Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea de alimentare cu apa


Detaliu pentru invitatia numarul 339704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MATEESTI
Numar invitatie: 339704/20.11.2012
Denumire contract: Extindere retea de alimentare cu apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATEESTICod fiscal: 2541347, Adresa: COM.MATEESTI, SAT GRECI, JUD.VALCEA, Mateesti, Telefon: 0724933337, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.MATEESTI, SAT MATEESTI, JUD.VALCEA, Mateesti, Romania, cod postal: 247340, telefon: +40 250869601, fax: +40 250869601, persoana de contact: Comuna Mateesti, jud Valcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MATEESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de alimentare cu apa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executiaExtinderii uneiretele de alimentare cu apain localitatea Mateesti incluzand: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru reteaua de alimentare cu apa. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie, conform Legii nr.10/1995 , cu modificarile si completarile ulterioare si a legii Legea nr.50/1991, modificata si completata cu Legea nr. 453/2001- privind autorizarea executarii lucrarilor de constructiib) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructie, instalatii si organizare de santierd) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 801, 697 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in suma de 6.000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor( facand dovada prin prezentarea documentelor prevazute in legea nr.346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Garantia de participare conform art 86. alin (1) din HG nr 925/2006 se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Restituirea si retinerea garantii de participare se va face conform prevederilor legale si anume: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare: - ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau sa incheie acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie :5% din pretul contractului fara TVASe constituie in conformitate cu prevederile: - art.90 alin. (1) HG nr. 925/2006?garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract? sau- art.90 alin. (3) modificata prin din HG . nr. 1045/2011si anume , garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691-Certificatul privind impozitele si taxele locale- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (Formularul A-Prezentarea de documente edificatoare din care sa reiasa ca ofertantii nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante conform preved ordinului 170/2012 al ANRMAP.--In sensul prevederilor art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexie Valerian Ion - Primar, Anghelescu Ilie Cosmin - Viceprimar, Dita Victoria -Secretar, Mesteacan Catalin - Administrator public, Pirvulescu Mihaela - Contabil, Deaconu Victor Bogdan -consilier, Deaconescu Victor Cristinel - consilier, Florescu Mariana-consilier, Floarea Dumitru-consilier, Ghelmegeanu Gheorghe -consilier, Mihaila Vasile-Consilier, Mitu Constantin-consilier, Nitulescu Petre-consilier, Patrascu Paul Pavel- consilier, Sandru Constantin - consilier, Stanisor Nicolae - consilier, Tomescu Corina - consilier. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 1.801.697, 00
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Contracte de executie retele de apaOfertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, unul sau mai multe contracte de executie lucrari- montaj (maxim 3 contracte) similar a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.600.000 lei si de servicii in valoare cumulata de cel putin25.000 lei, sau contacte de proiectare +executie+ furnizare bunuri+ montaj in valoare cumulatade cel putin 1.800.000 lei. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, b- Pentru celalate preturi ofertate punctajul se acorda proportional astfel: P1= ( pret min/ pret (n))*60, unde P1- punctajul oferit pentru factorul de evaluare ? Pretul total?Pret min- pretul cel mai mic ofertatPret (n)- pretul ofertat de opratorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Durata de executie
15
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare este nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pana la care se inainteaza beneficarului PT, DDE , conform caiet de sarcini si anume 40 de zile ; punctajul PT serv PT= (Tmin/ T ofertat)*15 unde T min este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibileconforme din punct de vedere tehnic si se va acorda maximul de puncte, respectiv 15 puncte, unde T ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 zile va fi respinsa.
Perioada de garantie
25
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptat ( sub care oferta va fi considerate neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima de 24 luni. ? pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se va acorda punctajul maxim alocat , repesctiv 25 puncte, pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctajul astfel : PDG=(DN/DMAX)*25, unde Dn- durata de garantie alta decat cea maxima si D max durata de garantie maxima
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE-COMUNA MATEESTI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer