Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE APA UZATA, COMUNA GIRBOVA, JUD. ALBA?


Detaliu pentru invitatia numarul 336160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GARBOVA (PRIMARIA GARBOVA)
Numar invitatie: 336160/26.09.2012
Denumire contract: ?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE APA UZATA, COMUNA GIRBOVA, JUD. ALBA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GARBOVA (PRIMARIA GARBOVA)Cod fiscal: 4562044, Adresa: str.Vaii nr.452, Garbova, Telefon: 0258748118, Fax: 0258748101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE APA UZATA, COMUNA GIRBOVA, JUD. ALBA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul urmareste extinderea retelei de alimentare cu apa si canalizare prin executarea de lucrari de alimentare cu apa si canalizare de apa uzata in localitatea Girbova, com. Girbova
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 928, 019 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 18.500, 00 Lei. Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.708, 01 lei.Garantia de participare se va exprima in lei . Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va fi eliberat de preferinta de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii poate fi eliberat de o societate de asigurari de preferinta, din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 24.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO02 TREZ 0055 006X XX00 1167 deschis la Trezoreria Sebes. Codul fiscal al institutiei este: 4562044
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34 / 2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului 14 si 14A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire, astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69"1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Nedela Ioan - Primar; Martin Ana - contabil; Cilnicean Gabriela - secretar;consilieri locali - Cioca Marius Ilie, Cilnicean Petru, Fulea Ioan, Gaja Aron, Istrate Aurelian Decebal, Maniu Ioan, Moga Dumitru, Morar Vasile, Plitea Ilie, Popa Vasile, Ursa Mihai; Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat acesta. Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare a persoanei juridice sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 1.856.000 lei., Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009), insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Ofertantul va face dovada ca detine resurse financiare negrevate de datorii sau are acces la lichiditati ( credite/alte mijloace financiare ) nominalizate pentru prezentul proiect in valoare de cel putin 370.000 lei, pe o perioada de minim 4 luni. In cazul asocierii aceasta dovada poate fi prezentata doar de unul din membrii., Ofertantul va prezenta AC dovada ca dispune de lichidit. financ. neces. sust. invest.Va prezenta ca si dovada a respect.acestei cerinte, unul din urmat. doc. financiare: scrisoare emisa de o banca comerciala prin care sa confirme existenta surselor de finant. necesare ( depozit bancar nominalizat pentru prezentul proiect) ;linii de credit special deschise si confirmate de emitent; orice alt doc.legal cu suma maxima a creditului obtenabil, emis de o instit. financiara abilitata;angajament ferm de sustinere din partea unui tert; Persoana care acorda sustinerea, pe langa angajamentul ferm de sustinere va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din documentele financiare descrise mai sus.Sust. finan.va fi valabila pt. o per. de cel putin 4 luni calend. de la data semnarii contractului de lucrari, in suma prevaz. de 370.000 si sa detina mentiunea: pentruexecutie lucrari de ?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA SI RETEA DE CANALIZARE APA UZATA, COMUNA GIRBOVA, JUD.ALBA".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul va face dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani un contract de lucrari de retele de alimentare cu apa si canalizare menajera in valoare de cel putin 928.019 lei, fara TVA, de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa prezentei proceduri. Acesta va fi insotit de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a cel putin unui proces verbal de receptie finala si de o recomandare (formularul nr.18)/document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata /prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor. Pentru indeplinirea cerintei minime ''experienta similara'' la procedura de achizitie, se solicita prezentarea de informatii relevante din contract., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate/chirie/alte forme de punere la dispozitie utilajele/echipamentele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG34/2006., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minimum: unui inginer specializarea instalatii, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu edilitar si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari edilitare., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari edilitare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Punctaj efectiv = 70 x Pret minim / Pret efectiv;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Durata de executie
15
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie? se acorda astfel: a) Pentru durata de executie minima, se acorda: 15 puncte;b) Pentru alta durata de executie , se acorda punctaj conform formulei: Punctaj efectiv = 15 x Durata minima / Durata efectiva. Durata minima de executie este de 4 luni. Ofertele care prezinta durata de executie mai mica de 4 luni nu vor fi punctate suplimentar. Durata maxima de executie este de 10 luni.Pentru o durata de executie mai mare de 10 luni nu se acorda punctaj, iar oferta va fi considerata neconforma, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. b) din HG nr. 925 / 2006.
Termen de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pt cel mai redus termen de interventie in per. de garant., se acorda: 5 puncte; b) Pt alt termen de interv. in perioada de interventie, punctajul se acorda dupa cum urmeaza: Punctaj efectiv = 5xTermen minim/Termen efectiv. Termenul minim de interv. este de 1 ora. Ofertele care prezinta un termen de interventie mai mic de 1 ora nu vor primi punctaj suplimentar. Termen. maxim de interv. este de 12 ore. Pt un termen de interv. > de 12 ore nu se acorda punctaj, iar oferta va fi considerata neconforma. Sepuncteaza timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer