Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea alimentare energie electrica si retea iluminat public Cartierul Florilor.


Detaliu pentru invitatia numarul 326350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Orasului ghimbav
Numar invitatie: 326350/10.05.2012
Denumire contract: Extindere retea alimentare energie electrica si retea iluminat public Cartierul Florilor.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului ghimbavCod fiscal: 4801362, Adresa: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Telefon: 0268/258006, 0268/506604, Fax: 0268/258355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lunga, nr.69, , Ghimbav, Romania, cod postal: 507075, telefon: +40 268258006, fax: +40 268258355, persoana de contact: Sanda Vladau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Ghimbav, Str.Lunga, nr.69, Ghimbav, Romania, cod postal 507075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Extindere retea alimentare energie electrica si retea iluminat public.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea alimentare energie electrica si retea iluminat public Cartierul Florilor.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea retelei dealimeentare energ electrica si retea iluminat public Cartierul Florilor, la aprox 160 utilizatori casnici. Solutia de alim energ elec a fost stab prin avizul Electrica nr5F/2010 si sol iluminat public prin avizul electrica nr.7F/2010.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 838, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20.000 lei, constituita pana la data prezentarii candidaturii, conf art 86, alin 1 din HGR nr925/2006.Neprezentarea garantiei duce la respingerea candidaturii. In cazul unei asocierii va fi emisa in numele liderului de asociatie. Restituirea se va face conf art 87 si art 88 din HGR925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.Conf Leg nr.346/2004 pe baza declaratiei de IMM(anexa1)garantia va fi redusa la 50%.Perioada de valabilitate este egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, respectiv 90 de zile.
Garantie de buna executie
5% din val contractului fara TVA, se va const conf art.90, ali.1 din HGR925/2006, const nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contrac. Restituire ase face conf art 92, alin4 din HG 925/2006.Conf Leg nr.346/2004 pe baza declaratiei de IMM(anexa1)garantia va fi redusa la 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Informatii priv neincadr in preved art.180din OUG 34/2006. Declaratie priv eligibilitatea - formular1 din sect Formulare(completat).Cazier fiscal elib de organele fiscale, valabil la data depunerii ofertelor.2.Inform priv neincadr in preved art 181 din OUG nr.34/2006. Declaratie privind neincadr in art181/OUG nr.34/2006 - formular2 din sect formulare(completat).Certif privind plata oblig catre bug de stat consolid elib deDGFP din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datori rest. Certif treb sa reflecte sit la nivelul lunii anter dep ofertei.Certif priv plata oblig catre bug local elib de catre directia specialitate din cadrul primariilor din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datori rest. Certif treb sa reflecte sit la nivelul lunii anter dep ofertei.Declartatie priv calit de participant la procedura - formular3 sect formulare(completat).Declarat de neincadr in sit prev la art69^1 din OUG nr34/2006-formular4 din sect formulare(completat).Decla de participare la licit cu oferta independenta-formular 5 din sect formulare(completat).In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prez aceste formulare. Docum solicit in cadrul acestei sect pot fi depuse in formele;orig/copie legalizata/copie lizibila cu ment"conf cu orig".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autorit contractante: Toma Dorel(primar), Horgos Vasile(viceprimar), Szinatovici Dan(secretar)si membrii comisiei de evaluare numiti prin Dispoz Primarului. Certif const emis de ORC, copie conf cu originalul nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte obiectul de activ relevant pt ob acestei achizitii. In cazul unei asocierii, fiecare asociat este obligat sa prez aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.La asociere, se depun de fiecare asociat si se demonstreaza cu resursele tuturor membrilor. Se poate realiza cu tert sustinator conf art.186 din OUG nr.34/2006., 2.Scrisoare de bonitate bancara(privind datele de identificare, obiectul de activ, forma juridica, tipul de capital, indicatori privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara cu recomandari din partea beneficiarilor privind derularea in bune conditii, in ultimii 5 ani, a max 3 contracte similare, finalizate sau in curs de desfasurare, individuale sau in asociere care au ca obiect executia de instalatii de joasa si medie tensiune. Pt fiecare lucrare se vor atasa: valoarea contr, PV recep la terminarea lucrilor, copie conf cu orig si recomandare din partea beneficiarului(original), 2. Lista cu utilaje, echip si instal de care dispune pt realiz lucr treb sa cuprinde cel putin: 2 autospec de tipPRB; 1automacara cu forta de ridicare de min 10tf;2autospeciale pt transport mater si pers;1autolab PRAM; 1buc buldoexcav;1buc autobascul 10t (se accepta si contracte de inchiriere).Ofertantii care nu fac dovada detinerii sau inchirierii cel putin a acestor utilaje vor fi descalificati, fiind consid ca nu indepl conditiile minime de eligibilitate din punct de vedere tehnic., 3.Personalul cheie propus pt realiz lucr, va cuprinde cel putin: 1manager proiect;1inginer autorizat ANRE grIII;1 specialist CAPIext;1 RTE in instalatii electrice;1 inginer autoriz ANRE gr IIIB;un resp CQ in dom instal electrice, se va accepta prezentarea unei decizii de numire;inginer autoriz ANRE gr IIB -2pers;electrician autoriz ANRE, grIIB - 4pers; un insp in protectia muncii.Ofertantul va prezenta in copie conf cu orig: diplome, contracte individuale de munca sau de prestariservicii, alte docum relevante.Se vor prez copii conf cu originalul ale legitimatiilor sau atestatelor de calificare., 4.Atestat elib de ANRE pt proiectare si executare de instalatii electrice interioare pt constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, proiectare si executare de linii electrice aeriene sau in cablu, posturi de transf cu tens cuprinse intre 0, 4-20kV, atestat ANRE de tip C1A si C2A., 5. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specilizare acestora si date de recunoast a subcontr;denumire, adresa, cod unic de inregistrare. ISO 2001 - 2008 "Sistem de management al calitatii"sau echivalent., ISO 14001-2008 "Sistem de managemt al mediului" sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer