Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere Retea de alimentare cu apa in comuna Ghiroda,jud. Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 355573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ghiroda
Numar invitatie: 355573/11.11.2013
Denumire contract: Extindere Retea de alimentare cu apa in comuna Ghiroda, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GhirodaCod fiscal: 5517220, Adresa: Str Victoria nr 46, Ghiroda, Telefon: 0256205201, Fax: 0256287406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Victoria nr 46, Ghiroda, Romania, cod postal: 307200, telefon: +40 256205201, fax: +40 256287406, persoana de contact: Adam Voinoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ghiroda, Str. Victoria, Nr. 46
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere Retea de alimentare cu apa in comuna Ghiroda, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea retelei de alimentare cu apa cu o lungime de 6193, 20 m din comuna Ghiroda, jud. Timis.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 46, 023.00 lei fara TVA.Procentul de diverse si neprevazute este de 3%.Valoarea estimata a contractului fara suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 1, 527, 576.00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 573, 599 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 15.275, 76 lei, este valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a)scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, situatie in care se va folosi formularul nr.11 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire; b)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; c)virament bancar in contul Primariei comunei Ghiroda RO68TREZ6215006XXX005146 Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata operatorilor economici li se poate retine suma de 5.307, 575 lei din garantia de participare in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de catre acestia. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul de referinta BNR din data de 21.10.2013.
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita sub forma: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; b)de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia comunei Ghiroda, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea(Formularul A din documentul atasat cu denumirea "Formulare")2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181 (Formularul B din documentul atasat cu denumirea "Formulare")3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5.Certificat de cazier fiscal al operatorilor economici6.Certificat de cazier judiciar al operatorilor economici7.Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul I din documentul atasat cu denumirea "Formulare")8.Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 (Formularul J din documentul atasat cu denumirea "Formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizari procedurii de atribuire sunt: Ordonator Principal de Credite Primar Cadariu Vasile Dorel, Viceprimar Cinca Marcel, Contabil Bejenariu Florica, Secretar Prilipceanu Sorin si Comisia de evaluare prin Presedinte Voinoni Adam, Secretar Bejenariu Andrei si Membrii Bejenariu Florica, Gref Florin, Cinca Marcel si Consiliul Local Ghiroda: Botoca Sorin Constantin, Caragui Cristian Dumitru, Cinca Marcel, Cismadia Emil, Draganescu Laurentiu Gheorghe, Baidoc Aurel, Ionele Remus, Jurj Ovidiu Viorel, Maxim Maximilian, Vasile Pavel Tiberiu, Sancira Ioan Gheorghe, Suciu Florentina, Suciu Monica Tania, Vlaicu Claudia, Taurescu Casian Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie "conform cu originalul" emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - obiectul contractului sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC;Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunerie a ofertelor , Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Nota: Autoritatea Contractanta , prin comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc , daca a depus certificatul constatator emis de ORC in copie lizibila "conform cu originalul", sa il prezinte in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: erinta 1: Bilantul contabil la 31.12.2012 insotit de confirmarea de depunere a acestuia la Finantele Publice., Cerinta 2: Declaratie privind cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani de minim 3.055.152, 00 lei.Pentru echivalenta leu/alta valuta ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012., Cerinta 3: (Cash-Flow) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reala, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 786.799, 50 pentru o perioada de 6 luni.Observatie: Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Nota: Se vor prezenta documente in original emise de catre Banca si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea.Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat. Pentru echivalenta leu/alta valuta ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu comunicat de BNR pentru anii 2008, 2009, 2010, 2011 si 2012, Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 6, 10 km de retele de apa si sau aductiuni de apa insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta 3: Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Cerinta 1: Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008;Se vor prezenta, in copie certificate sau alte probe sau dovezi care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008 sau echivalent., Cerinta 2: Standarde de protectie a mediului ISO 14001/2005;Se vor prezenta, in copie certificate sau alte probe sau dovezi care atesta implementarea sistemului de management al calitatii mediului ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer