Achizitie publica - Extindere retea de alimentare cu apa in comuna Dobroteasa, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 325034
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325034/26.04.2012
Denumire contract: Extindere retea de alimentare cu apa incomuna Dobroteasa, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOBROTEASA(PRIMARIA DOBROTEASA)Cod fiscal: 5102338, Adresa: comuna Dobroteasa, jud.Olt, Dobroteasa, Telefon: 0249469005, Fax: 0249469010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Dobroteasa, jud.Olt, Dobroteasa, Romania, cod postal: 237145, telefon: +40 249469005, fax: +40 249469010, persoana de contact: Ion Craciunescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Dobroteasa, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de alimentare cu apa incomuna Dobroteasa, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea de alimentare cu apa incomuna Dobroteasa, judetul Olt.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 34.000 lei, . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limitade primire a ofertelor.-scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de A.C.;3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr. RO57TREZ5065004XXX000158 deschis la Trezoreria Slatina, jud. Olt , confirmat de trezorerie.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 5480 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de participare cu oferta independenta;Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor;Decl.privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei ;Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din O.U.G.nr. 4/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele juridice romne vor atasa certificate de atestare fiscal care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor; Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Craciunescu Ion ? primar; Popa Ion-viceprimar, Anghel Florinel, PopescuGheorghe, Dina Niculina.Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantulin cauza fiind eliminat.Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G. 925/2006 actualizata. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de3 400 000 lei, II.Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmatepentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, pe o perioada de 2 ani in valoare de 1100000 lei., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, completarea acestora este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G. 925/2006 actualizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- Experienta similara - executie lucrari de alimentare cu apain valoare de minim 1 700 000lei, fara TVA., - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
- Declaratie privind personalul specializatde care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului: .minim 1 (unu) inginer constructor specialitatea Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole(sau echivalentul acestora)? pentru functia de Sef de Santier Constructii Retele Edilitare;, .minim 1 (un) inginer mecanic/electromecanic ? pentru functiile de Sef Compartiment Instalatii/Echipamente;. minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii edilitare si de Gospodarie comunala;.minim1 (un) specialist CQ (responsabil cu calitatea) ;.Minim 2 (doi) sudoriPEHDcalificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice de care dispune (in dotare proprie, leasing, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cel putin: atribuit cel putin: ? Buldoexcavatoare ;? Sapatoar in spatii limitate (mini excavatoar) ;? Autobasculante pentru transport pamant;? Pompa epuisment ;? Compactor ;? Aparate de sudura PEHD;? Instalatie de foraj orizontal;? Autocamion/Trailler pentru transport conducte;? Automacara., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, in domeniul lucrarilor de instalatii apa-canal si tehnico-sanitare, Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente, in domeniul lucrarilor de instalatii apa-canal si tehnico-sanitare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarii se acorda 60 de puncte. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: (n) = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 60 ].
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie (Pn) a lucrarii se va exprima in luni (max. 36 luni, termen peste care oferta se va declara neconforma si min 18 luni sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fieacordat proportional ). Ofertantul care a propus cea mai mica durata de executie de lucrari (termen minim) va primii punctajul maxim. Pentru alte durate de executie a lucrarii ofertate (termen n) punctajul se va calcula astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctaj maxim alocat[ 10 ]
Garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Punctajele pentru factorul de evaluare?Garantie acordata lucrarii? se va exprima in luni (peste 60 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, pentru o garantie mai mica de 36 luni oferta este neconforma): a) ofertantul care a prezentat cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor, va primii punctajul maxim de20 puncteb) pentru alte perioade de garantie a lucrarilor ofertate punctajul se acorda astfel: P(n) = (perioada de garantie(n)/ perioada de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [ 20 ]. ;
Termen de interventie pentru constatrea defectiunilor
10
Descriere: Pentru cel mai mic termen de interventie ofertat in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, respectiv 10 puncte. b) pentru alt termen de interventie decat cel prevazut la pct.a), punctajul se acorda astfel: P termenul de interventie n = Termenul de interventie minim/ Termenul de interventie n x 10 puncte. Termenul de interventie reprezinta perioada exprimata in ore in care ofertantul se obliga sa se mobilizeze sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea , de la momentul notificarii contractorului asupra unui incident de aceasta natura de catre autoritatea contractanta (nu este inclusa si perioada necesara remedierii defectiunii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:44