Achizitie publica - EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA, COMUNA CAZASU, JUDET BRAILA
Detaliu pentru invitatia numarul 323980
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323980/11.04.2012
Denumire contract: EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA, COMUNA CAZASU, JUDET BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAZASUCod fiscal: 15955677, Adresa: COMUNA CAZASU, JUDETULBRAILA, Braila, Telefon: 0239/695369, Fax: 0239/695369
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CAZASU, JUDETULBRAILA, Braila, Romania, cod postal: 817181, telefon: +40 239695369, fax: +40 239695369, persoana de contact: Primaria Cazasu, judet Braila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CAZASU, JUDETULBRAILA, Braila, Romania, cod postal: 817181, telefon: +40 239695369, fax: +40 239695369, e-mail: [email protected], persoana de contact: LUNGU DRAGOS SILVIU.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE RETEA DE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA, COMUNA CAZASU, JUDET BRAILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie are ca obiect lucrarile de extindere a retelei de alimentare cu energie electrica pentru alimentarea unui numar de 42 de gospodarii, prin realizarea unei retele de joasa tensiune, putere instalata 220 kw (42 x 5, 5 kw), putere maxim simultan absorbita 164 kw (42 x 4), tensiunea de utilizare 400V/230V, factorul de putere ? 0, 92, prin corectare cu montarea de baterii de condensatoare.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 926.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.200 leiPerioada de valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv 90 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/asigurari- scrisoare de garantie bancara in favoarea U.A.T Cazasuin original, conform Formular 12.Depunerea la casieria autoritatii contractante- ordin de plata in contul RO40TREZ1515006XXX003168 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- numerar depus la caseria Primariei comunei Cazasu, judet Braila.Garantia de participare se va elibera conform prevederilor art.88 din HG 925/2006 modificata la zi.
Garantie de buna executie
Ofertantii vor constitui garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) se constituie prin virament bancar in contulRO41TREZ15124700271XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Braila.b) prin depunerea la casieria autoritatii contractantec) sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit si cu o valabilitate de minim 90 de zile.Dovada constituirii garantiei de buna executie trebuie sa fie prezentata la data semnarii contractului de lucrari de catreparti.Garantia de buna executie se va elibera conform prevederilor art.92, alin.4 din HG 925/2006 modificata la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatoriiOfertantii vor prezenta :1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ? Formular 42.Cazier judiciar3.Cazier fiscalCazieruljudiciar/ fiscal se cere doar pentru operatorul economic (firma) si pentru administratori/actionari.Documentele solicitate sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in original.4.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006-Formularul nr.55.Certificate privind plata datoriilor, taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele : - Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale emis de Primaria pe raza careia isi are sediul ofertantul.- Certificat atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) emis de D.G.F.P pe raza careia isi are sediul ofertantul.6. Certificat de participare cu oferta independenta(daca este cazul) ? Formular nr.67. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul) ? Formular 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Anton Tudorel2.Capota Marcel3.Lungu Dragos SilviuDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Vor fi exclusi din procedura daca: - nu prezinta unul din certificatele mai sus mentionate- din certificatele fiscale depuse reiese ca ofertantul are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul 8 Cerinte obligatoriiPersoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si certificate, atestate, autorizatii din care sa rezulte ca ofertantul poate desfasura activitati de executare lucrari retele electrice in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise de institutii, organisme din tara in care candidatii straini sunt rezidenti vor fi prezentate in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana.Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: - Certificate , atestate, autorizatii etc. din care sa rezulte ca ofertantul poate desfasura activitati de executare lucrari instalatii electrice .Actele normative care impun astfel de documente : - ORDINNr. 24 din 20 iulie 2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- Legea nr.13/2007 privind legea energiei electriceDocumentele solicitate in cadrul sectiuni III.2.1.b) se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Vor fi exclusi din procedura daca: - nu prezinta unul din certificatele mai sus mentionate- obiectul de activitate al ofertantului nu corespunde categoriei de lucrari ce trebuie executata.- operatorul economic nu este atestat/certificat/autorizat sau se afla in curs de atestare/certificare/autorizare pentru a desfasura lucrari de executie instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara, Valoarea minima a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica de 229.853, 68 ron. ( Ve x 2 ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, Utilaje, Personal, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Tertul sustinator ( daca este cazul ) ISO 14001, ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 12:02