Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extindere retea - Alimentare cu energie electrica Zona Campul Cibinului? oras Talmaciu, judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 345311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TALMACIU
Numar invitatie: 345311/16.04.2013
Denumire contract: ?Extindere retea - Alimentare cu energie electrica Zona Campul Cibinului? oras Talmaciu, judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TALMACIUCod fiscal: 4270732, Adresa: NICOLAE BALCESCU 24, Talmaciu, Telefon: 0269 555401, Fax: 0269 550101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere retea - Alimentare cu energie electrica Zona Campul Cibinului? oras Talmaciu, judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Extindere retea - Alimentare cu energie electrica Zona Campul Cibinului? oras Talmaciu, judetul SibiuConform documentatiei tehnice (Proiect tehnic, caiet de sarcini, liste de cantitati, ATR) atasateValoare totala estimata - 518.800, 00 lei fara TVA din care: Valoare estimata executie ? 501.480, 00 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute ? 17.320, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 480 - 518, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.000, 00 lei sau echivalent in Euro (Curs 15.03.2013 - 1 Euro = 4, 3940 lei ) . Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO24TREZ5815006XXX000755-Trezoreria orasului Avrig. In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20. Procedura fiind online dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 278^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4.281, 00 lei.
Garantie de buna executie
1)Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. 2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. c) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original. 2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele atasate vor avea mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinireSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original. Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: Primar: ing Constantin BARBU; Viceprimar ? Radu Mihail MOROIANU; Secretar jr Violeta HANEA; Consilier juridic ? Elena SERBAN; Sef serv contabilitate: ec Adrian ISTRATE; coordonator contabilitate Consilier Ilie SOIMA; Sef serv tehnic; Consilier Adrian DANCANET; Arhitect sefTudor ISPAS; Consilier investitii ? George LIMBASAN; Consilier comercial ? Mircea LUPEA; Auditor intern ? ec Paraschiva TALPOS; Consilieri locali ? Constantin POPA, Nicolae BASARABA; Nicolae SUTEA; Dumitru POTCOVEL; Gheorghe FILIP; Lucian NICOARA; Ioan RUS; Constantin LOTREAN; Ioan MACOVEI; Constantin LOTREAN; Ioan OANCEA; Ilie IVAN; Ioan CALBOREAN; Adrian COVACI Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoane juridice/fizice romane Se va atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.2) Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Cerinta nr. 2Atestat emis de ANRE de tip C2A conform Regulamentului din 20 iulie 2007 (Cod ANRE: 24.3.200.0.03.20/07/07).Modalitate de indeplinireSe va atasa copie cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul ANRE tip C2A sau echivalent. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 1.000.000, 00 lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Modalitate de indeplinire Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original.a) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara.b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 28, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 5.MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 500000 lei exclusiv TVA insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr. 2Conform prevederilor art. 188 alin. (3) ofertantul va atasa Formularul nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original. Se va face dovada detineriia urmatoarelor utilaje/ echipamente coform Formular C8 ? Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii - Automacara 6-9, 9 tf ? 1 buc; Autolaborator mobil pentru incercari electrice pentru linii de inalta tensiune ? 1 buc; Masina de forat pe senile FAN35 cu accesorii, actionata electric 58kW1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a utilajelor/echipamentelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza.2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Cerinta nr. 3Ofertantul, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului).a) Sef santier - diploma studii superioare in domeniu, cu experienta pe o pozitie similara in min. 1 contract avand ca obiect lucrari similare;, b) Responsabil tehnic cu executia atestat MECMA, cu legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor in domeniul contractului;c) Responsabil cu calitatea - atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniu.d) Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform Norma metodologica din 11/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;e) Electrician autorizat ANRE gr. III B - 2 persoane;Modalitate de indeplinireConform prevederilor art. 188 alin. (3). Se vor atasa: a) Formularul nr. 10-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 11-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 12-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original. Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 11, se va atasa Formularul nr. 13-Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original.Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si toate celelalte cerinte precizate in acest formular. Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate), contracte de colaborare sau angajamente/acorduri de participare ce au fost obtinute de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului nr. 11. Formularul nr. 14-Angajament in nume personal, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr.11, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, completat in original, Observatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu vor fi nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica (la notariat) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: (1) Formularul nr. 29 - Angajament privind sustinerea tehnica, privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica (la notariat);2) Formularul nr. 30 - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, si anexa, in forma autentica (la notariat)., (3)Formularul nr. 31 - Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica (la notariat);(4) Formularul nr. 32 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica (la notariat);(5) Formularul nr. 1, completat in original.(6)Formularul nr. 2, completat in original.(7) Formularul 5, completat in original., Informatii privind subcontractatii: Cerinta nr. 1 In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Modalitate de indeplinireSe va atasa: Formularul nr. 15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original. Formularul nr. 5 completat in original. Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit., Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Informatii privind asociatii: Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinireSe vor atasa: 1) Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original.2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 17), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 18 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original., Mentiuni: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Informa?ii ?i/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionateCerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent in, domeniul ce face obiectul contractului.Modalitate de indeplinireSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Mentiuni: 1)In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in copie legalizata.2) In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer