Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retea gaze medie presiune Parc Industrial Mizil


Detaliu pentru invitatia numarul 319631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.
Numar invitatie: 319631/18.01.2012
Denumire contract: Extindere retea gaze medie presiune Parc Industrial Mizil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.Cod fiscal: RO 14380546, Adresa: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Telefon: 0244434028, Fax: 0244434027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sferei. nr. 1, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100213, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027, persoana de contact: DAN NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale organizatiilor economice si patronale .Cod CAEN 9411)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea gaze medie presiune Parc Industrial Mizil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea conductei de alimentare cu gaze naturale a locatiei de la Mizil a Parcului Industrial Ploiesti, prin racordarea acesteia la conducta de repartitie gaze naturale medie presiune a orasului Mizil, pe o lungime de 1310 ml.
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3000lei. Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile.Modalitati de constituire: 1.scrisoare de garantie bancara 2.ordin de plata in contul autoritatii contractante, S.C Ploiesti Industrial Parc S.A.CF: RO14380546 IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTI3.instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta pana cel tarziu la deschiderea ofertelor , in original. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilorgarantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire.Seva completa Formular nr.6
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA, si se constitue in termen de 7 zile de la data semnarii contractului. Garantia se poate constitui prin: 1. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: in acest caz , contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A. 2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Restituirea garantiei se face conform art.92 alin(4) din HG 925/2006.Ofertantii din categoria IMM-urilor garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formular nr.6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.-Completarea Formularului2.-Cazier fiscal.-Cazier judiciarIncadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte de asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare- CompletareaFormularului 3- Certificat de atestare fiscala ? privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit.- Certificat de taxe si impozite locale- privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul localCertificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte de asociere , fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in confirmitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor Publice.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se completeaza Formularul nr. 4.5.Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se completeaza Formularul 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art. 691 din O.U.G. 34/2006 sunt: -Ionescu Fabioara-Director General-Tudor Andrei-Director Economic-Lungu Roxana-Director Tehnic-Enache Dan-Sef Serviciu TehnicDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/sucontractant/tert sustinator. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data evaluarii ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile din clasa CAEN corespunzatoare lucrarii: Cod CAEN 432Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.2.Autorizatie de executie lucrari specifice, instalatii de gaze naturale de medie presiune, eliberata de ANRE, valabila pe intreaga perioada de derulare a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declararea cifrei de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind capacitatea tehnica.Lista cu principalele lucrari executate in ultimi 5 ani care sa cuprinda si contracte de natura si complexitatea similare lucrarilor din prezenta.Autorizare ANRE pentru executia de lucrari de instalatii de gaze la o presiune mai mare de 6 bar., 2.Informatii privindpregatirea profesionala si calificarea personalul.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): - instalatori autorizati- sef santier- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul gazelor naturale;
- responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor cu decizie de numire in aceasta functie;, 3.Informatii privind efectivele medii anuale din ultimii 3 ani, 4.Informatii privind subcontractantii- daca este cazul, 5.Informatii privind asociatii ? daca este cazul 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii, 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer