Achizitie publica - EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC ? SOSEAUA ALBA IULIA (ZONA BRICOMAT ? SENS GIRATORIU CENTURA), SIBIU
Detaliu pentru invitatia numarul 334706
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334706/03.09.2012
Denumire contract: EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC ? SOSEAUA ALBA IULIA (ZONA BRICOMAT ? SENS GIRATORIU CENTURA), SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269/208880, fax: +40 269/208813, registratura institutieiPersoana de contact: Cristina Bica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, camera 203-sala de presa, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC ? SOSEAUA ALBA IULIA (ZONA BRICOMAT ? SENS GIRATORIU CENTURA), SIBIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? EXTINDERE ILUMINAT PUBLIC ? SOSEAUA ALBA IULIA (ZONA BRICOMAT ? SENS GIRATORIU CENTURA), SIBIU? constand in lucrari de: Constructia unei retele subterane LES;Montare stalpi de iluminat public;Montare corpuri de iluminat;Montare cutii de iluminat public;
II.1.6) CPV: 45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este: 5.460 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sauordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original);In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul este: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil Popa;Secretar ? Dorin NistorDirector Directia Tehnica -Cristina Bica;Director Economic ? Viorica Bandescu;p. Sef Serviciu Juridic ? Claudia Iordanescu;Serviciu Investitii ? Monica DancuServiciu Investitii ? Codruta SirbuSef Serviciu tehnic ? Gheorghe CiucleaServiciu Juridic ? Cristina BurcheaConsilierii locali: Birk Ecaterina, Brunchea Mariana Gabriela, Cioruga Eugen Ion, Cotarla Liviu Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana , Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Leopold Gerhard Csongor , Lerner Helmut, Mathes Helmut Karl, Nartea Monica, Nowak Gertraud Elisabeta, Pavel Anita, Pop Razvan Codrut, Popa Virgil, Sarbu Ioan, Sava Livia, Stoica Sorin Flaviu, Stroie Ioan, Wagner Raimar, Ziegler Winfried Olaf.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.b. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.c. Atestate emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energetic (ANRE), de tip C2A, sau echivalent, care sa certifice capabilitatea ofertantului pentru executia lucrarilor de iluminat public.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani., Inf privind exp similara in ultimii 5 ani.Contract(e)care au avut ca obiect exec unor lucrari similare celor care fac obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie de minim 56.000(euro exclusiv TVA)sau de minim 250.000 lei(fara TVA).Copii dupa partile relevante ale contractului(lor) reprez exp similara din care sa reiese: nr.ctr, parti, obiectul, durata, valoarea, semnaturile.PV de receptie la terminarea lucrarilor, aferente ctr reprez exp similara.In cazul ctr reprez exp similara aflate in derulare la data depunerii ofertelor se vor prezenta PV de receptie in care se va mentiona(obligatoriu)valoarea lucrarilor pt care s-a efectuat receptia partiala.Recomandare(i)din partea beneficiar(lor)model propriu.Recom vor fi prezentate pt ctr reprez exp similara.Se pot prezenta in loc de recomandare(i) certificat(e)constatatoare eliberate de catre beneficiari intocmite cf prev art.97^1, alin. (1)din HG 925/2006., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor asigura acele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) inclusiv personalul cheie.Resurse umane ? personal cheie: Pozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia-1ResponsabilC.Q -1(Nota *)Responsabil P.S.I.si P.M-1Sef de echipa, atestat ANRE grad II B, sau echivalent-1Electriciani atestati ANRE grad II B sau echivalent-2Nota *): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) se va prezenta decizia interna de numire in aceasta calitate., Pt pers cheie ofertantul va prezenta in plus: copii dupa diplomele de absolvire, certif de atestare, autorizatii, etcDaca pers nominalizate ca personal cheie sunt angajate in cadrul societatii ofertante se vor prezenta inclusiv o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca pers nominalizate sunt angajate ale societatii ofertante; Declaratia va fi insotita de un extras din REVISAL care sa cuprinda datele referitoare doar la pers nominalizate;Daca pers nominalizate ca personal cheie sunt pers fizice neangajate in cadrul societatii ofertante pt acestia se vor prezenta inclusivcopii dupa ctr de colaborare/angajamente de participare/declaratii de disponibilitate.Daca pers nominalizate ca personal cheie sunt din partea unei/unor pers juridice, alta/altele decat ofertantul, aceste persoane juridice pot avea calitatea doar de asociat/subcontractant/tert sustinator si se vor prezenta toate docum solicitate prin Fisa de date, specific pt asociat/ subcontractant/tert, dupa caz., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate., Obligatii contractuale in desfasurare(daca este cazul)Ofertantul va prezenta o lista cu obligatiile contractuale in desfasurare (daca este cazul). Lista va contine cel putin urmatoarele date referitoare la: numarul si data contractului, durata si valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul) ISO 9001:2001 sau echivalentISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 10:06