Achizitie publica - Extindere retea de canalizare in comuna Margineni
Detaliu pentru invitatia numarul 329791
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329791/19.06.2012
Denumire contract: Extindere retea de canalizare in comuna Margineni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)Cod fiscal: 4591627, Adresa: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Telefon: 0234/211032, 0234/206048, Fax: 0234/211032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Romania, cod postal: 607315, telefon: +04 0234211032, fax: +04 0234211032, persoana de contact: ELENA-DANIELA MOGOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Prtimaria com. Margineni, com. Margineni, sat Margineni, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de canalizare in comuna Margineni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea de canalizarre in comuna Margineni, judetul Bacau
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la ?????????cont ??????????????????.., cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor deconcesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Operatorul economic (fiecare asociat, daca este cazul) va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F1;2) Operatorul economic (fiecare asociat, daca este cazul) va prezenta o declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;3) Operatorul economic va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25;4) Operatorul economic va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F3 ? De asemenea, acest formular va fi completat si de catre membrii comisiei de selectie a ofertelor, respectiv: Bibire Iacob ? Viceprimar, Mogos Elena Daniela ? Secretar, Neamtu Elena ? Contabil, Ioja Ionut ? Inspector urbanism si Gradinaru Geanina ? Expert achizitii, precum si de catre consilierii locali ai Comunei Margineni, dupa cum urmeaza: Bibire Iacob, Bardasu Dumitru, Ciubotaru Constantin, David Vasile, Fodor Florin, Gheorghes Ioan, Ianau Corneliu, Ioja Gheorghe, Neagu Ion, Olaru Danut, Paduraru Petru, Peptanus Valerica, Ungureanu Ioan, Burbulea Florin, Avram Radu Mircea.5) Operatorul economic (fiecare asociat, daca este cazul) va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.5) Operatorul economic (fiecare asociat, daca este cazul) va prezenta certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului);2. Autorizatiile Laboratoarelor de incercari in constructii si instalatii pentru constructii, gradul II, respectiv gradul III; (conform - Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari);
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Prezentarea fiselor de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost executia de retele tehnico-edilitare or uzate).Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumire contract, partile contractante, valoarea contractului, durata contractelor), proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/partiale, recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara, ofertantii vor prezenta minim o lucrare executata si dusa la bun sfarsit in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a ofertei, al caror obiect este executia de lucrari tehnico edilitare (reabilitare /modernizare /infiintare retele de apa si canalizare si/sau statie de epurare a apelor uzate uzate, a caror val cumulata sa fie cel putin egala cu 200.000 lei., Cerinta nr. 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.- 1 manager general de proiect, cu studii superioare tehnice cu experienta profesionala in coordonarea a minim 1proiectsimilar (reabilitare/modernizare infiintare retele de canalizare si statie de epurare);
-1 sef santier, cu studii superioare in domeniul constructiilor cu experienta profesionala in coordonarea a minim 1 proiect similar (reabilitare/modernizare infiintare retele de canalizare si statie de epurare);
- responsabili tehnici cu exec (RTE), atestati pentru domeniul IX, C-tii edilitare si de gospodarire comunala;
- 1 responsabil tehnic cu controlul calitatii;
- 1 responsabil in materie de sanatate si securitate in munca;, Cerinta nr. 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.- utilaje minime necesare: - 1 cilindru compactor - 2autobasculante, - 1 excavator;
- 1 buldoexcavator;
- 1 incarcator frontal;
- 1 motocompresor;
- Ofertantul va face dovada ca dispune de 1laborator autorizat gradul II si gradul III pentru determinarile necesare la executia lucrarilor., Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati.), Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 10:48