Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea de canalizare Comuna Cornu, sat Cornu de Jos, judetul Prahova ? etapa a III-a?


Detaliu pentru invitatia numarul 354275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CORNU
Numar invitatie: 354275/01.10.2013
Denumire contract: Extindere retea de canalizare Comuna Cornu, sat Cornu de Jos, judetul Prahova ? etapa a III-a?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CORNUCod fiscal: 2845680, Adresa: BDUL EROILOR NR.750, Cornu, Telefon: 0244 367461, Fax: 0244 367402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de canalizare Comuna Cornu, sat Cornu de Jos, judetul Prahova ? etapa a III-a?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: aria Comunei Cornu urmareste prin derularea acestui proiect extinderea retelei de canalizare a apei uzate menajere din satul Cornu de Jos pe o distanta de 4056 m aferenta urmatoarelor strazi: aleea Parcului, str. Balitei, str.Primaverii, aleea Ghiocelului, aleea Dumbrava Minunata, str.Muscelului, aleea Alunilor, str.Ing. Ion Nistorica, str. Valea Oprii, aleea Sondei, str. Pomi, aleea Plopilor, aleea Veteranilor.Valoarea estimata a investitiei de baza este 4.393.940 lei, la care se adauga valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 234.340 lei.( respectiv 5, 00% din cheltuielile prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general)
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 628, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 87000 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006:7999, 39 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta. Pentru o evaluare unitara a garantiei de participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Dovada privind constituirea garantiei de participare va fi scanata si incarcata in S.E.A.P., semnata cu semnatura electronica, si se va depune in original (la sediul autoritatii contractante) pana la termenul limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.4- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiesalipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiesalipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 5.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr.6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nanu Cornel ? primar, Savu Nicolae-viceprimar, Iancu Daniela-secretar(presedinte Comisia de evaluare), Chitu Daniela ? sef birou buget local (membru comisia de evaluare), Burlacu Gheorghe-director SC Utilitati Apaserv SRL Cornu (membru comisia de evaluare), Chiriac Mihaela-inspector urbanism (membru comisia de evaluare). Consilieri Locali : Alexandru Dan, Circiu Stefan-Nicolae, Iancu gabriel-Luigi, Iancu Marius, Ionescu Angelica-Elena, Ionescu Nicolae, Manta ioan, Pavel Ion, Radu Mariana-Simona, Savu Nicolae, Tudor Nicolae, Voica Iulian, Zidaru Nicolae.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art.180 si 181, lit.a, c1 si d.Nota: a. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data stabilirii ofertei castigatoare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta va avea acces la (va dispune), in mod cert, in momentul semnarii contractului, deo linie de credit (sau alte mijloace financiare) neconsumata de cel putin 2.100.000 lei, pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care vor fi destinate exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Formula de calcul este 4.393.940 lei (valoarea estimata fara diverse si neprevazute): 12 luni (perioada de derulare a contractului)x6 luni(perioada solicitata de A.C), Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 8 700 000 lei.Se vor prezenta: - bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente., sau orice alte documente care sa demonstreze cifra de afaceri;
- Formularul nr.7 - informatii generale aferente ultimilor 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- formular nr.8. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) in cadrul unuia(1) sau maxim a 2 contracte, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, lucrari de canalizare pentru o suprafata cumulata minima de 4000 ml. Acesta trebuie sa fie insotit de certificari de buna executie, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In vederea evaluarii unitare , pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat deBNR pentru fiecare an in parte. Cerinta nr. 1 Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), ,Cerinta nr. 2 Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aferente domeniilor care constituie obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer