Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea apa si canalizare in vederea bransarii la sistemul public de alimentare cu apa din Municipiul Radauti pentru Comuna VOLOVAT


Detaliu pentru invitatia numarul 342077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VOLOVAT (PRIMARIA COMUNEI VOLOVAT)
Numar invitatie: 342077/28.01.2013
Denumire contract: Extindere retea apa si canalizare in vederea bransarii la sistemul public de alimentare cu apa din Municipiul Radauti pentru ComunaVOLOVAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VOLOVAT (PRIMARIA COMUNEI VOLOVAT)Cod fiscal: 4441239, Adresa: VOLOVAT 1334, Volovat, Telefon: +40 230419504, Fax: +40 230419504
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VOLOVAT 1334, Volovat, Romania, cod postal: 727615, telefon: +40 230419504, fax: +40 230419504, persoana de contact: Ioan VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna VOLOVAT nr. 1334, Secretariat , Romania, cod postal: 727615, telefon: +40 230419504, fax: +40 230419504, persoana de contact: Ioan VICOL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea apa si canalizare in vederea bransarii la sistemul public de alimentare cu apa din Municipiul Radauti pentru ComunaVOLOVAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia cuprinde urmatoarele obiecte de investitie: Obiect 1. Retea alimentare cu apa;Obiect 2. Tronson de canalizare comuna Volovat;Obiect 3. Constructii auxiliare pe reteaua de alimentare;1. Retea alimentare cu ape: Reteaua de alimentare cu apa are o lungime totala de 161 ml, este din conducta de polietilena PEHD Dn 180 mm PN6.2. Tronson de canalizare comuna Volovat: Tronsonul de canalizare are o lungime totala de 310 ml, este din conducta PEHD, DN 125 si urmeaza traseul drumului judetean DJ 178 de la intrarea in comuna Volovat dinspre municipiul Radauti, pana in caminul de canalizare din municipiul Radauti. Reteaua de canalizare a fost amplasata pe o parte a drumului judetean DJ 178 pentru a limita pe cat posibil eventualele interventii asupra stratului rutier. Subtraversarile drumurilor judetene sau asfaltate se vor face cu foraj orizontal si teava de protectie din otel iar cele a drumurilor comunale se vor executa in sant deschis cu teava de protectie din otel.3. Constructii auxiliare pe reteaua de alimentare: Pe retea mai este prevazuta o statie de pompare ce va fi amplasata in zona in care apele menajere nu mai pot stabate in mod gravitational reteaua de colectoare.Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in Devizul general al proiectului este in valoare de 8104, 4 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 850 - 167, 954.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 3.197 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 14) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante : -a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO10 TREZ 5955 006X XX00 1691, deschis la Trezoreria municipiului Radauti, cod fiscal 4441239; - a unei sume in numerar la casieria unitatii.In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului dingarantia de participare 1598, 5 lei in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 15, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin3, din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG nr.925/2006, cu modificariel si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea -Formular 3;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c1) si d).3.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in traducere autorizata si legalizata in limba romana).5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) trebuie sa completeze ? Formularul 6. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Vicol Ioan-PRIMR, Coca Doru-VICEPRIMAR, Carbune Tatiana-SECRETAR, Avram Lacraimioara Elena-CONTABIL, Covaliu Tincuta Cornelia-Responsabil AP, Fedorciuc Sorin Adrian-Responsabil tehnic, Bizgan Nistor-Consilier local, Boloca Constantin-Consilier local, Buliga Vasile-Consilier local, Diaconescu Viorel Gheorghe-Consilier local, Dorobantu Mitica-Consilier local, Halip Gheorghe-Consilier local, Halip Ioan-Consilier local, Halip Vasile-Consilier local, Hij Costica-Consilier local, Hij Dorin-Consilier local, Hij Dragos-Consilier local, Hij Vasile-Consilier local, Nistor Ioan-Consilier local, Vicol Gheorghe-Consilier local, 7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ?Formularul 7. Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentuluisi in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice /fizice straine sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. -Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 319.700 lei.Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru derularea contractului in valoare de 159.850 lei.Documente relevante: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare/ sau alte documente echivalente ca detin acces la finantare in suma de 159.850 lei pentru o perioada de 1 luna., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular 28, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate-Formular 28A.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul 3, Formular 4 si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru executie retele de canalizare: -Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 0, 31 km retele de canalizare.Pentru executie retele de apa: -Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 0, 16 km retele de apa., ...Continuare Cerinta nr.1Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate saudocumentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa atestefaptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular 29, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate-Formular 29A.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul 3, Formular 4 si Formular 6., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, prezentand in acest sens Formularul 6. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nuurmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer