Achizitie publica - Extindere parcare pentru autoturisme
Detaliu pentru invitatia numarul 339881
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339881/22.11.2012
Denumire contract: Extindere parcare pentru autoturisme
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27 et 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27 et 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere parcare pentru autoturisme
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executie pentru obiectivul extindere parcare pentru autoturisme
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 754, 742 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 15000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 reactualizata contul IBAN RO 5BRDE240SV08557202400 deschis la trezoreria Iasi Ofertantii din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 garantia de participare se constituie in prop.de 50% din cunatumul precizat. Perioada de valab.: 90 zile calendaristice. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul formularii. unei contestatii, in masura in care Consiliul dispune respingerea acesteia, aut.contr. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;6.Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Marius Bodea-Director General , Monica Nichitus- Director Comercial , Alexandru Anghel ?Director Operational , Melania Pripasu-viza CFP, jr.Maria Paslaru, Mihart Sever-sef serv.tehnic, Alexandrescu Nicoleta ?sef serv.financiar; Consiliul de Administratie: Bahneanu Catalin, Rebegea Mitica, Ostaficiuc Marius, Parvu Marcel, Bodea Marius, Gheorghica Florian, Damian Ionel, Buiceag Marius8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.2. Autorizatie de functionare / altele echivalente - pentru Persoane Fizice romane.3.Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de proiectare si execute de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a carui valoare sa fie de minim 750.000 lei fara TVA din care proiectarea trebuie sa fie de cel putin 7000 lei fara TVA , iar executia de cel putin 743.000 lei fara TVA. Conditia poate fi indeplinita si prin prezentarea a doua contracte separate, unul de servicii de proiectare cu obiect similar cu al prezentei proceduri cu o valoare de minim 7000 lei fara TVA si unul de executie lucrari similare cu cele ale prezentei proceduri cu o valoare de minim 743.000 lei fara TVA. Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf cu alin 3 litera a) din OUG 34/2006, Pentru executieOfertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de executie de lucrari: - utilaje terasiere (autogreder, buldozer);
- rulou compactor-vibrator;
-laborator de analizaPentru proiectare: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare derularii contractului de servicii de proiectare : - mijloace de transport; - echipament topografic( statie topografica si nivela); - calculatoare; - imprimanta A2 si A3 ; - minim o licenta pentru program de devize;, Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniInformatii privind lista principalelor servicii de proiectare realizate in ultimii 3 ani, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie- 1 inginer specialitatea CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia;
- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestatde MMFPS si MECTS sau echivalent;Se solicita completarea Anexei 1 la Formularul nr 10Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat.Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) va prezenta doar CV si Decizia de numire.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea proiectului tehnic.Cerinte minime personal servicii de proiectare: - 1 inginer constructor- 2 ingineri proiectanti specializarea CFDPSe solicita completarea Anexei 1 la Formularul nr 10Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabil nominalizat., Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE- proiectare/executie, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora In cazul in care nu se va subcparte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Res mat si umaneale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contrcare urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens., Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatorieconomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul incare of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheiereacontractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in formaautentica. - Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partenerin parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriilede lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un modcare obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partenerconducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fieconfirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea., Informatii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabilela data limita de depunere a ofertelor. se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?60puncte .b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 60;
Termen de realizare proiect tehnic:
20
Descriere: cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?20puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 7 zile si nici mai mic de 5 zile .Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (7 zile) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 5 zile ).
Durata de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de excutie a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 20puncte. b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 20, unde: In aceasta formula termenul minim reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 1.5 luni si nici mai mic de 1 luna.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (1.5 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 1 luna).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei inviatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:47