Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE APA UZATA MENAJERA SI RETEA DE CANALIZARE APE PLUVIALE, STRADA CASTANILOR din ORAS CHITILA, JUD. ILFOV


Detaliu pentru invitatia numarul 335781
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Numar invitatie: 335781/20.09.2012
Denumire contract: EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE APA UZATAMENAJERA SI RETEA DE CANALIZARE APE PLUVIALE, STRADA CASTANILOR din ORAS CHITILA, JUD. ILFOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: 021.436.37.09, Fax: 021.436.37.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, RETEA DE CANALIZARE APA UZATAMENAJERA SI RETEA DE CANALIZARE APE PLUVIALE, STRADA CASTANILOR din ORAS CHITILA, JUD. ILFOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dupa caz, fara a se limita la: Alim apa: ?extinderea sistemelor de alimentare cu apa in lungime de 1.335, 5 mCanalizare: ?extinderea sistemelor de canalizare apa uzata menajera in lungime de 1.529, 25 m?extinderea sistemelor de canalizare ape pluviale in lungime de 1.101, 35 mConform art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006 Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari similare ulterior atribuiriicontractului initial, astfel: - extinderea sistemelor de alimentare cu apa in lungime de 100 m - valoare estimata 24.100 lei;
- extinderea sistemelor de canalizare apa uzata menajera in lungime de 100 m - valoare estimata 40.200 lei ;
- extinderea sistemelor de canalizare ape pluviale in lungime de 100 m ? valoare estimata 48.400 leiValoarea estimata lucrari similare totala= 112.700lei fara TVAValoarea estimata fara TVA a contractului initial fata de care autoritatea contractanta va evalua propunerile financiare ale ofertantilor este de 1.470.000 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 582, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda ¦ nu ?Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 29.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)Garantia de participarese va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - D-nul Emilian Oprea - primar- D-nul Andrei Costel - viceprimar- D-na Anicuta Popescu ? secretar- D-na Simona-Gabriela Soare, ? director economic- D-na Elena Petre, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene- D-na Ionica Constantin, Serviciul achizitii, investitii, integrare si derulare programe europene.- Consilierii locali: -Niculae Dumitru, Consilier-Ion Ion, Consilier-Sauciuc Bogdan Corneliu, Consilier-Gheorghiu Gabriel, Consilier-Dumitru Ionut, Consilier-Duminica Vasilica Stefania, Consilier-Borcea Radu, Consilier-Bodrug Gelu, Consilier-Florea Doru, Consilier-Leanca Vasile, Consilier-Andrei Ion- Robert, Consilier-Ghinea Dragos- Gabriel, Consilier-Godin Ion, Consilier-Chiru Adrian Vasile, Consilier-Matei Niculae, Consilier Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 1.470.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofert va dem ca in ultim 5ani a exec urm: Pt Ctr de exec ret. canal?Ofrt trb sa fi exec cel putin 1 ctr sim care sa fi avut ca ob realiz a cel putin 1, 5+1, 1=2, 6km de ret canal .Pt Ctr de exec ret apa?Ofrt trb sa fi exec cel putin 1 ctr sim care sa fi avut ca ob realiz a cel putin 1, 3 km ret apa.Ofrt va prez pt dov exp sim urm: -copii dupa parti relev ale ctrlui/lor decl sau doc const elib de AC la finaliz ctr de luc. Din ac. doc trb sa reiasa: benef, cant (lung), per(incl data inch ctr) si loc exec luc;
-PV RF, PV RTL sau PV RP care sa atesteca luc au fost exec in conf cu norm prof in dom si ca au fost duse la bun sf.Info prv partea din ctr pe care op.ec are int sa o subctr.In cazul in care AC sol, ofert are oblig de a prec partea/le din ctr pe care urm sa le subctr si datele de recun ale subctr propusi.Subctr nu trb sa se afle in sit prev de art. 69^1 din OUG nr.34/2006, sub sanct excl din proc de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer