Achizitie publica - Extindere, etajare si modernizare sediul primariei comunei Hartop, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 352290
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352290/08.08.2013
Denumire contract: Extindere, etajare si modernizare sediul primariei comunei Hartop, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HARTOP (PRIMARIA COMUNEI HARTOP)Cod fiscal: 16402004, Adresa: COMUNAHARTOP, Hartop, Telefon: 0230/545111, Fax: 0230/545111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNAHARTOP, Hartop, Romania, cod postal: 727449, telefon: +40 230545111, fax: +40 230545111, persoana de contact: TOADER GRADINARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Hartop, comuna Hartop , judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere, etajare si modernizare sediul primariei comunei Hartop, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a lucrarilor 982.896 lei(fara TVA) la care se adauga valoarea prevazuta la capitolul diverse si neprevazute , respectiv de 48.745 lei (fara TVA), in pondere de 4.96%.Total= 1.031.641 lei( fara TVA ).Lucrarile constau in extinderea cladirii cu un corp adiacent nou cu regimul de inaltime P+E care impreuna cu corpul vechi sa formeze un sediu modern de primarie.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 031, 641 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 19.650lei. Cursul lei/euro pentru calcularea valorii garantiei de participare constituite in euro este cel calculat de BNR la data de 17.06.2013( 1 euro = 4.4581 lei).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data -limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul constituirii garantiei de participare cu ordin de plata, suma va fi virata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO23TREZ5935006XXX000708 deschis la Trezoreria municipiului Falticeni (CIF 16402004).In cazul in care ofertantul a depus contesctatie la CNSC , iar aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine suma de 4.762, 90 lei (calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui fie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant va fi de 0, 5% din valoarea contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Formular 5.Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Hartop are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 -Formular 63.Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va preciza ca vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care operatorii economici nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica -Formular 7Se va preciza ca, incadrarea in una dintre situatiile prevazute la 46 alin. (1) lit. a), b) si c) din OUG nr. 34/ 2006 atrage sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 -Formular 8.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Comunei Hartop sunt: d-l Toader Gradinariu ? primarul comunei, d-l Vasile NECHIFOR - viceprimarul comunei, d-na Alina APOSTOL ? Responsabil cu achizitiile publice, d-na Elena COSTAN - secretarul comunei; d-na Emilia IATCU ? auditor; d-l Petru CARABUS - Consilier local; d-l Ion HRESCANU - Consilier local; d-l Dumitru VASILIU - Consilier local; d-l Vasile LEONTE- Consilier local; d-l Gavril BULGARIU - Consilier local; d-l Vasile BRANEANU - Consilier local; d-l Neculai IGNAT - Consilier local; d-l Gheorghe ILIOAIA - Consilier local; d-l Constantin VASILACHE - Consilier local; d-l Mihai FILIP - Consilier local.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 9 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Se va solicita ca obiectul/obiectele contractului sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita prezentarea documentului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Atestat ANRE pentru lucrari de racordare la reteaua de energie electrica a consumatorilor prevazuti in proiect (cf. L 123/2012). Atestatul ANRE trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.3.Atestat ISCIR, aflat in termen de valabilitate la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor (cf. L 64/2008).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind realizarea de constructii de cladiri, investiti noi sau modernizare, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 980.000 lei fara TVA.Din prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani trebuie sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale si duse la bun sfarsit(conf.art 14 /Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011) lucrari similare in baza a maxim 2 contracte in valoare/valoare cumulata de cel putin 982896 lei fara TVA.Se va solicita prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani -Formular 11 (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), iar pentru lucrarile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se va solicita: - Fisa lucrarii continand informatii cu privire la obiectul contractului si aspecte relevante privind lucrarea-Formular 11a, - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala;Se va preciza ca certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se vor avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor, respectiv Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul Constructii civile.Se va solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii.In vederea demostrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta CV si diploma de studii, dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii sau Dispozitie de numire a persoanei pentru exercitarea atributiunii de CQ, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si persoana propusa CQ, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate.-Formular 12d, Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor: 1. Coordonator de lucrari ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer), absolvent al unei facultati tehnice, specializarea constructii civile, cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect; 2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) in domeniul I ? constructii civile, industriale, agrozootehnice categoria B; Se va solicita prezentarea atestatului si declaratia de disponibilitate. Formulare 12, 12a, 12b.Ofertantii sa faca dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie, alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Ca exceptie, pentru persoanele desemnate Responsabil tehnic cu executia se va solicita atestatul . Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate.Formular 12 d ORIGINAL, Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Ofertantii vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Se va solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Formular 13 ., Ofertantii vor prezinta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.Formularul nr 14.Se va preciza ca ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul).Se va preciza ca resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor. Ofertantii vor prezinta documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor (ex. certificareISO 9001 sau echivalent) care fac obiectul contractului. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari.Ofertantii sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari ? certificare ISO 14001 sau echivalent. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 12:31