Achizitie publica - EXTINDERE PRIMARIA COMUNEI JEGALIA
Detaliu pentru invitatia numarul 342264
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342264/31.01.2013
Denumire contract: EXTINDERE PRIMARIA COMUNEI JEGALIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JEGALIACod fiscal: 3796756, Adresa: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Telefon: 0242/342021, Fax: 0242/342138
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Romania, cod postal: 917145, telefon: +40 242342021, fax: +40 242342138, persoana de contact: ANETA NITU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Jegalia, judetul Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE PRIMARIA COMUNEI JEGALIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM LISTELOR DE CANTITATI SI CAIETE DE SARCINI ATASATE. VALOAREA ESTIMATA reprezenta valoarea C+M fara cheltuieli de diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 784, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 8.000lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante. Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006"- avand in vedere valoarea estimata se va aplica art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006 ; Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.Echivalenta leu/alta valuta se va face la- 5 zile pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 5 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 si HGR 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in carese depune oferta , original /copie conform cu originalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente linii anterioare celei in care se depune oferta, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copieconform cu originalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, inceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar - VASILE AUREL, Viceprimar - PANAITESCU NICOLAE, Contabil ? LUTAN LUCICA, Secretar ? RADU NELU, Consilieri - LOLOT COSTEL, NICOLA ION, MANOLE STAN, PANAITESCU NICOLAE, STAN, DUMITRA, CRISTEA EMIL IONUT, PACIONEA SEVASTIAN, ALEXANDRU PETRE, IORDACHE GEORGE, RADU NICUSOR, PACIONEA MIHAELA, NEAGU ANTON. NITU ANETA. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibilia cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea"in conformitate cu originalul")emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie deminim 1.400.000 lei.2. bilant contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. experienta similara ? cerinta minima de calificare - un contract similar deminim 700.000 lei.2 autobasculanta- excavator- incarcator frontal- automacarasau angajament ferm de la un tert, 3. resurse umane - Cerinte minime de calificare: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor- 1 Sef de santier ? inginerminim 3 ani vechime; Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001 sau echivalent, Prezentarea certificatelor de calitate ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 15:51