Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea electrica si iluminat public - strada Dan Ghica FN din municipiul Radauti, judetul Suceava.


Detaliu pentru invitatia numarul 341570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Radauti
Numar invitatie: 341570/07.01.2013
Denumire contract: Extindere retea electrica si iluminat public - strada Dan Ghica FN din municipiul Radauti, judetul Suceava.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul RadautiCod fiscal: 4244148, Adresa: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Telefon: 0230 56 11 40, Fax: 0230 56 47 03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Romania, cod postal: 7254000, telefon: +40 230561140, fax: +40 230564703, persoana de contact: Primaria Municipiului Radauti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Radauti, str Piata Unirii nr. 2- 4, Radauti, Romania, cod postal: 7254000, telefon: +40 230561140, fax: +40 230564703
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea electrica si iluminat public - strada Dan Ghica FN din municipiul Radauti, judetul Suceava.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Post de transformare in anvelopa de beton 20/0, 4 kV, 250 kVA, alimentat radial din linia electrica aeriana 20 kV Galanesti, printr-un racord mixt LEA+LES (17+890) metri, prin derivatie de la borna proiectata 63 bis, tip SC 15014;Montare celula de linie 20 kV in PTAv 86 Radauti;LES 20kv in lungime de 530 metri ? bucla pe medie tensiune din PTAv 250kVA proiectat cu PTAv 86 Radauti;LES 0, 4kV ? 2 plecari din tabloul general al PTAv si 2 plecari realizate (iluminat public) pana la borna nr.1 proiectata tip SE 11 in lungime de 24 metri;LEA 0, 4 kV ? 2 plecari realizate cu conductor torsadat tip T2XIR 50+3x95(alimentare consumatori casnici), T2XIR 50+3x25 (iluminat public) in lungime de 610+630 metri (plecarea 1) si 640+660 metri (plecarea 2), montate pe stalpi tip SE.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 675, 006 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare la licitatie este de 13.500 lei. Cursul leu/euro pentru calcularea valorii garantiei de participare constituite in euro este cel calculat de BNR la data de 17.12.2012(1 euro = 4, 4675 lei). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi virata in contul deschis la Trezoreria municipiului Radauti cont RO50TREZ5955006XXX000098 (CIF 4244148). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 4.455 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Municipiul Radauti are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Aurel OLAREAN ? Primar, Dumitru CIOBOTARIU ? Viceprimar, Haralambie HERGHILIGIU ? Secretar, Ani?oara LAZAR ? Responsabil achizi?ii publice, Irina VASILCIUC ? Contabil ?ef, Traian ANDRONACHI ? Consilier local, Petru CARCALETE ? Consilier local, Petru CIOBANU ? Consilier local, Dumitru CIOBOTARIU ? Consilier local, Vasile-Codru?u COJOCAR ? Consilier local, Constantin GALAN ? Consilier local, Marius-Costel GRIJINCU ? Consilier local, Constantin-Ionu? GRIGORA? ? Consilier local, Lacramioara LOGHIN ? Consilier local, Tiberiu-Epifanie MAEREAN ? Consilier local, Vasile MALO? ? Consilier local, Danu?-Petru MIRONIUC ? Consilier local, Mihai MO?NIAGU ? Consilier local, Mircea POPESCU ? Consilier local, Cezar-Aurelian RADU ? Consilier local, Mihai REMAN ? Consilier local, Gheorghe SIMOTA ? Consilier local, Nistor TATAR ? Consilier local, Doina-Mirela TODORESE ? Consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;2. Detinerea atestarii ANRE de tip C2A pentru lucrarile de racordare la reteaua de energie electrica (conform legii nr. 123/2012). Se solicita prezentarea, in copie, a atestatului ANRE pentru lucrari de racordare la reteaua de energie electrica a consumatorilor prevazuti in proiect, aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.3. Detinerea Licentei eliberate de ANRSCpentru Serviciul de iluminat public (conform Legii 230/2006). Se solicita prezentarea, in copie, a Licentei ANRSC, aflata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 1.350.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul "Informatii generale" continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati. Completare formular nr. 10.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei similare privind realizarea de lucrari de extindere retea electrica de distributie si iluminat public cu valoarea egala sau mai mare decat 675.000 lei fara TVA. Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei prin prezentarea unui contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat pragul impus (exclusiv TVA). Ofertantii vor prezenta o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor) iar pentru lucrarea indicata cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice se va solicita prezentarea de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Certificari de buna executie vor fi sub una din urmatoarele forme: document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces-verbal de receptie finala; Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si denumirea lucrarilor executate si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.a) Conducator tehnic - inginer, absolvent al unei facultati de profil(electroenergetica /electrotehnica/electro-mecanica/instalatii), cu experienta profesionala in lucrari de constructii de linii electrice.b) Responsabil tehnic cu executia, specialist atestat de MEF (MEC) ca responsabil tehnic cu executia pe domeniul EA, subsectiunea 401 (in conformitate cu Ordinul 24/2007, actualizat, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei );c) Responsabil tehnic cu executia, specialist atestat de MDLPL ca responsabil tehnic cu executia in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare., Ofertantii vor prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular nr. 12, si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ? Formular nr. 12a. Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri si diplome de studii. Pentru persoanele desemnate Responsabil tehnic cu executia se solicita prezentarea de copii dupa certificatul de atestare si legitimatia vizata pentru anul 2012. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se solicita prezentarea unei declaratii de disponibilitate.Certificatele de atestare prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate., Informatii referitoare la utilajele, instalatii, echipamente tehnice. Se solicita prezentare unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Completare Formular nr. 13;, Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de contract ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor care fac obiectul contractului.Se solicita ca ofertantii sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare al calitatii lucrarilor care fac obiectul contractului (ex. certificareISO 9001 sau echivalent).In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari care fac obiectul contractului.Se solicita ca ofertantii sa prezinte documente care sa ateste detinerea, implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatile de executie de lucrari care fac obiectul contractului (ex. certificare ISO 14001 sau echivalent).In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare asociat trebuie sa prezinte documente care sa confirme detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer