Achizitie publica - extindere retea de apa , etapa I , comuna Puchenii Mari , judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 346709
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346709/15.05.2013
Denumire contract: extindere retea de apa , etapa I , comuna Puchenii Mari , judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Puchenii Mari (Primaria Comunei Puchenii Mari)Cod fiscal: 2844510, Adresa: Comuna Puchenii Mari, sat Puchenii Mari, nr.257, Puchenii Mari, Telefon: 0244477305, Fax: 0244477305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: extindere retea de apa , etapa I , comuna Puchenii Mari , judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea apa potabila-4, 83 km conform caietului de sarcini .Valoarea achizitiei este de 2, 032, 982.60 lei fara TVA , din care : a) C+M 1, 848, 166.00 fara TVA; b) Cheltuielile diverse si neprevazute 184, 816.60 lei fara TVA . Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute de 184816.6 lei fara tVA va fi decontata doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 032, 982.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul subcontractarii garantia de participare se constituie numai de contractant . In cazul asocieriigarantia de participare se constituie de oricare asociat . Cuantumul garantiei de participare este de 36000 lei . Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor ) . Modul de constituire : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original , ordin de plata , confirmat de banca emitenta , in contul RO98TREZ5395006XXX002027deschis la Trezoreria Brazi , cod fiscal 2844510, care se prezinta in original . In cazul in care operatorul economic depune contestatie referitoare la un act al autoritatii contractante la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf.art.278*1 , alin.1 , lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata .
Garantie de buna executie
GBE este de 10% din valoarea contr.de lucr.fara TVA conf.art.89 din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se constituie in cel mult 7 zile de la incheierea contractului : prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 ( in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct , la dispozitia autoritatii contractante , deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art.180 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9 si/sau certificat echivalent ; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 . Completarea si prezentarea Formularului nr.9 din partea tertului sustinator .Pentru persoane juridice straine se accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 , orice document considerat edificator , din acest punct de vedere , in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.II.Art.181 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Oug nr.34/2006 : completare si prezentare Formular nr.10 ; Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat , prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic , din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a) , lit.c)1 si lit.d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de terul sustinator (daca este cazul) .III.Declaratia-Certificat de participare cu oferta independenta(formular A).In cazul ofertei comune , prezentarea formularului A este obligatorie pentru fiecare asociat .IV.Evitarea conflictului de interese-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.691 din OUG 34/2006-Formularul B-se va prezenta atat de catre subcontractant , cat si de tertul sustinator . In cazul ofertei comune prezentarea Formularului B este obligatorie pentru fiecare asociat . Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primarul comunei Constantin Alexandru Sorin ; Viceprimarul comunei Pirvu Ionut Viorel ; Secretar Nicolae Gabriela , Alecu Iuliana-contabil, Portoaca Chita-membru comisie de evaluare , Manta Finela ?membru comisie de evaluare .Persoanele cu functie de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt : Anghelovici Stelian , Chirca Marin , Chirca Petre , Comanici Cornel , Costache Nicolae , Cristea Cornel Zamfir , Ghita Florea , Herea Constantin , ionita Iulian , Petre Constantin , Pirvu Ionut Viorel , Sandu Nicoleta , Stan Nicolae Dumitru , Tatuta Ion , Voicu Laurentiu 1.Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . In cazul ofertantului clasat pe primul loc autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformiatte , documentul in original/copie legalizata . In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente .2.Persoane juridice/fizice straine-vor depune documente din care sa reiasa : denumirea operatorului economic si toate datele de identificare , codul unic de inregistrare , sediul social(sedii secundare , puncte de lucru , filiale , sucursale-daca este cazul);structura actionariatului; reprezentatii/reprezentantul legal ; domenii de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Informatii privind situatia economico-financiara .Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010 , 2011 , 2012) trebuie sa fie de minim 3.600.000 lei . In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani , se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate . Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro .In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M. , in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii , beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Informatii privind capacitatea tehnica . Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari .Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de cerificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Anexa (Detalierea contractelor incluse in Formularul 16), Cerinta 2. Experienta similara : Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii cel putin a unui contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4, 8 km de retele alimentare cu apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificari de buna executie din care sa reiasa : beneficiarul , cantitatea executata , perioada si locul executiei lucrarii precum sifaptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 3 : Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate).Responsabil tehnic cu executia (RTE)-se va prezenta atestatul si autorizatia vizata la zi , declaratie de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia in cazul in care nu este angajat al ofertantului ., Cerinta 4 : informatii privind subcontractantii .Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare . Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze , respectiv datele de recunoastere ale subcontractantului/subcontractantilor propusi .Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica ., Cerinta 5 : Informatii privind sustinerea acordata de un tert .Angajament tert sustinator financiar ;Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala aofertantului/grupului de operatori economici ;Declaratie tert sustinator tehnic pentru utgilaje ; Declaratie tert sustinator profesional pentru personal, Cerinta 6 : Informatii privind asocierea . In formularul 44 se va specifica liderul asociatiei .Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului , la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) , la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte . Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii . Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente , in domeniul aferent investitiei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:56