Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere reatea de alimentare cu apa potabila in comuna Gura Ialomitei


Detaliu pentru invitatia numarul 325117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "LUNCA DUNARII"
Numar invitatie: 325117/26.04.2012
Denumire contract: Extindere reatea de alimentare cu apa potabila in comuna Gura Ialomitei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "LUNCA DUNARII"Cod fiscal: 24405044, Adresa: comuna Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii, nr. 21, judet Ialomita, Mihail Kogalniceanu, Telefon: 0243/272058, Fax: 0243/272058
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Lunca Dunarii" , comuna Mihail Kogalniceanu, sat Mihail Kogalniceanu, str. Scolii, nr. 21, judet Ialomita, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 927165, telefon: +40 243272074, fax: +40 243272058, persoana de contact: Alexandru Dinu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Mihail Kogalniceanu , comuna Mihail Kogalniceanu , sat Mihail Kogalniceanu , strada Scolii, nr. 21, judet Ialomita,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare rurala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere reatea de alimentare cu apa potabila in comuna Gura Ialomitei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea extinderii retelei de alimentare cu apa a comunei Gura Ialomitei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 10.759 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare este: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare.Garantia de participare se poate constitui astfel: Fie prin : o Scrisoare de garantie bancara (in original), in favoarea autoritatii contractante;? Scrisoare de garantie bancara pentru participare - formular 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau din strainatate cu corespondent in Romania.Scrisoarea de garantie bancara de participare trebuie: o prezentata in original;o sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituito sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatieo sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata.Fie prin : o Ordin de plata, vizat de banca, in contul autoritatii contractante. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare este dovedita daca suma respectiva reprezentind garantia de participare a intrat in contul autoritatii contractante inainte de data si ora deschiderii ofertelorCONT ADI ?LUNCA DUNARII?: RO 04 RNCB173104336810001 BCR ? sucursala Tandarei, judetul IalomitaFie prin orice alta metoda prevazuta de legislatia in vigoare .Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti inainte de deschiderea ofertelor!Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , in raport cu valoarea estimata a contractului suma de :4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, adica suma de 4.317, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului de achizitie publica , fara TVA . Garantia de buna executie se poate constitui: prin retineri succesive din contract, fie sub forma unei scrisori de garantie bancara sau polita emisa de catre o societate de asigurari. Acestea vor contine in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit garantia si achizitia pentru care a fost eliberata; vor avea inscrise valabilitatea pentru care a fost constituita , care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie ; va contine parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata. Este de preferat ca aceasta garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania . Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , in acest caz , contractantul va deschide un cont la Trezoreria Fetesti , judetul Ialomita disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006? formular 1- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 ? formular 2)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul 12 C- Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu art 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 3. Reprezentantul legal de proiect este domnul Dinu Alexandru . Comisia de evaluare a ofertelor este formata din : Craita Eduard-Cristian - presedinte;Andrei Nicoleta Gabriela-membru; Potole Banica - membru;Radu Radita - membru.Declaratia va fi completata de catre ofertant/ofertat asociat/subcontractant/tert sustinator , dupa caz.- Certificatul de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara depunerii ofertei ( certificatul se va prezenta si in copie cu mentiunea ? Conform cu originalul?).- Certificatele fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate de la data deschiderii documentelor de calificare, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ( certificatele se vor prezenta si in copie cu mentiunea ? Conform cu originalul?).- Cazier fiscal/ certificat echivalent pentru persoane juridice in conformitate cu HG nr.31/2003, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor( certificatul se va prezenta si in copie cu mentiunea? Conform cu originalul?).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 4 - Pentru Persoane juridice/fizice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in mod obligatoriu, sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectuluiprocedurii sau echivalent ( certificatul se va prezenta in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa ceara ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.- Pentru Persoane juridice/fizice straine Orice document edificator care dovedeste o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani -minim 1.000.000 lei sau echivalent euro( transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei ? www.bnr.ro)Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente euro/ron: -conform cursului mediu BNR pentru fiecare an in parte, Prezentarea bilanturilor contabile pentru cel mult ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta in copie semnata si stampliata de catre societate cu mentiunea ? Conform cu originalul?). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin uramatoarele: ? Faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acestea, ? Nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? Comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei, Partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Pentru fiecare contract mnentionat in lista se vor atasa documente suport ( copii dupa contracte si recomandari) care vor contine obligatoriu date referitoare la: -beneficiarul contractului, -tipul serviciilor/activitatilor prestate, -perioada in care s-a realizat contractul, -valoarea contractului, - se vor atasa doar acele parti din contracte sau procese verbale care sunt relevante.Dovada indeplinirii acestor experiente similare se face, in mod obligatoriu: 1. copii contracte lucrari, copii procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, receptie partiala si copii recomandari de la beneficiarii pentru care au fost prestate sau sunt in curs de executare lucrarile, 2. in cazul in care beneficiarul este un client privat sinu exista posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariPentru indeplinirea contractului ofertantul trebuie sadispuna de urmatoarele dotari minime: -buldoexcavator ? 2 buc, -mai compactor ? 1 buc, -masina taiat asfalt ? 1 buc, -nivela laser ? 1 buc.Se accepta si prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere . Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului, Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului.Din echipa de specialisti propusa pentru executia contractului trebuie sa faca partecel putin: -responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii edilitare-responsabil cu calitatea in domeniul constructii edilitare .Pentru personalul cheie nominalizat ca experti se vor prezenta: - Curriculum vitae conform formular, - Declaratie disponibilitate, - Copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legaleSe accepta si prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert., Informatii privind subcontractantii1.Completarea si prezentarea formularului Anexa nr. 18 si anexa ? Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? in original, 2.Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare ? in original.3.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora se face numai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.4. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 90001 sau echivalent, in copie CONFORM CU ORIGINALUL - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. In cazul asocierii aceasta conditie va fi indeplinita de ambii asociati., Standarde de protectie a mediuluiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, in copie CONFORM CU ORIGINALUL pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul asocierii aceasta conditie va fi indeplinita de ambii asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibilain SEAP , ca anexa la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer