Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE RETEA JOASA TENSIUNE IN ZONA ROMI CALDARARI


Detaliu pentru invitatia numarul 350355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNASARULESTI
Numar invitatie: 350355/11.07.2013
Denumire contract: EXTINDERE RETEA JOASA TENSIUNE IN ZONA ROMI CALDARARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNASARULESTICod fiscal: 3966400, Adresa: SARULESTI GARA, JUDETUL CALARASI, Sarulesti-Gara, Telefon: 0242/643656, Fax: 0242/643656
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE RETEA JOASA TENSIUNE IN ZONA ROMI CALDARARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va executa o retea de alimentare cu energie electrica in cartierul de romi caldarari, zona cu 100 de case care nu sunt alimentate in prezent. Noua retea se va executa prin construirea unei retele de joasa tensiune cu conductoare torsadate in lungime totala de 1253 m. Devizul general nu prevede cheltuieli cu "diverse si neprevazute". Cap.3-Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 2000 lei; Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 155.543 lei.Capitolul 5, pct.5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute: 0 lei.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 543 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui gar. de particip. in suma de 3110 lei.Se va accepta orice forma de constiT.: dep. in numer. la casieria unitatii; prin OPin contul Comuna Sarulesti, jud. Calarasi, CF 3966400, cont: RO98TREZ2035006XXX000064, Trez. Lehliu Gara; prin Scris. de gar. banc. in fav. AC sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. de asig. Sunt aplicabile prev. art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea inf. si dezvolt. IMM-urilor.In acest caz, IMM trebuie prezinte Formularul 20-Declaratie privind incadr. intrepr. in categ. intrepr. mici si mijlocii.Procedura fiind online, dovada constit. garantiei de particip. se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediul AC de catre operatorii ofertanti, pana la data limita de dep. a o ofertelor. Ofertantului careia CNSC ii va respinge contestatiaca fiind nefondata, potriv. art.278 ind.1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulter., i se va retine o parte din garantia de particip., respectiv 1% din valoarea estimata a contractului, adica 1555 lei.Daca instanta admite plangerea formulata impotriva deciziei CNSC, AC va restitui suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la pronuntarea deciziei instantei de judecata.Garantia de participare este egala perioada de valabilitate a ofertei, adica60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare poate fi retinuta in cazul in care : a)ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de bina executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind declarata castigatoare refuza sa semenze contractul de achizitie publica in perioada de valabilittae a ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse la deschidere. Data echivalentei leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor. Garantia se constituie cf art.90 din HGR 925/2006, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract, fie prin retineri succesive din suma datorata pentru facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria statului din cadrul org.fiscal competent in admin. acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categ. IMM, cf Legii 346/2004, garantia se constituiein procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In caz de asociere, pentru a beneficia de preved. legii 346/2004, toti asociatii trebuie sa fie IMM.Garantia de buna executie se restituie: 70% din val. garantiei, in termen de 14 zile de la data Iincheierii PV de receptie la termin. lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul ptr vicii ascunse este minim; restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular 12C. Se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinator, daca este cazul; 2)Certificat de participarecu oferta independenta-completare Formular nr1.3)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006-completare Formular D.Se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinator/subcontractant. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conf. art. 691/OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Calin Petre Alexandru-Primar, Cautis Dumitru-Viceprimar, Banica Carmen-Secretar si Ghedzira Vasilica - Consilier grad superior, responsabil achizitii publice.In conform. cu ordinul ANRMAP 170/2012 pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art.69 DIN oug 34/2006), lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele persoanelor care aproba bugetul local (consilieri locali): Calin Cornel, Cautis Marian, Gherman Aneta, Stancu Maria, Milica Ioana, Mihai Vasile Mioara, Marcu Nicolae, Ghedzira Niculae, Grigore George, Nastase Florin, Tanasi Marcel, Mitu Mihai.4)Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 12A.Se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinator;5)Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006-Formularul 12B.Se completeaza si de ofertantul asociat/tert sustinator.Tertul sustinator sre obligatia dovedirii neancadrarii la lit. a, c1 si d ale art.181/OUG 34/2006.6)Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara in a carei razateritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente la bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie "conform cu originalul"; 7) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de Primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu prezinta datorii scadente la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie"conform cu originalul; 8)Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, trebuie sa prezinte Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formular 2. Daca firma este din categoria IMM, va beneficia de facilitatile prevazute de Legea 346/2004.Conform art.11.1 din HG 925/2006, modif.si completata prin HG 834/2009, ofertantul poate prezenta si un angajament de sustinere din partea unui tert- Formularul 20 care sa prevada care sunt resursele ce pot fi puse efectiv la dispozitia sa-fonduri banesti, utilaje, echipamente, personal.Angajamentul va face parte integranta din contract, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.Toate formularele solicitate sunt disponibile in SEAP. 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie "conform cu originalul", din caresa reiasa ca informatiile cuprinse in certificat sunt reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.2)Atestare pentru executare de linii electrice, atestare solicitata in conformitate cu prevederile art.183 din OUG34/2006, in baza Legii energiei electrice nr.13/2007 si ale Ordinului Presedintelui ANRE nr.24/2007-va prezenta Atestat ANRE tip C2A pentru lucrari de linii electrice, copie "conform cu originalul";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Declaratie privind cifra de afaceri anuala medie, intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult 3 ani (2010, 2011 si 2012).Se solicita ca cifra de afaceri anuala medie a ofertantului pe ultimii 3 ani, pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa nu fie mai mica decat valoarea estimata a contractului., 2)Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, trebuie sa detina un cuantum de 50% din valoarea solicitata cifrei de afaceri, 3)Informatii privind situatia economico financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4)Informatii privind personalul.Ofertantul va dispune de personal calificat necesar indeplinirii contractului.Declaratie privind efectivele medii ale person. angajat si al cadrelor de conduc. si a anexei acesteia cu specif.persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte, declaratie de disponibilitate: 1 sef punct de lucru, 1 electrician autorizat ANRE grad I, 1 electrician autorizat ANRE grad II. Se vor prezenta certificatele de atestare profesioanala, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie in acest sens., 5)Informatii privind utilajele de care dispune ofertantul ptr indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa demonstraze ca dispune de echipamentul, utilajele, instalatiile, mijl. de transport pe care acesta le mentioneaza in Propunerea tehnica. "Declaratie privind utilajele, instal., mijl.de transport, echipam. tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari". Este permisa sustinerea capacit.tehnice prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente ptr prest servicii pe baza de contract de inchiriere, ce se va include in oferta, in copie "conform cu originalul.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie in acest sens., 6)Se solicita ca ofertantul sa faca dovada executarii unei lucrari similare, executata si dusa la bun sfarsit in ultimii 5 ani, cu o valoare care sa nu fie mai mica decat valoarea estimata a contractului.Se va prezenta certificare de buna executie. Tertul sustinator (daca este cazul)nu trebuie sa se afle in situtia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf.preved. art.180 si ale art.181 lit.a), c1 si d) din OUG.34/2006. Indiferent daca este unul sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator., 7)Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 8)Informatii privind subcontractantii. Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractantilor. In cazul in care, parti din contract ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinit de unul sua mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recumoastere ale subcontractantilor propusi Sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", Sistemul de management al mediului ISO 14001, sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, adepus certificatul in copie "conform cu originalul", autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in copie legalizata.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in fc de partea de contract pe care o vor indeplini, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer