Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?EXTINDERE RETEA PREAJBA (MALU MARE) , STR. CAPSUNARIEI, COMUNA MALU MARE ,JUDETUL DOLJ, LES 20KV + PTAB + LES 0,4KV.?


Detaliu pentru invitatia numarul 348691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna MALU MARE (CONSILUL LOCAL MALU MARE)
Numar invitatie: 348691/17.06.2013
Denumire contract: ?EXTINDERE RETEA PREAJBA (MALU MARE) , STR. CAPSUNARIEI, COMUNA MALU MARE , JUDETUL DOLJ, LES 20KV + PTAB + LES 0, 4KV.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MALU MARE (CONSILUL LOCAL MALU MARE)Cod fiscal: 5002053, Adresa: Str. Principala, F.N., Malu Mare, Telefon: 0251-446145, Fax: 0251-446065
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, F.N., Malu Mare, Romania, cod postal: 207365, telefon: +40 251446145, fax: +40 251446065, persoana de contact: Com malu Mare jud Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, F.N., Malu Mare, Romania, cod postal: 207365, telefon: +40 251446145, fax: +40 251446065, persoana de contact: Com malu Mare jud Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXTINDERE RETEA PREAJBA (MALU MARE) , STR. CAPSUNARIEI, COMUNA MALU MARE , JUDETUL DOLJ, LES 20KV + PTAB + LES 0, 4KV.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?EXTINDERE RETEA PREAJBA (MALU MARE) , STR. CAPSUNARIEI, COMUNA MALU MARE , JUDETUL DOLJ, LES 20KV + PTAB + LES 0, 4KV.? Se executa un post de transformare si alimentarea cu energie electrica a 50 locuinte. Locatia , str. Capsunariei , COMUNA MALU MARE, JUDETUL DOLJ?.Valoarea estimata totala a contractului, fara TVA este de 204.244, 10 lei, din care: -Cap 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute (de 2% din valoarea capitolelor 1.3, 4.1, 4.2 si 4.3.) = 3.888, 37 lei
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 244.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare in valoare de 4.000 lei(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare ).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO11 TREZ 2915006X XX01 2179 deschis la Trezoreria Craiovacod fiscal 5002053. Echivalenta unei garantii de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului . Potrivit art. 2781 alin 2, prevederile respective se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.a)Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dicu Alexandru ? Primar, Stancu Marin ? Viceprimar, Stanescu Paula ? Secretar, Cotea Rodica ? Contabil.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Oana Stefan, Firu Marin, Dodocioiu Ilie. Mitrica Viorel, Oana Paun, Banica Iancu, Banica Marin, Stancu Florin, Fugaru Ionel, Matusa Stelica, Lenuta Emil, Stanica Titel-Marius.5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Documentele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie se vor prezenta in original, iar documentele emise de institutiivor fi prezentate in oricare din formele : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". . Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie se vor prezenta in original, iar documentele emise de institutiivor fi prezentate in oricare din formele : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.2.Autorizatii solicitate: In confomitate cu Ordonanta nr.24/20.07.2007 privind apobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul enegetic ?se solicita - Atestat ANRE - C2A pentru executia instalatiilor electrice; Conform l123/2012si Ord. ANRE NR. 23/2013 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice, pentru partea de lucrari pe care o executa.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, 2.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 400.000 lei (exlusiv TVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna fiecare membru al asocierii va completa Formularul 3. Se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului Declaratie pe proprie raspundere privind calculul si nivelul indicatorului financiar lichiditate financiara. Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., 3.Tert sustinator financiar (daca este cazul). In conformitate cu prevederileart. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform preved. art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Lista privind principalele lucrari in ultimii 5 anicontinand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati? art. 188 alin. (1) lit. a) din OUG 34, Cerinta 2Experienta similaraExp similara pt executie minim o lucrare avand ca obiect lucrari de alimentare cu energie electrica a locuintelor sau altor obiective, similare cu lucrarile care fac obiectul prezentului contract(cel putin 1 contract similar) in valoare minima de 200.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Formularul 4A.Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta: -Formular nr.4A?Experienta similara din Sectiunea Formulare;
-certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatiiprivind: denumirea lucrarii, categoriile de lucrari executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca lucrarile au fost duse la bunsfarsit.Prin lucrari duse la bun sfarsit, se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptiepartiala, -lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima privind experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Cerinta 3Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - Se va completa Form 5, impreuna cu anexa la acesta ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare;
- Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarate ca fiind necesare pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate deofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Form 5, impreuna cu anexa la acesta.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.Se va completa formularul 6 declaratiaprivind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Nivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre Inspectoratul de Stat in Constructii confom Legii 10/1995.- Responsabil tehnic cu executia lucrarii , specialist atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 pivind aprobarea OUG 95/1999, Ordinele ministrului Economiei si Comertului nr. 323/2000, 88/ 2003 si 324/2005.In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi respon-sabili tehnici cu executia lucrarii, atestati in domeniul constructiilor de catre Inspectoratul de Stat in Constructii sau responsabili tehnici cu executia lucrarii specialisti atestati MEC, angajati ai S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A.Se vor prezenta copii dupa carnetele electricienilor autorizati cu vizele valabile la data limita de depunere a ofertei.ATESTARE ANRE C2Ain confomitate cu Ordonanta nr.24/20.07.2007 privind apobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul enegeticNOTA : Atestatele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;, Continuare cerinta 4Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? extras REVISAL, sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.? Angajament de participare. Se va completa formularul 7 declaratia de disponibilitate.? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 5Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 6Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 7 Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul In conformitate cu art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG34/2006 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezentacertificate emise de organisme independente conforme, care atestacertificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO9001:2008 sau echivalent), in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 2.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor (luni)
20
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni
Termenul de executie al lucrarilor (ZILE)
20
Descriere: Termenul de executie al lucrarilor (ZILE)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer