Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE RETEA APA IN LOCALITATEA OLARIU VECHI, COMUNA FRATA, JUDETUL CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 331814
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FRATA
Numar invitatie: 331814/16.07.2012
Denumire contract: EXTINDERE RETEA APA IN LOCALITATEA OLARIU VECHI, COMUNA FRATA, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRATACod fiscal: 4546944, Adresa: COMUNA FRATA NR.419, Frata, Telefon: 0264-282498, Fax: 0264-282499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FRATA NR.419, Frata, Romania, cod postal: 407285, telefon: +40 264282498, fax: +40 264282499, persoana de contact: DUMITRU MOLDOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA FRATA NR.419, Frata, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE RETEA APA IN LOCALITATEA OLARIU VECHI, COMUNA FRATA, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC, DETALIILOR DE EXECUTIE SI EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA LUCRARII: ?EXTINDERE RETEA APA INLOCALITATEA OLARIU VECHI, COMUNA FRATA, JUDETUL CLUJ?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 067.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? garantia de participare este de 3360 lei iar perioada de valabilitate a acesteia este cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatea de constituire se face conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 sau prin depunerea in casieria autoritatii contractante a sumei de bani. Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata in contul RO05TREZ2195006XXX005984, cu conditia confirmariide catre banca pana la data primirii ofertelor. De asemenea, este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania. In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006, astfel: 1680, 67 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se vace conform art. 90 din HG 925/2006 sau prin retineri succesiveconform HG 1045/2011. Este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentareformular 1 -forma de prezentare in original2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in original 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentare formular 2 - forma de prezentare in original 4. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale - din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile pana in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul 5. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general-din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile pana in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original sau copie conforma cu originalul 6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 26. Persoanele cu functii de decizie sunt: Ion Baba?achizitii publice, Pop Grigore-Viceprimar, Moldovan Dumitru- Contabil. Consilieri locali: Pop Grogore, Muresan Stefan Cristian, Zahan Elena Georgeta, Constantea Filip, Cordis Ioan, Craciun Danila, Rus Vasile, Caraian Simion, Pop Ioan, Chiorean Dumitru, Fonoage Niculae, Somlea Teodor Cristian. Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.-- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, -cifra globala, medie, de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de: minim 320.000leiIMM-urile vor beneficia de reducere de 50% in ceea ce priveste cerinta privind cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta relevanta in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare) in executia si proiectarea unei lucrari similare;Experienta specifica in proiectare si executie privind lucrarile de apa. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 1. Proiectare : Prezentarea unui contract de servicii proiectare tehnica apa, executat in ultimii 3 ani, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 5.050 lei fara TVA. 2. Executie: Prezentarea unui contract de lucrari apa, executat in ultimii 5 ani , a carui valoare sa fie cel putin egala cu 162.950 lei fara TVA. 3. Poate fi prezentat si un contract de proiectare si executie lucrari de apa, executat in ultimii 5 ani, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 168.000 lei fara TVA., Fisa de experienta similara va fi insotita de documente justificative (copii parti relevante contracte/procese-verbale dereceptie partiala/finale/recomandari)., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru derularea contractului. Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006), sicareprobeazacalificarilenecesare(diploma, autorizatii, atestatelegalesicertificatevalabilileladata depunerii ofertelor) pentru expertii cheie declarati.Personalul cheie propus: Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului- Min. 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in calitate de Manager deProiect/Coordonator de echipa/Sefde santier prin participarea in cel putin un contract similar., Coordonator echipa de proiectareMin. 5 ani de experienta profesionala generala;Experienta dovedita in calitate deCoordonator echipa de proiectare /Inginer Proiectant prin participarea in cel putin un contract similar.Sef de santier ? amplasament FrataMin. 5 ani de experienta profesionala generala; Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar. Resurse umane si structura organizatorica: Responsabil tehnic cu executia (R.T.E)- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor deconstructii (pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarirecomunala? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL / MTCT /MDLPL /MDRL) conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea inconstructii.Inginer tehnico-edilitare- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar., Inginer instalatii electriceMin. 3 ani de experienta profesionala generala; Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.Nota: Prin sintagma ?contract similar? se intelege un contract in domeniulinfrastructurii de alimentare cu apa potabila. -Secalificaofertantiicaredispundepersonalulastfeldimensionatincatsaasigureproiectarea si executarealucrarilor, Ofertantul trebuie sa faca dovada efectivelor medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind sustinerea tehnica si financiara. Certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru - 1.proiectare si, 2. executie, Certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru 1.proiectare si, 2. executie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara A- ofertei cu pretul cel mai mic se acorda punctaj max, 70 pct; An=(Pmin/Pn) x 70, An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin =Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn=Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 70= punctajul maxim alocat criteriului A
termenul contractului -proiectare si executie
30
Descriere: : Componenta tehnica-B ? ofertei cu durata min se acorda punctaj max, 30 puncteBn= (Tmin /Tn) x 30, Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Tmin =cel mai scurt termen al contractului: proiectare si executie propus (in zile), Tn=termenul contractului: proiectare si executie propus de ofertantul n, in zile, 30= punctajul maxim alocat criteriului B.Pragul minim pentru termenul contractului, de proiectare si executie este: 60 zile. Pentru orice durata mai mica decat pragul minim, punctajul acordat este de 0 puncte (nu va fi punctata suplimentar).Pragul maxim pentru termenul contractului, de proiectare executie a lucrarilor este de 90 zile; pentru orice durata mai mare decat pragul maxim, oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 10:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer