Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea de canalizare in comuna Sucevita


Detaliu pentru invitatia numarul 353088
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUCEVITA
Numar invitatie: 353088/27.08.2013
Denumire contract: Extindere retea de canalizare in comuna Sucevita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUCEVITACod fiscal: 4441336, Adresa: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Telefon: 0230-417.102, Fax: 0230-417.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Romania, cod postal: 727510, Sediul Primariei Sucevita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita, Romania, cod postal: 727510, Sediul Primariei Sucevita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de canalizare in comuna Sucevita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea de canalizare in comuna Sucevita, Valoarea totala a investitiei este de 930.000 Lei fara TVA din care: Cap. 4.1 Constructii si instalatii = 818.000 LeiCap. 4.2. Montaj utilaj tehnologic = 5.000 LeiCap. 4.3. Echipamente si utilaje fara montaj = 99.400 LeiCap. 5.1. Organizare santier (constructii + cheltuieli conexe) = 7.600 LeiConform Deviz proiectant ? Cap. 5.3 Diverse si neprevazute = 0 Lei.
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 930, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 18.500 Lei echivalent in alte valute la curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - pentru ofertantii ce constituie garantia in Euro.Garantia de participare se va constitui cu valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va avea valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Radauti, IBAN RO12TREZ5955006XXX001073, CIF 4441336 - in acest caz se va prezenta document OP sau Extras de cont cu viza bancii- depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%. Garantia de participare se restituie conform cu prevederile Art. 88 din HG 925/2006. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului de lucrari in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de lucrarid) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278 indice 1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie conform cu prevederile Art. 91 din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) /Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului /directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta inoriginal sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4.Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP: Declaratie pe proprie raspundere, completare Formular nr.5 - in original.4.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ? in original.Nota: La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul are obligatia de a prezenta in original/copie legalizata Certificatele fiscale in cazul in care acestea au fost prezentate initial sub forma copie ?conform cu originalul? pentru verificarea conformitatii lor.Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul cu privire la prevederile Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Pinzar Dorin Ioan, Viceprimar ? Stirbu Constantin Aurel, Contabil ? Vatamaniuc Ionel, Responsabil achizitie-Presedinte comisie ? Cazac Vlad Bogdan, Membru comisie ? Maftean Nicoleta, Membru comisie ? Jolobai Sorin, Secretar comuna ? Vatamaniuc Marioara, Consilieri locali: Cazacu Constantin, Hrehorciuc Gheorghe, Hrehorciuc Mihai-Gavril, Hrehorciuc Victor-Sorin, Itcus Ioan, Mihalescu Vasilica, Montalion Elvira Felicia, Solon Mircea, Stirbu Constantin Aurel, Vatamaniuc Liviu-Ionel-Dragos, Vatamaniuc Simion. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursDocumentele pot fi prezentate in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul.?La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul are obligatia de a prezenta in original/copie legalizata Certificatul constatator in cazul in care acestea au fost prezentate initial sub forma copie ?conform cu originalul? pentru verificarea conformitatii.2.Atestat ANRE tip B si C pentru executie lucrari electrice si bransamente retea - in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul.? in conformitate cu prevederile Ordin 11/2013 al ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala), aferenta ultimilor 3 ani.Formularul 7 din Sectiunea Formulare insotit de documente financiare/contabile care sa confirme datele declarate.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine sau are acces la data semnarii contractului la resurse financiare/materiale ce vor fi alocate exclusiv pentru acest contract - cash-flow de minim 282.000 Lei.Documentul emis de institutiile financiare se va prezenta in original, va avea perioada de valabilitate ce acopera perioada de valabilitate a ofertei si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare de care dispune operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract in primele 4 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati;Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4, 3 km de retele de canalizare/alimentare cu apa.Se prezinta: Formular C3 si Anexa insotite de documente justificative.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionalein domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii ? in original;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Se va completa si depune: Formularul D din Sectiunea Formulare insotit de Acord de subcontractare Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer