Achizitie publica - EXTINDERE RETEA CANALIZARE IN COMUNA MARGINENI, ZONA ARIE
Detaliu pentru invitatia numarul 349764
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349764/01.07.2013
Denumire contract: EXTINDERE RETEA CANALIZARE IN COMUNA MARGINENI, ZONA ARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)Cod fiscal: 4591627, Adresa: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Telefon: 0234/211032, 0234/206048, Fax: 0234/211032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Romania, cod postal: 607315, telefon: +40 234211032, fax: +40 234211032, persoana de contact: CRISTINA FILIMON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Margineni, sat Margineni, comuna Margineni, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE RETEA CANALIZARE IN COMUNA MARGINENI, ZONA ARIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea de canalizare in Comuna Margineni, Judetul BacauValoare estimata executie 233.857 ron fara TVA, astfel: - Investitia de baza = 209.735 ron fara TVA- Organizare de santier = 7.341 ron fara TVA- Diverse si neprevazute = 16.781 ron fara TVA
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 857 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4210 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Data echivalentei leu/alta valuta este cursul BNR afisat cu 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.Formular 20
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului, fara TVA. si se constituie conf. art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 Formular 21 si B2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile ar. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Marcelin Solot - primar Popa Ionel-viceprimar, Neamtu Elena-contabil, Cosa Elena Daniela-secretar, Paduraru Petru-consilier local, Filimon Cristina-expert achizitii, precum si de catre consilierii locali ai comunei Margineni: BIBIRE IACOB; BARDASU DUMITRU; DAVID VASILE; GRADINARU COSTEL CRISTINEL; PADURARU PETRU; UNGURU LAURENTIU; IACOB IOSIF; FICHITIU DUMITRU; FARAUANU DAN; IOJA GHEORGHE; GHEORGHES IOAN; CANDEA ANDREI VASILE; SCARLAT CONSTANTIN; COJAN NICOLAE. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Declararea cifrei medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertantitrebuie sa fie egala sau mai mare de: 240.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 108.528 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 108528 pentru o perioada de 3 luni.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Formular D5Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Formular 4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 900m de retea de canal.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - certificari de buna executie, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^ din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr.1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 16:10