Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE-DEZVOLTARE SI AUTOMATIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA


Detaliu pentru invitatia numarul 340950
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Numar invitatie: 340950/13.12.2012
Denumire contract: EXTINDERE-DEZVOLTARE SI AUTOMATIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GUGESTI-VRANCEACod fiscal: 4297800, Adresa: str. Aleea Primaverii 85, Gugesti, Telefon: 0237250132, 0728012583, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Primaverii 85, Gugesti, Romania, cod postal: 627155, telefon: +40 237250046, fax: +40 237250182, persoana de contact: VATRA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Gugesti, comuna Gugesti, jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE-DEZVOLTARE SI AUTOMATIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXTINDERE-DEZVOLTARE SI AUTOMATIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA COMUNA GUGESTI, JUD. VRANCEA
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 602, 551 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
52.000 lei.Valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO87TREZ69124700271XXXXX, cod fiscal 4297800 deschis la Trezoreria Focsani;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (120 zile).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 6.382, 55 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului.sau- daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.In plus, prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier fiscal al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile scandente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Gugesti, dupa cum urmeaza: -Primar Vatra Vasile; -Viceprimar Dinita Florin ;
- Contabil Negru Ilinca; - Secretar Raduca Victoria;
-Consilier principal Anuta Soare ;
-Consilier Principal Lefter Nicoleta ;
-Consilieri Locali: Martinescu Anca Violeta, Mirica Alina, Turtoi Marioara, Gutu Daniel; Baluta Gabriel, Danila Dorina, Apostu Adela, Rosca Ionel, Alexe Petrica, Ciurciumel Stefan, Catalin Florin, Neagu Ion, Lera Nicolae, Tivga Marian.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este rezident operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul estesi faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) este minim 5.205.102 lei - cursul Euro mediu anual BNR: 4, 2373 lei pentru anul 2009, 4, 2099 pentru anul 2010, 4, 2379 pentru anul 2011. Pentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs. Se vor prezenta copii dupa bilanturi pentru anii 2009;2010;2011 sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela asituatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta 2Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 867.517 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni.Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una din urmatoarele forme: a) Prezentarea, in original a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Comunei Gugesti, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 120 zile sau pana la semnarea contractului delucrari, oricare dintre aceste date survine prima. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Comuna Gugesti;, Continuare cerinta 2b) Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/ rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documentul va fi adresat Comunei Gugesti si va avea perioada de valabilitate de 120 zile de la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima.c) Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajat (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;d) Confirmarea constituirii unui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.1a)Decl ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 10.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa la Formularul 10), Cerinta 1.2Pentru executie lucrariPersonal minim solicitat: - Sef de santier, inginer cu studii de lunga durata, in domeniul instalatii, cu experienta profesionala in constructii de alimentari cu apa dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Responsabil cu controlul calitatii;
- Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrari de constructii edilitare;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.Pt persoanele propuse: CV(Formular 11) si documente care sa probeze specializarea personalului, atestate, autorizatii conf prevederilor legale;
- Declaratie de disponibilitate care prezinta acordul scris al fiecarei persoane pt participarea in contract;
- Documente incheiate conf prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, etc din care sa reiasa experienta in domeniu pt personalul propus);, Continuare Cerinta 1.2- Decizie de numire/Autorizatie pt Responsabilul cu controlul calitatii- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pt RTE;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pt Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca- Deciziile de numire/Atestate/Autorizatii trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Cerinta 1.3Pentru servicii proiectare-Sef proiect : inginer instalatii sau imbunatatiri funciare -cu particip la cel putin un proiect similar ? 1 persoana;
- Inginer topo cu specializare cadastru ? 1 persoana;
- Inginer instalatii electrice autorizat ANRE grad II A pt proiectare ? 1 persoana;
- Inginer instalatii pt constructii - 1 persoana;
- Inspector protectia muncii - 1 pesoana.Se vor depune: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original;
- Decl de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pt participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract(contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu ptpersonalul propus etc)., Cerinta 2.1Informatii despre dotarile specifice: Pentru executie lucrariOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - incarcator frontal- buldozer- excavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculanta, autobetoniera., Cerinta 2.2Informatii despre dotarile specifice: Pentru servicii proiectareOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele: - programe de proiectare- programe de baza pentru calculatorSe solicita: plotter, mijloace de transport sialte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Pentru cele inchiriate se vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere.Pentru activitatea de proiectare se va prezenta dovada existentei licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator atat pentru cele de baza cat si pentru cele de proiectare., Cerinta 3.1Pentru servicii proiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular 7 si anexa la Formular 7.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 8 si anexa 1 la Formular 8., Cerinta 3.2Pentru executie lucrariDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare alimentare apa, investitii noi sau reabilitare in valoare minima de 2.529.748 lei fara TVA. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere contracte executate si finalizate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor).Prezentarea de fise de experienta similara, copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit., Cerinta 3.3Pentru servicii proiectareDetinerea experientei specifice privind realizarea de servicii de proiectare similare de alimentare cu apa, investitii noi sau reabilitare in valoare minima de 72.803 lei fara TVA. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere contracte prestate si finalizate in ultimii 3 ani (perioada determinata prin raportare la data prevazuta pentru depunerea ofertelor).Prezentarea de fise de experienta similara, copii dupa certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante prestari de servicii. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36^1 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertat.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minim 24 de luni si de maxim 60 de luni de la terminarea lucrarilor.a) pentru o perioada de garantie de 60 de luni calendaristice, se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 40 puncte.b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a ) se acorda punctajul astfel: P = (perioada ofertata/40) x punctajul maxim acordat 40 puncte, unde: P ? Perioada de garantie acordata lucrarilor.Durata de garantie acordata lucrarii nu poate fi mai mica de 24 luni calendaristice, clauza de excludere. Ofertele care vor prezenta o durata de garantie a lucrarilor mai mare de 60 de luni calendaristice, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer