Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea de canalizare menajera pe strazile Forestierilor, Podului, Plevnei, Butykak, Luceafarului, Kovasznai Sandor, Secuiasca si legatura str. Scolii cu Kovasznai Sandor in localitatea Covasna, judetul Covasna


Detaliu pentru invitatia numarul 354271
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Numar invitatie: 354271/01.10.2013
Denumire contract: Extindere retea de canalizare menajera pe strazile Forestierilor, Podului, Plevnei, Butykak, Luceafarului, Kovasznai Sandor, Secuiasca si legatura str. Scolii cu Kovasznai Sandor in localitatea Covasna, judetul Covasna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE INVESTITIICod fiscal: R14273221, Adresa: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, Fax: +40 0213167381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050122, telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, fax: +40 0213167381
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050122, telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, fax: +40 0213167381
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea de canalizare menajera pe strazile Forestierilor, Podului, Plevnei, Butykak, Luceafarului, Kovasznai Sandor, Secuiasca si legatura str. Scolii cu Kovasznai Sandor in localitatea Covasna, judetul Covasna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie proiectarea si executia lucrarilor pentru subproiectul: ?Extindere retea de canalizare menajera pe strazile Forestierilor, Podului, Plevnei, Butykak, Luceafarului, Kovasznai Sandor, Secuiasca si legatura str. Scolii cu Kovasznai Sandor in localitatea Covasna, judetul Covasna?, din cadrul Proiectului ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabilesi statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori?.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 266.430 euro/1.157.984, 70 lei fara T.V.A.(inclusiv cheltuielile cu diverse si neprevazute), la un curs de schimb de 1 euro = 4, 3463 lei din data de 23.01.2012.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica (faracheltuielile cu diverse si neprevazute) este de 243.100 euro/ 1.056.585, 53 lei fara T.V.A., din care: Executie 228.190 euro/991.782, 20 lei fara TVA, reprezentand 93, 86 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute si Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 14.910 euro/ 64.803, 33 lei fara T.V.A., reprezentand 6, 14 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute.Valoarea cheltuielilor cu diverse si neprevazute este de 23.330 euro/ 101.399, 18 lei fara T.V.A., reprezentand 9, 59 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute, din carepentru executie, valoarea cheltuielilor cu diverse si neprevazute este de 21.840 euro/ 94.923, 19 lei, (8, 98 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute) sipentru proiectare valoarea cheltuielilor cu diverse si neprevazute este de 1.490 euro/6.475, 99 lei, (0, 61 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute), asa cum reiese din Devizul General intocmit de proiectant, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. j) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 100 - 266, 430 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum: 21.000 lei. Cursul de schimb leu/alta valuta este cel comunicat de BNR la data de 21.08.2013. Valabilitatea garantiei: 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care rezultatul procedurii este contestat de ofertant la C.N.S.C, iar contestatia este respinsa de Consiliu pe fond, A.C. va retine din garantie suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34 / 2006, respectiv suma de 4.836, 58 lei. Prevederile art. 278^1, alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in conformitate cu art. 278^1, alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006. I.M.M.- urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantia in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii IMM vor prezenta si o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, in conf. cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Garantia se constituie prin virament bancar sau alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in careofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin O.P. in contul CNI nr. RO23 BTRL 0480 1202 8462 0904 - Banca Transilvania, Ag. Chibrit. O.P. - ul trebuie sa contina procedura de achizitie publica, cu precizarea amplasamentului si urmeaza a fi depus in ORIGINAL. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceastava fi intocmita in conformitate cu modelul anexat (FormularulI). In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se restituie in conditiile legii.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica se obliga sa constituie Garantia de Buna Executie a Contractului in cuantum de 10 % din valoarea ofertata, exclusiv TVA, pentru perioada de executie si pentru perioada de Garantie de Buna Executie.Garantia de Buna Executie se constituie prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat(dupa caz), respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia Achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelorcerinte- inclusiv, dacaau fostsolicitate, diversevalori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A, anexat.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la punctul anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenulprevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi maimare de 72 ore de la primirea solicitarii.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierearaportului procedurii de atribuire, certificatele/documenteleprevazute in Formularul A, acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea Formularului B2;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata, ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate, indeplinesc cerinta minima de calificare, iar autoritatea contractanta are obligatia de a accepta acele certificate.Se solicita prezentarea Formularului B4;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se solicita prezentarea Formularului B1;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea FormularuluiB3;Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta obligatorie 5: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea Formularului B6;Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul /Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan Nicolae Buscu - Director General; Culita Bancu ? Consilier Director General; Ioan Simonca ? Director Tehnic; Manuela Irina Patrascoiu- Director Economic; MariusDragomir- DirectorU.M.P.;RoxanaNegoita- Sef ServiciuRelatiiJuridice si Contencios; Adriana Mihaela Marcu ? Sef Serviciu Achizitii; Daniela Orodel ? Sef serviciu Investitii, Contracte si CFP. Cerinta obligatorie 1: Se va completa Formularul B8.Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii sisteme alimentare cu apa si canalizare, statii pompare apa potabila si apa uzata conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii: lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; lucrari de pregatire a terenului; lucrari de instalatii electrice; lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti;i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Nota: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute la art. 11 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta a stabilit prezentarea documentelor sus mentionate, pentru a constataforma de inregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit si pentru a verifica existenta sau inexistenta mentiunilor cu privire la insolventa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim437.580 euro.Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei/alta valuta in euro se va face la cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de B.N.R, pentru fiecare an in parte, disponibil pe adresa www.bnr.ro.In cazul unei asocieri intre executant si proiectant, cerinta se considera indeplinita si prin cumul.Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali ? 2010, 2011, 2012 (bilant contabil), inregistrate potrivit legii. Autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Cerinta obligatorie 2: Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca la momentul semnarii contractului operatorul economic va avea acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni in suma minima de 121.500 euro pentru obiectivul de investitii : Subproiect ?Extindere retea de canalizare menajera pe strazile Forestierilor, Podului, Plevnei, Butykak, Luceafarului, Kovasznai Sandor, Secuiasca si legatura str. Scolii cu Kovasznai Sandor in localitatea Covasna, judetul Covasna?, din cadrul Proiectului: ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabilesi statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori?.Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente. Cursul de schimb comunicat de BNR, la data de 21.08.2013, 1 euro = 4, 4503 lei., Cerinta obligatorie 3: Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii pentru accidente de munca si boli profesionale.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale in conformitate cu prevederile Legii 346/2002 republicata si HG 144/2008., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acestaconfirmafaptul ca va pune la dispozitiaofertantului resurselefinanciare invocate, precum si declaratia neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Formularul B2, precum si declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 si art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, respectivFormularul B5 si Formularul B6, anexate.Angajamentul ferm va fi in conformitate cu Formularul H1 si va fi insotit de Declaratie tert sustinator economic si financiar - Formular H2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie 1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, pentru executant si Declaratie privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani pentru proiectant - Formular D2, anexat; in fisa vor fi prezentate, pe langa lucrarile/prestarile de servicii mentionate la Cerinta obligatorie 2 si alte lucrari/prestari de servicii, pe care le-a realizat ofertantul., Cerinta obligatorie 2: Experienta similara.Fise de informatii privind experienta similara - Formularul D1 anexat; se vor prezenta maxim 2fise pentru executant, in care pot fi incluse si lucrarilesolicitate la Cerinta obligatorie 1, in care se vor completa toate cele 11 puncte prevazute in formular.Ofertantii vor face dovada executiei in ultimii 5 ani, aunui contract de executie a unor constructii realizate in domeniul sistemelor publice de alimentare cu apa si canalizare, cu lucrari similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire a carui valoareeste mai mare sau egala cu 228.190 euro fara TVA (pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte).Pentru contractul de executie, solicitat mai sus, pentru dovedirea experientei necesare se va prezenta in copie "conform cu originalul?: - certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani a unui contract de servicii de proiectare (PT+DDE+CS) a unor sisteme publice de alimentare cu apa si canalizare, cu prestari servicii similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare este mai mare sau egala cu 14.910 euro, fara TVA (pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte)., Pentru contractul de proiectare, solicitatmai sus, pentru dovedireaexperientei necesare se vor prezenta in copie "conform cu originalul": -certificari/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor de proiectare precum si daca acestea au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se considera ca cerinta obligatorie de calificare este indeplinita si prin cumularea contractelor de lucrari/servicii avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari care fac obiectul contractului (contracte distincte care sa fi avut ca obiect executia, respectiv proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa si/sau lucrari de canalizare).SAUOfertantii vor face dovada ca au experienta in realizarea unui contract dus la bun sfarsit cu obiect proiectare- executiepentrulucrarisimilare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire invaloare de minim243.100 euro fara T.V.A., (pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte).Pentru contractul de proiectare ?executie, solicitatemai sus, pentru dovedireaexperientei necesare se vor prezenta in copie "conform cu originalul?: -certificari/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor de proiectare si executiei precum si daca acestea au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se considera ca cerinta obligatorie de calificare este indeplinita atunci cand sunt indeplinite atat cerintele de experienta in domeniul executiei lucrarilor, cat si al prestarii serviciilor de proiectare.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, se va preciza valoarea ce va fi luata in calcul, in concordanta cu procentul valoric rezultat din asociere si vor mentiona tipurile de lucrari din respectivul contract realizate de ofertant.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat de ofertant in calitate de subcontractant, valoarea care se va lua in considerare va fi cea rezultata din contractul dintre contractantul general sisubcontractant.Se precizeaza ca este obligatoriu, ca in situatia in care ofertantul executant nu poate asigura proiectarea lucrarilor, proiectantul sa fie asociat cu executantul., Cerinta obligatorie 4: In cazul in care executia lucrarilor de constructii aferente obiectului achizitiei se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta Formularul D3 care sa aiba profil de activitate in domeniu. De asemenea, ofertantul si subcontractantii vor trebui sa completeze Formularul D4., Cerinta obligatorie 5: Resurse tehnice: Se va prezentaFormularulE anexatprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de proiectare si executie de lucrari.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie: Buldoexcavator, Incarcator frontal, Autobasculanta, Cilindru compactor, Sisteme de sprijin santuri, Pompa epuisment, Sapatoare in spatii limitate (mini excavator), masina/aparat sudura PE, Laborator de verificari si incercari gradul II (betoane).Pentru proiectare: statie topografica si softul aferent; programe necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice; minim un calculator; minim un echipament pentru imprimarea documentatiei tehnice. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate : contract inchiriere, cumparare/ comodat/ leasing/ prestari servicii/ angajament ferm/lista inventar sau orice alt document. Pentru echipamentele prezentate se va atasa copie a documentelor care atesta propietatea.Ofertantii vor face dovadaca dispun de utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice, mijloaceledetransport, laboratoare, bazede productienecesarepentru executarea corespunzatoare a tuturor categoriilor de lucrari in concordanta cu tehnologia propusasi graficul de repartizarea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si mijloacelor de transport, ce se intocmeste si se prezinta de ofertant in cadrul propunerii tehnice. Intocmirea acestui grafic se face pe baza graficului Gantt sau echivalent.La indeplinirea acestei cerinte se va tine cont de extrasele de resurse privindutilajelesi transporturile precum si de performantele/capacitatile acestora.Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005., Cerinta obligatorie 6: Resurse umane: Se va prezenta Formularul F1 anexat referitor la numarul mediu anual de personalangajatsi asigurareapersonaluluide specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitiepublica, precumsi FormularulF2 privindefectivelemediianualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Experienta profesionala specifica pentru personalul tehnic de specialitatese va demonstra prinprezentareaCV-ului completat conform FormularuluiF4, cu exceptia persoanelor autorizate/atestate si semnat in original, ce va avea anexat copii conformecuoriginaluldupa: diploma de studii, certificare pentru manager de proiect, diplome de specializare, decizie interna de numire, atestate/certificate/autorizatii, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii si altedocumente mentionate in CV, inclusiv o declaratie de disponibilitate, conform FormularuluiF3si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul.Personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor/prestarea serviciilor de proiectare trebuie sa indeplineasca cerintele formulate mai jos: , Pentru executantul lucrarii: ? Manager de Proiect ? studii superioare, minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract in calitate de manager/coordonator si implicarea intr-un proiect in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate in cadrul acestui proiect (indiferent de pozitia detinuta);? Sef de lucrare/santier- inginer/subinginer constructii civile/constructii hidrotehnice/ inginerie sanitara /instalatii, minim 5 ani experienta profesionala generala.Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari in calitate de sef lucrare/ santier sau echivalent si prin implicarea intr-un contract similar (indiferent de pozitia detinuta);? ? Sef santier Retele Edilitare - inginer/subinginer inginerie sanitara, constructii hidrotehnice/retele edilitare (sau echivalentul acestora), minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract in calitate de sef de santier sau echivalent si prin implicarea intr-un contract similar (indiferent de pozitia detinuta).? Sef santier Retele Electrice ?inginer/subinginer instalatii electrice/ electrotehnica/ energetica (sau echivalentul acestora), minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract in calitate de sef santier sau echivalent si prin implicarea intr-un contract similar (indiferent de pozitia detinuta);? Cate un responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestora, atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1(unul) pentru lucrari edilitare si de gospodarie comunala, 1 (unul) pentru lucrari de retele electrice; care vor indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare si de Gospodarie Comunala si respectiv Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice., Persoanele nominalizate ca RTE vor fi atestate in conformitate cu prevederile H.G. 925/1995 si Ordinul MLPAT 777/2003, art. 9, alin. (1), domeniul de constructie I, IX. Atestatul va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.?Electrician autorizat ANRE gradul II B, conform Regulamentului de autorizare a Electricienilor aprobat prin Ordinu ANRE nr.11/2013 si/sau legitimatie. Atestatul si/sau legitimatia va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.? Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) - personal tehnic de specialitate, atestat ISCIR conform legislatiei in vigoare, cu Ordinul ISCIR nr. 165/2011 si desemnat prin decizie interna de numire, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare si de autorizare a sudorilor. Atestatul ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat sau echivalent) va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.? Manager calitate - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract in calitate de manager calitate;? Manager mediu - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract in calitate de manager mediu;? Sudori PEHD calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia, conform metodologiei de examinare din Prescriptia Tehnica PT CR 9-2010.Pentru RTE, Electrician autorizat ANRE grad IIB, responsabilul tehnic cu sudura RTS, sudori autorizati se solicita atestate/autorizatii in conformitate cu prevederile legale, Legea nr.10/1995, privind calitatea in constructii in domeniul lucrarilor supuse procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica si a art. 22 b) din Instructiunile nr.1 /2013 ale Presedintelui ANRMAP., Pentru proiectantul lucrarii: ? Sef proiect ? inginer/subinginer proiectare, minim 2 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participare in minim un proiect/contract ca sef proiect sau echivalent;? Inginer geotehnician ? minim 2 ani experienta profesionala generala.? Inginer topometrie cu experienta profesionala generala minim 3 ani; experienta specifica dovedita prin participarea in minim 1 proiect/contract similar ca inginer topometrist;Prin sintagma "un proiect similar/contract" se intelege un proiect/contract care include: 1.lucrari de executie retele de apa si canalizare.2.servicii de proiectare completa pentru retele de apa si canalizare.Personal muncitor calificat: Ofertantul va face dovada ca dispune de un numarsuficient de personal calificat si autorizat pentru executialucrarilor, conformorganigramei din cadrul propunerii tehnice care cuprinde si identifica in mod clar tot personalul necesar finalizarii lucrarilor in termenul propus din graficul de executie. Personal minim impus: dulgher, instalator apa/canal, fierar betonist, lacatus, sudor autogen/electric, electrician, deserventi utilaje(pentru utilajele declarate in oferta).Pentru personalul propriu angajat (muncitori calificati) si nominalizat pentru derularea contractului, se va depune extras din Registrul general de evidenta a salariatilor (REVISAL), listat dupa data aparitiei anuntului pe SEAP a prezentei documentatii de atribuire.In cazul depunerii unei asocieri, liderul asocierii va depune si un centralizator al resurselor membrilor asocierii.Cerintele de mai sus trebuie indeplinite indiferent daca resursele sunt asigurate de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, sau tert sustinator.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii mentionate, avand in vedere termenul scurt de executie si necesitatea nesuprapunerii responsabilitatilor.Ofertantul va completa un Angajament privind resursele umane. Se va prezenta Formularul S2., Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora- Formular D3, anexat; insotita de date de recunoastere subcontractant ? Formular D4, anexat;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B6, anexat.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului, Formular G, Formularul G1, (se completeaza si Formularul B4), anexate si imputernicirea liderului asocierii Formular S, anexat;, Persoanele juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In situatia in care oferta este depusa de o asociatie formata din mai multe firme de executie, aceasta trebuie sa prezinte Acordul preliminar de asociere ? Formularul G, anexat.In cazul in care ofertantul castigator este format printr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, la data semnarii contractului de lucrari, va fi prezentat Autoritatii Contractante contractul de asociere legalizat.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (se completeaza Formularul H3, anexat, prezentandu-se si documentele necesare confirmarii si demonstrarii resurselor invocate), precum si declaratiile neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Formularul B2 anexat, precum si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181, art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv Formularul B5 si Formularul B6, anexate. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, sau echivalent, fie prin prezentarea certificatului de calitate, fie prin prezentarea oricaror alte documente care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul executiei lucrarilor si proiectarii.Precizam ca se considera indeplinita cerinta mai sus mentionata daca se va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca aceasta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul IS0-9001va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau echivalentfie prin prezentarea oricaror alte documente care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Precizam ca se considera indeplinita cerinta mai sus mentionata daca se va prezenta orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca aceasta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul IS0-14001 va fiprezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de realizare a lucrarilor de executie? in luni calendaristice
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarii executate
25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer