Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere, etajare si modernizare sediul primariei comunei Hartop, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 347650
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA HARTOP (PRIMARIA COMUNEI HARTOP)
Numar invitatie: 347650/30.05.2013
Denumire contract: Extindere, etajare si modernizare sediul primariei comunei Hartop, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HARTOP (PRIMARIA COMUNEI HARTOP)Cod fiscal: 16402004, Adresa: COMUNAHARTOP, Hartop, Telefon: 0230/545111, Fax: 0230/545111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNAHARTOP, Hartop, Romania, cod postal: 727449, telefon: +40 230545111, fax: +40 230545111, persoana de contact: APOSTOL ALINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA HARTOP, Hartop, Romania, cod postal: 727449, telefon +40 230545111, fax +40 230545111,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere, etajare si modernizare sediul primariei comunei Hartop, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a lucrarilor 975.965, 81 lei (fara TVA) la care se adauga valoarea prevazuta la capitolul diverse si neprevazute, respectiv 96.796, 58 lei, (fara TVA). Total=1.072.762, 39 lei(fara TVA). Lucrarile constau in extinderea cladirii cu un corp adiacent nou cu regimul de inaltime P+E care impreuna cu corpul vechi sa formeze un sediu modern de primarie in comune Hartop, judetul Suceava, dotat cu toate facilitatile si utilitatile.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 072, 762.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 19.500 lei.Cursul leu/euro pentru calcularea valorii garantiei de participare constituite in euro este cel calculat de BNR la data de 08.05.2013 (1 euro: 4, 3182 lei)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data depunerii ofertei. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare la licitatie cu Ordin de plata, suma va fi virata in contul RO23TREZ5935006XXX000708 deschis la Trezoreria municipiului Falticeni (CIF 16402004).In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia , autoritatea contractanta va retine suma de 4.755, 96 lei (calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul)are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuatum de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din valoarea contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular 5.Vafi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Hartop are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006- Formular 6 Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1)din OUG nr. 34/ 2006. 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care operatorii economici nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica- Formular 7;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006-Formular nr.8. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Comunei Hartop sunt: d-l Toader Gradinariu ? primarul comunei, d-l Vasile NECHIFOR - viceprimarul comunei, d-na Alina APOSTOL ? Responsabil cu achizitiile publice, d-na Elena COSTAN - secretarul comunei; d-na Emilia IATCU ? auditor; d-l Petru CARABUS - Consilier local; d-l Ion HRESCANU - Consilier local; d-l Dumitru VASILIU - Consilier local; d-l Vasile LEONTE- Consilier local; d-l Neculai ILIOAIA - Consilier local; d-l Vasile BRANEANU - Consilier local; d-l Neculai IGNAT - Consilier local; d-l Gheorghe ILIOAIA - Consilier local; d-l Constantin VASILACHE - Consilier local; d-l Mihai FILIP - Consilier local.Vor prezenta declaratia, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/subcontractant/tert sustinator.7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 9. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul/obiectele contractului sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate , la solicitarea autoritatii contractante(inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii), documentul in original, copie legalizata .2.Atestat ANRE pentru lucrari de racordare la reteaua de energie electrica a consumatorilor prevazuti in proiect (conform Legii 123/2012), aflat in termen la data limita de depunere a ofertelor -copie.3.Atestatul ISCIR, pentru lucrari descrise in proiect , (conform Legii 64/2008), aflat in termen de valabilitate la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 1.950.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul ?Informatii generale?- Formular nr. 10, continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati., Demonstrarea ca ofertantul are sau va avea acces la momentul semnarii contractului la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 100.000 lei independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare.Prezentarea de declaratii bancare sau alte documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei. Documentele se vor prezenta in original si vor fi valabile 90 zile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de constructii de cladiri, investiti noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 950.000 lei exclusiv taxa pe valoarea adaugata. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei prin prezentarea a maxim doua contracte ale caror valori insumate (exclusiv TVA) sa fie egale sau mai mari decat pragul impus .Se va solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani -Formular 11 (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se va solicita - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea- Formular 11a, Certificari de buna executie .Certificarile trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Constructii civile .Se va solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta CV si diploma de studii, dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii sau Dispozitie de numire a persoanei pentru exercitarea atributiunii de CQ, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa CQ, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate.Formular nr.12d, Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1. Coordonator de lucrari ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer), absolvent al unei facultati tehnice, specializarea constructii civile, cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect;2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) in domeniul I ? constructii civile, industriale, agrozootehnicecategoria B (conform Legii 10/1995).Se va solicita prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (completarea Formulare nr.12, 12a, 12b).Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele desemnate Responsabil tehnic cu executia se va solicita prezentarea de copii dupa certificatele de atestare si legitimatia vizata pentru anul 2013. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate- Formular 12d- original, Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Echipamentele/facilitatile apreciate ca avand rol hotarator in executia contractului sunt: - statie de preparare a betoanelor de ciment;
- laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, cu autorizatie emisa de Guvernul Romaniei ? Inspectoratul de Stat in Constructii aflata in perioada de valabilitate la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor (conform HG 808/2005).Se va solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -Formular nr.13 si ofertantii vor face dovada dispunerii echipamentelor/ facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului., Ofertantii va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze-Formularul nr. 14.Ofertantii vor prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Se va preciza ca resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor.Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificareISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari.Ofertantii sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer