Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere, reamenajare si reabilitare Bloc Alimentar, jud. Bihor, mun. Oradea, str. Louis Pasteur, nr.26


Detaliu pentru invitatia numarul 325119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Numar invitatie: 325119/27.04.2012
Denumire contract: Extindere, reamenajare si reabilitare Bloc Alimentar, jud. Bihor, mun. Oradea, str. Louis Pasteur, nr.26
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 0259267903, Fax: +40 0259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 0259267903, fax: +40 0259267903, la Secretariat, cam.104, etaj I
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 0259267903, fax: +40 0259267903, camera 111, etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere, reamenajare si reabilitare Bloc Alimentar, jud. Bihor, mun. Oradea, str. Louis Pasteur, nr.26
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari de extindere, reamenajare si reabilitare Bloc Alimentar, jud. Bihor, mun. Oradea, str. Louis Pasteur, nr.26, detaliate in caietul de sarcini si fisierele atasate.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 407, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 28144 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie, avand in vedere prevederile art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin virament bancar - in contul RO45TREZ0765006XXX009862, Trezoreria Municipiului Oradea, sau printr-un instrument de garantare (Formular nr.45) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM, in conformitate cu Legea nr.346/2004, va atasa garantiei de participare Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular nr.47). In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, connform Legii nr.346/2004. In cazul unei asocieri, constituirea garantiei de participare se va face in numele Liderului Asociatiei. In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conformitate cu art 278^1 aliniat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, avand in vedere prevederile art.90 alin.(1) din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr.46), care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr.2, certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local. Certificatele sa precizeze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor putea prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", stampilata si semnata de reprezentantul legal al operatorului economic;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr.3Lista persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dr. Pop Ovidiu Laurean - Manager, ec. Brad Anca - Director financiar-contabil, dr. Bako Gabriel-Director medical, as. Mateas Olimpia- Director ingrijiri;alte persoane din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie: ing.Tarta Nicolaie-sef Serviciu Administrativ, ec.Poinar Mirela-sef birou Achizitii Publice, ec.Cret Amalia, ing.Mihut Viorel, ing.Macra Maria, cs.jr.Taussig Laszlo.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr.4Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati este obligat sa prezinte Formularul nr.1, Formularul nr.2, Formularul nr.3, Formularul nr.4.In situatia participarii la procedura cu oferta cu sustinere, se va prezenta in original angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). Tertul/tertii sustinatori vor prezenta Formularul nr.1, Formularul nr.2 (punctul c)se completeaza in functie de caz), Formularul nr.3.Pentru situatia in care un ofertant subcontracteaza parti din contract, subcontractantul/subcontractantii vor prezenta Formularul nr.3.Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. -Certificat constatator emis de de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatele se vor putea prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, sau copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului.- Autorizatia/atestat pentru executarea lucrarilor de instalatii electrice de catre electricieni autorizati si/sau operatori economici atestati de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei(ANRE), conform Ordinului nr.90/2009 si Ordinului nr.24/2007, in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Autorizatia pentru executarea lucrarilor in domeniul apararii impotriva incendiilor conform Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, aprobata prin Ordinul MAI nr.87/2010, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Autorizatia ISCIR pentru montare ascensoare de marfuri exclusiv cu comanda exterioara, emisa in baza PT CR4-2009 aprobate de Ordinul ministrului economiei nr. 2154/2009, in termen de valabilitate, in copie lizibla cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - in traducere autorizata in limba romana.In situatia participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare dintre asociati este obligat sa prezinte ? fiind edificator pentru partea de contract pe care o realizeaza - certificatul constatator emis de ONRC sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta dpdv profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Cerintele referitoare la autorizatii se considera indeplinite daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1400000 lei., Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, in suma de 300000 pe o perioada de 6 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate si duse la bun sfarsit si/sau a contractelor de lucrari finalizate in ultimii 5 ani((prin raportare la data limita de depunere a ofertelor), care sa ateste executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul procedurii de achizitie: a)in mod obligatoriu trebuie sa se regaseasca minim 1 contract - maxim 3 contracte avand ca obiect executia de lucrari de natura celor precizate in proiectul tehnic din cadrul documentatiei de atribuire sau -pentru ofertantul strain -categorii de lucrari similare.b)valoarea cumulata a maxim 3 contracte prezentate ca experienta similara si avand obiectul conform solicitarilor de mai sus, trebuie sa fie cel putin egala cu 1400000 lei, fara TVA;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie cu privire la persoanele responsabile pentru executia lucrarilor si la personalul de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut, care va cuprinde obligatoriu: a)un sef de santier, absolvent de studii superioare sau studii medii tehnice;b)un responsabil tehnic cu executia de lucrari, atestat in conditiile legii in domeniul constructii civile, specialitatea rezistenta si stabilitatec)o persoana desemnata pentru asigurarea controlului tehnic de calitate in constructii;, Declaratie cu privire la personalul muncitor de specialitate necesar realizarii contractuluiNota: In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert/terti sustinator(i), cerintele pot fi indeplinite prin cumul. In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, cerintele pot fi indeplinite prin cumul., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere sau contract de comodat) pentru indeplinirea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze ISO 9001:2008 (sau echivalent), ISO 14001:2004 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer