Achizitie publica - Extindere retea electrica de distributie 0,4kV si iluminat public, in vederea alimentarii cu energie electrica a unui grup de locuinte amplasat in localitatea Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 325001
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325001/24.04.2012
Denumire contract: Extindere retea electrica de distributie 0, 4kV si iluminat public, in vederea alimentarii cu energie electrica a unui grup de locuinte amplasat in localitatea Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MITOCU DRAGOMIRNEI (PRIMARIA COMUNEI MITOCU DRAGOMIRNEI)Cod fiscal: 4441018, Adresa: sat Mitocu Dragomirnei, comuna Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava, Mitocu Dragomirnei, Telefon: 0230533802, Fax: 0230533802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Mitocu Dragomirnei, comuna Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava, Mitocu Dragomirnei, Romania, cod postal: 727365, telefon: +40 230533802, fax: +40 230533802, persoana de contact: MINA JOGER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Mitocu Dragomirnei, sat Mitocu Dragomirnei, comuna Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea electrica de distributie 0, 4kV si iluminat public, in vederea alimentarii cu energie electrica a unui grup de locuinte amplasat in localitatea Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Extindere retea electrica de distributie 0, 4kV si iluminat public, in vederea alimentarii cu energie electrica a unui grup de locuinte amplasat in localitatea Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava?.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 590.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 8.071 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie; 2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO48TREZ5915006XXX002322 deschis la Trezoreria municipiului Suceava (cod de identificare fiscala 4441018). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui astfel: - prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie;
- prin Polita de asigurare;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Perioada garantiei de buna executie va fi de 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Vafi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Mitocu Dragomirnei are cunostinta ca, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Incadrarea ofertantului (sau a unuia dintre membrii asocierii care depune oferta comuna) in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura de achizitie publica 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4. Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publicaofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt d-l Danut SOLCAN ? primarul comunei si d-na Mina JOGER ? secretarul comunei; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (proiectare si executie). Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor. Se va solicita prezentarea documentului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. 2. Detinerea atestarilorANRE de tip C1A si C2A - prezentarea acestora in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Atestarile ANRE trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 800.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Detinerea experientei specifice privind proiectare fazele Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiet de sarcini, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avand ca obiect extindere de retea electrica de distributie si iluminat public confirmata prin cel putin 1 contract similar cu valoarea de minim 2.000 lei fara TVA;2. Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari de extindere retea electrica de distributie si iluminat public, cu valoarea egala sau mai mare decat 400.000 lei fara TVA, confirmata prin cel mult 2 contracte;, Detinerea de suficient personal in vederea elaborarii inauntrul termenului ofertat a Proiectului tehnic, Detalii de executie, Caiet de sarcini si Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie avand ca obiect extindere de retea electrica si iluminat public, in ceea ce priveste numarul si calificarea, dar cel putin la nivelul impus prin Ordinul 24/20 iulie 2007 al presedintelui ANRE., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.a) Conducator tehnic - inginer, absolvent al unei facultati de profil (electroenergetica /electrotehnica/electro-mecanica/instalatii) electrician autorizat gradul IIIB, grupa III SSM, cu experienta profesionala in lucrari de constructii de linii electrice, iluminat stradal, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b) Responsabil tehnic cu executia, specialist atestat de MEF (MEC) ca responsabil tehnic cu executia pe domeniul EA, subsectiunea 401;c) Responsabil tehnic cu executia, specialist atestat de MDLPL ca responsabil tehnic cu executia in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare., Asigurarea cu personal de executie: Ofertantul va face dovada ca dispune de suficient personal de executie (direct productiv), in ceea ce priveste numarul si calificarea, pentru executia tuturor categoriilor de lucrari inauntrul termenului de executie ofertat, dar cel putin la nivelul impus prin Ordinul 24/20 iulie 2007 al presedintelui ANRE., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Ofertantul va face dovada ca dispune de suficiente dotari, utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini pentru care le presupune executia lucrariiinauntrul termenului de executie ofertat, der cel putin la nivelul impus prin Ordinul 24/20 iulie 2007 al presedintelui ANRE. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata., Informatii privind subcontractantii. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: 1.1 Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (70 puncte); 1.2 Pentru alt pret decat cel prevazut la pct 1.1) punctajul se acorda astfel: Pn = ( pret minim / pret ofertat ) x 70 puncte
Durata de executie
15
Descriere: 2.1.Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 puncte. 2.2.Pentru o alta oferta admisibila decat oferta cu cea mai mica durata de executie punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 15puncte. Ofertele cu durata de executie mai mica de 60 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 90 de zile se descalifica. Durata de executie include proiectarea (toate fazele)
3. Perioada garantiei acordata lucrarilor (GL)
15
Descriere: 3.1. Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 de puncte; 3.2. Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel: PGL ?n? = (perioada garantiei acordata lucrarilor aferenta ofertei ?n?/60) x 15 de puncte. Ofertele cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor mai mica decat 24 de luni calendaristice vor fi respinse ca fiind inacceptabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 16:54