locale.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii care prezinta certificate cu datorii sau din care nu rezulta situatia datoriilor in luna anterioara, vor fi descalificatiCerinta nr. 7Documente edificatoare privind sustinereaindeplinirii cerintelor nr. 1, 2, 3, 4, 5 pentru persoanele fizice/ juridice straineSe vor prezenta documente echivalente edificatoareeliberate de autoritati ale tarii de origine;Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: -in original ;
-in copielegalizata;
-in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.1. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor.3. Certificate privind plata impozitelor si taxelor labugetele localeCertificatele fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioaradepunerii ofertelor la bugetul general consolidat;Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Cerinta nr. 1Dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale pentru persoanele fizice/juridice romane1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?;Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat constatator emis de ONRC, iar codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa corespunda cu specificul activitatii ce se va executa in cadrul prezentului contract.Pentru lucrarile de energie electrica care necesita a fi proiectate si executate, autoritatea contractanta solicita ca executantul acestora, indiferent de calitatea sa, antreprenor general/lider de asociere/asociat, sa prezinte in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? urmatoarele atestate emise de catre Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul (ANRE) valabile la data limita de depunere a ofertelor: - Atestat de tip C1A ? proiectare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV-20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;
- Atestat de tip C2A ? executarea de lucrari de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV-20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale pentru persoanele fizice/juridice straine1.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs. Documentele din oferta vor fi traduse in limba roman de catre persoane autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriNivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu160.000lei (exclusiv TVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru conversia in LEI, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivNOTA: Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la perioada cuprinsa intre infiintare si pana la data depunerii ofertelor.Pentru dovedirea acestei cerinte ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.6? Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca in ultimii 5 ani au fost executate, in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 75.315 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Pentru componenta de servicii de proiectare se solicita experienta similara in ultimii 3 ani de cel putin 5.000 lei fara TVA. Ofertantul poate prezenta si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON- pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON- pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON, Echipamente tehnice, utilaje, instalatiiSe va prezenta Formularul nr. 14, in original.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, in leasing sau angajament de punere la dispozitie a echipamentelor si utilajelor pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului conform Formular nr.15., Resursele umaneDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani ?F.11Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate ? F.12Ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal cheie de specialitate si personal calificat pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie a lucrarilor. Se vor prezentaF. 12 si 13 din care sa rezulte ca detine: -Sef de santier ? inginer electric autorizat ANRE gradul IIB, experienta generala de cel putin 5 ani in specialitatea profesiei, experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniul instalatii electrice-prezentare autorizatie, CV, copie contract individual de munca sau angajament de participare;
-Responsabil tehnic cu executia-atestat tehnico-profesional MECMA, sau echivalent-prezentare atestat, CV, copie contract individual de munca sau angajament de participare;
-personal muncitor calificat -prezentare F.13 Sistemul de management al asigurarii calitatiiPrezentare Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatiipentru instalatii electrice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer