Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere, reabilitare si modernizare Gradinita Grui in comuna Bughea de Sus, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 340216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bughea de Sus
Numar invitatie: 340216/28.11.2012
Denumire contract: Extindere, reabilitare si modernizare Gradinita Grui in comuna Bughea de Sus, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Bughea de SusCod fiscal: 16414572, Adresa: Comuna Bughea de Sus, sat Bughea de Sus, Bughea de Sus, Telefon: +40 248555095, Fax: +40 248555095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Bughea de Sus, sat Bughea de Sus, Bughea de Sus, Romania, cod postal: 117027, telefon: +40 248555095, fax: +40 248555095, persoana de contact: Stoica Dragos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei comunei Bughea de Sus, comuna Bughea de Sus, sat Bughea de Sus, str. Valea Silistii, nr. 229, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere, reabilitare si modernizare Gradinita Grui in comuna Bughea de Sus, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executia lucrarii de Extindere, reabilitare si modernizare Gradinita Grui in comuna Bughea de Sus, judetul Arges
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul unei contestatii, i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34 / 2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVASe constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art. 86, alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului? Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta). Se va completa pe modelul formularului anexat.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Se va completa pe modelul formularului anexat.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa pe modelul formularului anexat.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa pe modelul formularului anexat.? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de conducere : Tarba Nicolae ? primarSimion Ramona ? secretarPepenel Nicolae Cornel ? presedinte comisie evaluareStoica Dragos ? membru comisie evaluareCindea Lucica ? Camelia ? membru comisie evaluareMembrii Consiliului Local : Bortoi Danut, Boteanu Remus Beniamin, Boteanu Viorel, Bugheanu Irinel, Cojocaru Ion, Enache Viorel, Esanu Cristinel, Lita Maria, Lupu ? Stirbu Constantin ? Viorel, Mataoanu Ion, Mocanu Valentin, Sain Lenuta? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.? Cazier fiscal al societatii / (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent valabil la data limita de primire a ofertelor.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor. Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Nu se accepta completarea ulterioara.? NOTA : Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putininformatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.? Persoane juridice straine : Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3(trei)ani sa fie cel putin egala cu 107.810 ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 2Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Cerinta nr. 3Experienta similara in executia de lucrari in constructii civile, respectiv executia a minim un contract cu obiect similar in valoare de minim 107.810 lei fara TVA., Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 5Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Pentru asigurarea optima a managementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil in santier pe toata durata contractului timp de 8 ore pe zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, din care: - minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, - minim o persoana atestata (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii;
- minim 1(un) instlator autorizat-inst. Termice/sanitare;
- minim 1(un) electrician autorizat;
- minim 1(un) faiantar;
- minim 1(un) parchetar;
- minim 1(un) zugrav;
- minim 1 (un) zidar;
- minim 1(un) tamplar;
- minim 1(un) fierar ? betonist. Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Certificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului demanagement aflat/aflate in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Algoritmul de calcul : Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda 80 de puncte. b) pentru alt pret ofertat decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel : Ppret (n) = [pret minim ofertat / pret (n)] x punctajul maxim alocat [80]
Durata de executie
20
Descriere: Algoritmul de calcul : Punctajul pentru factorul de evaluare durata de executie a lucrarilor se acorda astfel : a) pentru cea mai scazuta dintre duratele de executie ofertate se acorda 20 de puncte. b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel : Pdurata (n) = [durata minim ofertata / durara (n)] x punctajul maxim alocat [20]
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer