Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere ?i refunc?ionalizare ?coala cu clasele I-VIII sat Talpigi, comuna Ghidigeni,jude?ul Gala?i


Detaliu pentru invitatia numarul 348886
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GHIDIGENI (PRIMARIA GHIDIGENI)
Numar invitatie: 348886/19.06.2013
Denumire contract: Extindere ?i refunc?ionalizare ?coala cu clasele I-VIII sat Talpigi, comuna Ghidigeni, jude?ul Gala?i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHIDIGENI (PRIMARIA GHIDIGENI)Cod fiscal: 3655897, Adresa: GHIDIGENI, Ghidigeni, Telefon: 0236/868220, Fax: 0236/868220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GHIDIGENI, Ghidigeni, Romania, cod postal: 807145, telefon: +40 0236868220, fax: +40 0236868220, persoana de contact: ANGELICA JINGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GHIDIGENI, Galati, Romania, cod postal: 807145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere ?i refunc?ionalizare ?coala cu clasele I-VIII sat Talpigi, comuna Ghidigeni, jude?ul Gala?i
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiect se dore?te realizarea unei alei carosabile ce va pleca din drumul existent pana in incinta, realizarea unei platforme de gunoi, executarea unei platforme cu destina?ia loc de joaca ?i activita?i ?colare (teren de sport) ?i lucrari de alimentare cu energie electrica, distribu?ie interioara, instala?ie de iluminat, instala?ia de for?a din centrala termica.
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 245 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA2.700 LEI2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, conform invitatiei departicipare.3. Modul de constituire a garantiei de participare, conform art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006: Garantia de participare poate fi constituita sub urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea comunei Ghidigeni-Formular nr. 14 - se prezinta in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante comunaGhidigeni : RO28TREZ3075006XXX000114, CUI-3655897, deschis la Trezoreria Tecuci. In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Cursul de schimb leu-euro pentru constituirea garantiei de participare va fi cursul BNR din data de 28.06.2013.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin .(2) din Legea nr.346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie -completare Formular nr. 19.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.c) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma de bani conformart. 278^1 litera a din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie este de 5 % din pretul contractuluifara TVA si se va constitui prin una din modalitatile : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatiicontractante de indeplinirea calitativa, cantitativa si in perioada convenita a contractului;
-Daca partile convin cu ocazia semnarii contractului, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent, pe numele contractantului. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul disponibilastfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.Garan?ia trebuie sa fie irevocabila. Executantul areobliga?ia de a deschide contul de garan?ie de buna execu?ie , in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului.Limba in care se va prezenta garantia: limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Modul de restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta nr.1 : - Declaratie privind eligibilitatea.Documente solicitate : Formular nr. 1 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2 : - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente solicitate : Formular nr. 2(din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente solicitate : Formular nr.3 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerin?a nr.4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordinului 314/2010Documente solicitate : Formular nr. 4 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in originalIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerin?a nr.5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Documente solicitate : Formular nr. 5 (din sectiunea formulare si modele)- formularul se va prezenta in original.Ofertantul /Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau de actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Atentie!In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Tabacaru Eugen-PrimarPirvu Aurel-viceprimar si membru comisie de evaluareDavid Natalita ? Secretar simembru comisie de evaluareCojocaru Claudia-contabilAcsente Oana- Inspector Serviciu Social- membru comisie de evaluareMunteanu Catalina- Referent registru agricol- membru comisie evaluareJinga Angelica-presedinte ? Consilier achizitii publice si presedinte in comisia de evaluareMedeleanu Felicia- consilier localMunteanu Lica-consilier localSalavastru Teodoru Corneliu ? consilier localChiscoci Aurel ? consilier localAcsente Florentin- consilier localNeagu Cosmin Claudiu- consilier localPopa Paul - consilier localCotan Petru Valeriu-consilier localMocanu Mihaita ? consilier localChitiga Gianina Felicia- consilier localHristea Costache - consilier localBalan Marian - consilier localDoniga Ioan -consilier localSaramet Vasile - consilier local.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale ai alte venituri ale bugetului local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele mentionate mai susva fi prezentat in original/copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Persoane juridice/fizice romane : - Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulteinformatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor si cuobiectul de activitate necesar conform contractului.- Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Documente solicitate: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele edificatoare, pentru dovedirea eligibilita?ii, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informa?ii privind situa?ia economico-financiara . Informa?ii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) cu o valoare de minim 270.400 lei.Ofertantul va depune Formular nr. 6(In cazul unei asocieri , conditia este indeplinita prin cumul).Ofertantul va prezenta copii dupa bilanturile contabile cu viza DGFP si /sau ORC, la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012.In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2012, atunci poate prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2012 sau alt document probant al cifrei de afaceri.Conversia leu ?valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel mult un contract de lucrari similare care sa aiba valoarea de cel pu?in135.245 lei, fara TVA..Pentru fiecare din lucrarile prezentate ofertantii vor aduce documente in conformitate cu art. 188 alin.3 lit.a) din OUGnr.34/2006 ., Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi inso?ita de certificari de buna execu?ie , pentru cele mai importante lucrari., Declara?ie referitoare la utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu anexa.Ofertantul va prezenta documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau posesie (inchiriere, leasing, alte forme, etc).Toate actele privind dotarea cu utilaje si echipamente se vor prezenta in copie conform cu originalul., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personalul direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica .Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de executie lucrarii : -responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii -angajat al ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului?i decizia interna de numire.Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului, se va prezenta CV-ul, copii dupa diplomele sau certificatele detinute de persoanele respective, valabile la data limita de depunere a ofertelorofertelor, dovada raporturilor contractuale de munca cu ofertantul si declaratie de disponibilitate. Se va permite si prezentarea de angajamente/acorduri de participare.(in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ) ;, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie dupa caz privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, la care este anexat acodul de subcontractare.Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Daca este cazul subcontractarii, pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatiade a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contracte incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.6Informatii privind asociatii Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent., Informatii privind standardele de protectie a mediuluiCerinta obligatorieCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 19:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer