Achizitie publica - Extindere retea de canalizare in satul Coltesti comuna Alunu, judetul Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 345950
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345950/26.04.2013
Denumire contract: Extindere retea de canalizare in satul Coltesti comuna Alunu, judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALUNUCod fiscal: 2541363, Adresa: COMUNA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Alunu, Telefon: 0250/868106, Fax: 0250/868006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ALUNU, SAT IGOIU, JUDETUL VALCEA, Alunu, Romania, cod postal: 247008, telefon: +40 250/868106, fax: +40 250/868006, persoana de contact: VASILE-PIRVU BOEANGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Alunu, sat Igoiu, comuna Alunu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de canalizare in satul Coltesti comuna Alunu, judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retea de canalizare in satul Coltesti comuna Alunu, judetul ValceaValoarea estimata fara TVA 961.220 leifara TVA, din care: 1. Proiectarea (PT+DE+CS+asistenta tehnica) in valoare de 17.880 lei, fara TVA.2. Executie lucrari in valoare de 860.602 lei, fara TVA, pentru o lungime de 3180 m retea canalizare3. Cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 82.738 lei, fara TVAupa caz, fara a se limita la: Canalizare: ? infiintare retea de si a caminelor de vizitare aferente;? infiintare statie de epurare;? statii de pompare din cadrul sistemelor de canalizare;
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 961, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10.000lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile art. 278 indice 1 din OUG nr 34/2006 cuantumul ce se va retine din garantia de participare este de 4658, 48 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Cursul pentru echivalenta leu/euro va fi cel comunicat de BNR cu 2 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor sInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Boeangiu Vasile-PirvuSecretar: Boeangiu LuminitaContabil: Ungureanu EugeniaConsilieri locali: Ciobanu David, Dragoi Cristian, Jianu sorin, Patrulescu Petre, Popoiu Marcel, Trascau Gavril, Cojocarete Gavril, Ghitulescu Cristian, Jugravu Vasile, Mudava Nechifor, Paraschiv Valentin, Popescu Daniel, Daju Vasile. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 1.600.000Documente relevante: bilantul contabil/ extrase de bilan/raport de audit/orice alte documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare si in ultimii 3 ani a prestat servicii de proiectare pentru lucrari similare, respectiv: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 2, 8km de retele de canalizareOfertantul trebuie sa fi prestat servicii de proiectare lucrari similare in cel putin un contract similar de 17.000 leiOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: , certificate sau documentele constatatoare eliberate sau contrasemnate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;Se poate prezenta un singur contract care sa includa ambele cerinte de mai sus sau un contract separat pentru fiecare., Cerinta 2: Pentru exec.lucrari: - autogreder;
- excavator pepneuri;
- incarcator frontal;
- autobasculante;
- cilindru compactor;
- statieprepararebetoane;
- grupelectrogenmobil- aparatsudura;Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor sau contract de colaborare.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/ echipamentelor incauza respectiv utilizare aacestora cu respectarea prevederilor legale, operatoruleconomic trebuiesaprezinte, infunctie de situatiaspecificafiecaruiutilajinparte, copiidupa urmatoareledocumente: contracte de inchiriere, contracte de leasing, de colaborare, etc., Cerinta 3: Personal de specialitate - nivel minim: - 1 sefsantier ?ing. constr. hidrotehnice-1 responsabiltehnic cu exc. (RTE) ? domeniulconstructiiedilitaresi degospodarirecomunala;
-1 responsabilcucontr. tehn. de calitate (CQ), cuexperientaprofesionalaindomeniu;
- 1 responsabilcoord. SSM.- 1 manager al sistemelor de management demediu.Pt. Persoanele.nominalizate se vaprezenta CV in original, declaratie de disponibilitate in original, diplomastudii , atestate, autorizatii, certificateprofesionale - in copielizibilacumentiunea ?conformcuoriginalul?.Pentru CQ/sefsantier se admitesiprezentareadeciziei interne de numireaacestuiainfunctie, conformlegislatiei in vigoare., Cerinta 4: Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie ? P2
20
Descriere: componenta tehnica
Termenulde interventie la remediereadefectiunilor ? P3
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 09:44