Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea de alimentare cu apa in sistem centralizat a localitatii Valenii Somcutei din Orasul Somcuta Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 354424
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL SOMCUTA MARE
Numar invitatie: 354424/07.10.2013
Denumire contract: Extindere retea de alimentare cu apa in sistem centralizat a localitatii Valenii Somcutei din Orasul Somcuta Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SOMCUTA MARECod fiscal: 3694829, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 7, somcuta Mare, Telefon: +40 0262280055, Fax: +40 0262281080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incarcare SEAP. Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de alimentare cu apa in sistem centralizat a localitatii Valenii Somcutei din Orasul Somcuta Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Extindere retea de alimentare cu apa in sistem centralizat a localitatii Valenii Somcutei din Orasul Somcuta Mare?.Valoarea estimata a lucrarilor 4.204.606, 20 lei, fara TVA (946.557 euro fara TVA), din care cheltuieli pentru realizarea investitiei 3.841.166, 20 lei fara TVA (864.738 euro fara TVA) si Cheltuieli diverse si neprevazute: 363.440 lei fara TVA (81.819 euro fara TVA), reprezentand 10% din valoarea lucrarilor. prevazute la Cap. 1.2+1.3+2+3+4 din cadrul devizului general intocmit conform modelului aprobat de HG nr. 28/2008. Se vor realiza urmatoarele lucrari: Statie de pompare pentru alimentare cu apa va fi amplasata in incinta unui camin de beton semiingropat situat in perimetrul rezervoarelor de apa a orasului Somcuta Mare, fiind dimensionata pentru transportul apei potabile la un debit de 6m3 si o inaltime de 100 m.Aductiunea/refularea este formata din cinci tronsoane de conducta, segmentata pe patru camine de vane care permite izolarea pe tronsoane in cazul unor avarii survenite in sistem, conducta face legatura intre statia de pompare si rezervorul de stocare pe o distanta de 2100 m.Rezervorul de inmagazinare a apei va avea un volumV=200 mc si este necesar pentru compensarea variatiilor orare de consum, asigurarea rezervei de incendiu si a presiunii de serviciu la consumatori si hidranti.Tratarea apei se asigura printr-o instalatie de dozare hipoclorit de sodium, dotata cu senzor de clor rezidual, instalatie amplasata in camera vanelor.Reteaua de distributie in lungime totala de 12.520 mReteaua de bransamente se prevede sa se execute odata cu conducta de alimentare cu apa in dreptul gospodariilor, constand din sa de bransament, 5-15 m, camin de apometru complet echipat. Lungimea totala a acestor conducte este de 2498 m.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 204, 606.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of va const o gar de part in cuantumul de 76.800 lei in una din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Contul in care se va depune gar de part este RO23TREZ4465006XXX000025 deschis la Trezoreria Somcuta Mare.Gar de part va fi val o perioada de 90 de zile de la data limita de dep a of.Gar de part emisa in alta limba decat romana va fi insotita de trad autorizata in lb romana.Gar de part trebuie sa fie irev.Instr de garantare treb sa prev daca plata gar se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constat culpei pers garantate, in conf cu contr garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu priv la culpa pers garantate.Instr de garant treb sa prez toate sit in care gar poate fi retinuta de aut contract, respectiv ofertantul: ?isi retrage of in per de valab a acesteia;?of sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze contr de achiz publ/acord-cadru in per de valab a of; ?oferta sa fiind stab castig, nu constitue gar de buna exec in per de valab a of si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn contr;?in masura in care CNSC respinge pe fond contest sau in cazul in care contestatorul renunta la contest depusa de op ec in cadrul proc de atrib, autorit contract va retine din gar de part a of contestator 7.621, 17 lei in conf cu dispoz legale.Instr de gar trebuie sa prez si aceasta sit de retinere a gar de part.?In masura in care instanta competenta admite plangerea form impotriva deciziei Consiliului prin care a fost admisa plangerea, respingand pe fond contestatia, aut contr va retine suma de 7.621, 17 lei.Val gar de part se va deter prin echivalenta leu/alta valuta, la cursul anuntat de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a of.Of va depune Formularul nr. 1.Dov constit gar de part la procedura, semnata va fi depusa la Registratura institutiei, in original, anterior datei si orei limita de dep a of, str.Republicii, nr.7, Somcuta Mare.Of va atasa si in SEAP, dov constit gar, scanata si purtand sem electronica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Se va utiliza Formularul nr. 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. ? conditie de calificareOfertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspunderein conformitate cu prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 4, cazier judiciar al administratorului sau directorului general.Precizari: - Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul 4- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 4.Cerinta nr.2. ? conditie de calificareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1. Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr.2; 2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ; - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice). B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata. Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Nota 5 : Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. b. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 4ACerinta nr. 3.Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 5Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul 5Cerinta nr. 4. ? conditie de calificareOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 6Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Talpos Florin Vasile ? Primarul Orasului Somcuta Mare;
- Buda Gheorghe ? Viceprimar;
- Toma Alin ? Secretarul Oasului Somcuta Mare;
- Bot Tatiana ? sef serviciu Serviciul Economic;
- Avram Marius ? sef Birou Venituri, - Matei Marioara ? sef birou Birou Juridic si Administratie Publica Locala;
- Vanta Ioan ? consilier.- Marincas Claudiu - consilier, - Dragos Florina - consilier, - Marcus Ioana - inspector.Consilieri locali: Alb Vasile Dorinel, Balmos Teodor, Buda Gheorghe, Cioltea Dragomir, Cotet Gheorghe, Cotet Tamas Dionisie, Lipovan Claudiu, Longin Gheorghe, Maries Emil Gavril, Muresan Emilian, Nechita Vasile Marin, Pasca Dorin Ioan, Talpos Cristian Ioan, Titan Augustin, Vancea Gheorghe Dorin.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 3. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 3 din Sectiunea Formulare). ? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) din HG nr. 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate principal/secundar al ofertantului corespunde obiectului procedurii, detine codul CAEN precum si dovada autorizariinecesare pentru executia tipului de lucrari care fac obiectul prezentei proceduri, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat . Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.- Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma procesului de evaluarea a prezentat documentele in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta ii va solicita acestuia pentru stabilirea conformitatii, inainte de transmiterea comunicarii cu privire la rezultatul procedurii, prezentarea documentelor respective in original.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre unul dintre eventualii asociati in cazul depunerii unei oferte commune pentru partea de contract care o realizeaza, conform anexa 2 din Ordinul 509/2011, b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.c) In cazul depunerii documentelor scanate autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), sa aiba o valoare de minim 7.600.000 lei.Se va depune bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice document echivalentcare sa ateste indeplinirea cerintei solicitate. Formular nr.7, Formularul 7A si Formularul 7B.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.186 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG925/2006 , dupa caz. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane caresunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 6 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 640.194 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.3In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 190 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 16.1 , dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006 sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin unui contract, maxim doua contracte de lucrari care sa fi avut ca obiect realizarea cumulata a cel putin 17.118 m de retele de apa si/sau aductiuni de apa.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.-Certificarile/documentele prezentate in dovedirea experientei similare vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va depune Formularul nr. 8 ? ?Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani? insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari- Ofertantul va depune o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 8C pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele documente: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei tehnica si profesionala cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standard europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese din el ca ofertantul/ofertantii vor primi ceritificarea., Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediuluiraportate: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationaleprivind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu domeniul de activitate ce face obiectulcontractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi certificarea.Se va prezenta certificatul 14001:2004, in copie lizibila ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer