Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Extindere retea de alimentare cu apa potabila intre strazile General Nicolae Sova si Primaverii, Parc Municipal, extindere retea de canalizare ape uzate menajere strada General Nicolae Sova?


Detaliu pentru invitatia numarul 355754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 355754/14.11.2013
Denumire contract: ?Extindere retea de alimentare cu apa potabila intre strazile General Nicolae Sova si Primaverii, Parc Municipal, extindere retea de canalizare ape uzate menajere strada General Nicolae Sova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere retea de alimentare cu apa potabila intre strazile General Nicolae Sova si Primaverii, Parc Municipal, extindere retea de canalizare ape uzate menajere strada General Nicolae Sova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea de distributie apa de la statia de pompare Parc Pini, str. General N. Sova, Parc Municipal pana in strada Primaverii, executata din tevi de polietilena de inalta densitate PE 100, lungime totala extindere retea 1.675 m (5 camine de vizitare, doi hidranti subterani de incendiu).Retea de alimentare cu apa Parc municipal, PE 100 - lungime 250 m.Retea de canalizare ape uzate menajere str. G-ral N. Sova din tuburi PVC Dn 200 mm in lungime de 485 m.Retea de canalizare ape pluviale str. G-ral N. Sova tuburi PVCDn200 mm, in lungime de 310 m.Reteaua de canalizare ape uzate menajere/pluviale - 32 camine de vizitare STAS 2448, acoperite cu rama si capac din fonta. Valoarea estimata indicata la Capitolul II.2.1 cuprinde si valoarea de 72.076 lei reprezentand suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute rezultata din raportarea procentului de 5% prevazut de proiectant la valoarea cheltuielilor prevazute la capitolul 4 - "Cheltuieli pentru investitia de baza" al Devizului general conform HG 28/2008 Anexa 4, sectiunea B, art. 8 subcapitolul 5.3
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 564, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
25.000 RON Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publ invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valab: egala cu perioada de valab. a ofertei-90 zile de la termenul limita de primire a of. Formele de constit acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. Legii de o soc. bancara sau de o soc de asig, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib, cf Form.nr.24. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita de depunere a of(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez mun. Moinesti), CF 4591490. Documentul care atesta constituirea gar.de part. va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art. 36 si art17 alin (3) din HG 1660/2006, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor iar in cazul constituirii prin instrument de garantare va fi prezentat in acelasi termen si in original la sediul aut contr. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa conform art. 278^1 alin. (1) sau a fost retrasa cf. art. 278^1 alin.(2) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.272, 09 RON conform art. 278*1, alin. (1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 / 2010 simodificat prin OUG 77/2012.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din op ec din categoria IMM, PJ romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a gar de part.Pt a face dovada incadrarii in cat IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din val contr fara TVA.Se va constitui fie prin: scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in cond. legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari?Formular 26 din sectiunea Formulare; fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular?model propriu, in cadrul prop tehnice.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din op.ec. incadrati in cat. IMM, pers fizice/jur romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de dep. a of.; Certificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale ale unitatilor administrativ teritoriale pe a caror raza se afla sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (dupa caz) scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de dep. a of;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de dep. a of. - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certif. de rezidenta fiscala la data semnarii contractului (in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit op. econ nu se emit astfel de doc se accepta o decl. data in acest sens in fata unui notar). In masura in care proc. de emitere a acestor certif. nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op ec pot depune o decl. pe propria rasp. cf art 11 alin (4) din HG925/2006, fiind aplicabile prev art 9 alin (3) din Ordinul 509/2011;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontr. si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organiz., derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisie de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef serviciu UATAPC, Dospinescu Valerica ? Consilier Birou IRLDC, Alazaroaie Costica - referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Moga Adrian - consilier Birou IRLDC, jr. Popescu Gabriela - consilier Birou juridic, Motei Adrian ? inspector UATAPC, Toma Valentina-inspector Birou IRLDC; Padureanu Gabriela ? Sef Serviciu Buget Contabilitate, Dascalu George ? inspector Birou IRLDC; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra de afaceri: Media cifrei deafaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin 2.900.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte http: //www.bnr.ro. Operatorii economici participantila procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente edificatoare pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase de bilant/ rapoarte de audit/ balante etc)., Modalitatea de indeplinire in cazul asocierii: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., Informatii privind sustinerea economica si financiara: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru contracte de executie retele de canalizare, ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 790 ml de retele de canalizare. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare Lista principalelor lucrari de retele de canalizare executate in ultimii 5 ani calculati pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, insotita de: -Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentelor constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
-Proces verbal de receptie finala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru contracte de executie retele de apa potabila, ofertantul trebuie si fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 1900 ml de retele de apa potabila si/sau aductiuni de apa potabila. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare Lista principalelor lucrari de retele de apa potabila si/sau aductiuni de apa potabila executate in ultimii 5 ani calculati pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, insotita de: -Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentelor constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
-Proces verbal de receptie finala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind subcontractarea: Conform art. 188 alin (3) lit g) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii vor prezenta informatii privind partea din contract pe care au intentia sa o subcontracteze, daca este cazul. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor in contract daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea: Operatorii eonomici au dreptul de a se asociacu scopul de a depune oferta comuna, Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnicasi/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ISO 9001 sau certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer