Achizitie publica - Extindere pavimente pe strada Stefan cel Mare, in municipiul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 341438
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341438/28.12.2012
Denumire contract: Extindere pavimente pe strada Stefan cel Mare, in municipiul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Luminita Chiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere pavimente pe strada Stefan cel Mare, in municipiul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrarile de extindere a pavimentului de granit pe strada Stefan cel Mare din municipiul Suceava, pe o lungime totala de 71, 50 m.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 040, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1).Cuantumul grantiei de participare este 20.802, 40 lei. 2)Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792.3)Termenul de valabilitate a GP este de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.4)GP trebuie sa fie irevocabila. 5)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul poate pierde suma de 4.820, 11lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006.6)Dovada platii GP, in original, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.7)Documentele privind dovada constituirii garantiei de participare-in original.8)In cazul in care candidatul va prezenta garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de: certificat IMM (in original sau in copie) eliberat de CCI, cu cel mult 6 luni inainte de data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?urilor, prezentata in conformitate cu prevederile Art.7 din Legea 346/2004.Se va completa ANEXA nr.2 sau ANEXA nr.3 (dupa caz) din Sectiunea Formulare.9)In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006. In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art.16, alin.(2) din Legea 346/2004, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM.Se va completa Anexa 2 sau Anexa 3.Garantia de buna executie se constituie in maxim 15 zile de la semnarea contractului de catre parti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, 181, 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 : - Completare declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 A in original- Completare Formular 12B - prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant este obligat sa prezinte acest formular, iar tertul sustinator este obligat sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original. Acest formular va fi insotit de certificate de atestare fiscala, astfel: - Pentru persoane fizice / juridice romane: Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (formulare tip emise de Primariile de care apartine si de DGFP teritoriala) - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare (certificate, cazier fiscal, etc., alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care este stabilit - prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. NOTA. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completare Formular 69^1 ? prezentat in original. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar; - Ovidiu Doroftei ? viceprimar; - Gavril Virvara ? viceprimar; - Ioan Ciutac ? secretar municipiu; - Elisabeta Vaideanu, director executiv; - Carmen Cordus - sef Serviciu Contabilitate; - Mihaela Siriteanu - viza control financiar preventiv propriu; - Mirela Sofian - viza control financiar preventiv propriu. Membrii comisiei de evaluare sunt : - Mihail Jitariuc, Director Directia Patrimoniu, presedinte - Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu, membru - Doru Constantin, Consilier Serviciu Investitii, membru ? Doinel Borsan, consilier Serv. Administrare Strazi, membru - Ana Vasiliu, consilier Serv. Contencios adm.juridic, membru - Rodica Mihalescu, Consilier Comp. Achizitii publice, secretar. Membri de rezerva : -Florin Cerlinca, Director General D.G.T.I., presedinte - Mihaela Olariu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic, membru - Marian Teodorescu, consilier Serviciu Investitii, membru ? Emil Munteanu, consilier Serviciul Administrare Strazi, membru - Cristian Grusca, consilier Comp. Achizitii publice, secretar. In conformitate cu HCL 116/21.06.2012, HCL 121/12.07.2012 si HCL 122/12.07.2012, consilierii alesi pentru Consiliul local al municipiului Suceava sunt : Aramescu Adrian, Barba Niculai, Bradatan Tiberius Marius, Ciobanu Timofi Adrian, Cirlan Liviu, Cretu Silviu Cristinel, Dontu Ovidiu Liviu, Doroftei Ovidiu, Girigan Eugen, Grosar Alexandru Cornel, Harsovschi Lucian, Mocanu Vasile, Monacu Vasile, Onofrei Raileanu Gheorghe, Paduraru Andrei George, Roibu Marcel Dan, Rusu Paul, Seredenciuc Viorel, Sfecla Geniloni, Tataranu Costel, Ungurian Daniel, Virvara Gavril, Vornicu Corneliu. Fiecare ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.2. Certificat de participare cu oferta independenta. Completare Formular 314 ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular 12C ? prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile care fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C). Persoane juridice / fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.2). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1. Lista principalelor lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri (lucrari de pavare) executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Prezentarea unui nr. de maxim 3 (trei) contracte in val. cumulata de cel putin 1.000.000, 00 lei fara TVA, care sa confirme executarea, in ultimii 5 ani, de lucrari de pavare.In cazul unei asocieri, dovada executarii de lucrari similare in valoare de cel putin 1.000.000, 00 lei fara TVA va fi indeplinita prin cumul.Se vor completa Formularul 12 F si Formularul B4 (pt. fiecare din cele 3 contracte declarate)-se vor prezenta in original.Pentru contractul/contractele similare se vor prezenta : - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art.188 alin(3) lit.a) din OUG 34 / 2006;, Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Se va completa - Formular 12 H, prezentat in original., Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Formular 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6.Completare Formular 12 G ? se va prezenta in original.1. Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti.2. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34 /2006.3. Se vor prezenta Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant, dupa caz ? Anexa 6 care se va prezenta in original.4.Contractantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.In lista vor fi inclusi toti subcontractantii. Subcontractantii nedeclarati in momentul elaborarii ofertei nu vor fi acceptati ulterior, la momentul incheierii contractului de lucrari., Personal: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, direct responsabil pt. executia lucrarilor, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru indeplinirea contractului detine cu contract de munca sau cu contract de colaborare cel putin: - 1 (un) inginer specializat in domeniul constructiilor de drumuri si poduri - 1 RTE-ist in domeniul constructiilor de drumuri. Se solicita: - diplome de studii, - contract de colaborare/angajament/acord de participare/ incheiat cu ofertantul sau cartea / contract de munca emise de institutia la care acesta este angajat; - Certificatul de atestare tehnico-profesionala sau echivalent pentru specialistul RTE.Se solicita declaratie de disponibilitate pe tot parcursul de derulare a contr. cu privire la personalul de specialitate, insotita de CV-uri pt. fiecare specialist.Se va completa Formularul 12 J ? prezentat in original. Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta copie dupa certificatul ISO 9001 sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat., Certificatul ISO 14001 - sau echivalent. Se va prezenta copie dupa certificatul ISO 14001 - sau echivalent - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte acest certificat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 09:29