Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere hala lactate ? Piata Centrala ?proiectare si executie


Detaliu pentru invitatia numarul 326983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 326983/16.05.2012
Denumire contract: Extindere hala lactate ? Piata Centrala ?proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere hala lactate ? Piata Centrala ?proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de extindere a halei lactate ? Piata Centrala, inclusiv a serviciilor de proiectare , astfel: ETAPA I : Servicii de proiectare- Documentatii in vederea obtinerii Certificatului de Urbanism (CU), avizelor si acordurilor;
- Documentatia pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii(DATC), elaborate cu respectarea OUG 214/2008;
- Documentatie faza Proiect tehnic, -PTh ? avizt de verificatori autorizati;
- Plan de securitate si sanatate in munca ? PSSM ;
- Asistenta tehnica pe toata perioada de realizare a obiectivului.ETAPA II: Executia lucrarilor constructii/instalatii
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.200 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile).GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 .Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si in original la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse cainacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, i se va retine o suma stabilita in conformitate cu prevederileart. 278^1, OUG 34/2006, actualizata .- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 69¹, 180 si art.181 din OUG 34/2006 actualizata.Formularele A si Bse vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Tertului sustinator i se solicita in cadrul declaratiei de neincadrare in prevederile art. 181 doar neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c¹) si d), respectiv lit. a), c) si d) din formularul B, asa cum este precizat pe formular.Cerinta nr. 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular A , sau certificat echivalentCerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizataModalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completareaformularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataaimpozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1. Dragos Luchian - Viceprimar2. Leonard Padureanu ? Administrator public3. Clementina Vinerica ? Director economic4. Cristina Buzdugan ?Director tehnic5. Corina Neaga ?Sef Serviciul Achizitii6. Corneliu Gavrilescu ? Sef - Serviciul Juridic7. Romica Chindrus - Sef Serviciul Tehnic Investitii8. Iliescu Viorica ? Cons. Jr.- Serviciul Juridic9. Laura Lidia Popa- Consilier ? Serviciul Tehnic Investitii10. Ioana Matei ? Consilier ? Serviciul AchizitiiModalitatea de indeplinire-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completareaformularului 12Dsi- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completareaformularului 12CNOTA: Formularele 12C si 12Dse vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului, conform art. 69^1 dinOUG 34/2006, actualiazata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ?formularul GIn cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociaticare vor fi implicati in realizarea contractului.Cerinta nr. 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinireCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiecctul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii3 ani , inclusivmedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta generala si specifica: - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.- Lista va fi insotita de cel putin un contract/extrase relevante din contract, proces verbal de receptie si recomandare, prin care saconfireme executia in cursul ultimilor5 ani, de lucrari de constructii si instalatii aferente constructiilor .- O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.- Lista va fi insotita de cel putin un contract/extrase relevante din contract (in copie), de prestare de servicii de proiectare tehnica pentru constructii, insotit de recomandari., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poateoperatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (proiectare si executie)., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant .Cerinte minime: -Responsabil Tehnic cu Executia - atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, -Responsabil cu Controlul Calitatii numit prin decizie.- Se vor nominaliza persoanele responsabile cu prestarea serviciilor de proiectare, - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executia lucrarilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer