Achizitie publica - Extindere retea troleibuz Dumbravita (Accesibilizarea zonei prin extinderea retelei de troleibuze Timisoara ? Dumbravita)?, cod SMIS 40812
Detaliu pentru invitatia numarul 353989
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353989/23.09.2013
Denumire contract: Extindere retea troleibuz Dumbravita (Accesibilizarea zonei prin extinderea retelei de troleibuze Timisoara ? Dumbravita)?, cod SMIS 40812
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii - camera 12, parter, ghiseul 10 sau 11
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, parter, sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retea troleibuz Dumbravita (Accesibilizarea zonei prin extinderea retelei de troleibuze Timisoara ? Dumbravita)?, cod SMIS 40812
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului se vor executa lucrari extindere linie troleibuz si amenajari rutiere necesare desfasurarii activitatilor de transport public de persoane , in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.Valoarea totala estimata a contractului, este de 13.450.812, 49 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 13.015.275, 39 lei, fara TVA, reprezentand costul lucrarilor de executie, inclusiv echipamente tehnologice, adica Cap. 1 ? Cheltuieli pentru achizitia si amenajarea terenului, punctele: 1.2. ? Amenajarea terenului, 1.3. ? Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala; Cap.2 ? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, 2.1.1 Racord alimentare statie redresare;Cap. 4 ? Cheltuieli pentru investitia de baza (4.1 Constructii si instalatii; 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj); Cap. 5 ? Alte cheltuieli, pct. 5.1. ? Organizare de santiersi- 435.537, 10 lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, respectiv 5, 55% din valoarea lucrarilor de executie, procent aplicat la Cap. 1 ? Cheltuieli pentru achizitia si amenajarea terenului, punctele: 1.2. ? Amenajarea terenului, 1.3. ? Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala; Cap.2 ? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, 2.1.1 Racord alimentare statie redresare;Cap. 4 ? Cheltuieli pentru investitia de baza, 4.1 Constructii si instalatii.Cota de 5, 55 % reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute nu se aplica la: pct.4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj si la pct.5.1 ? Organizare santier.In cazul in care se intampina dificultati la descarcarea documentelor, va invitam la sediul autoritatii contractnte, B-dul C. D. Loga nr.1, etajulII, cam. 223, Serviciul Achizitii Publice, luni ? joi ? orele 08:00-15:00 si vineri ? 08:00 ? 13:00, pentru a ridica CD-ul care contine doardocumentatia tehnica, fara eventualele raspunsuri la clarificari. Persoana care se va prezenta pentru ridicare CD, va avea o imputerniciredin partea operatorului economic.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 450, 812.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 250.000 lei, perioada de valabilitate minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR in data de 24.09.2013. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu ? presedinte al comisiei de evaluare - titular , Traian-Constantin Stoia, Dragoi Sorin ? Administrator Public, Director economic-Smaranda Haracicu;consilieri locali: Birsasteanu Florica;Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Geana Nistor Pavel;Bogdan Radu Herzog;Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita?Adina?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis;Lucian Dorel Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TITULARI: Membrii: Adrian ColojoaraSef Serviciu Transport si Siguranta CirculatieiLiliana PirvuConsilier Biroul Drumuri si PoduriSteliana StanciuSefServiciul BugetCorina RaduConsilier Serviciul Achizitii PubliceCrenguta OpreaConsilier Serviciul Achizitii PubliceAdina BaloghConsilier JuridicMEMBRII DE REZERVA: Presedinte: Chis CulitaDirector Directia TehnicaMembrii: Semen-Anton PantelicaConsilier Birou TransportSorina VisuConsilier Compartiment IluminatRamona RaduConsilier Serviciul BugetMaria MezeiConsilier Serviciul Achizitii PubliceLavinia AlexandrescuConsilier Serviciul Achizitii PubliceTeodora Olimpia GentimirConsilier JuridicExpeti cooptati: TITULARI: - Manu CristianMEMBII DE REZERVA: Laura LazarCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. - cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice/fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.3. Persoane juridice/fizice romane sau straineOperatorii economici au obligatia de a prezenta: - atestatul ANRE? pentru executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0.4 kV ? 110 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20kV ( conform Ordin nr.23 din 2013);In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), punctele 1, 2(dupa caz) si 3 - se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.In cazul subcontractarii, cand operatorul economic opteaza pentru executia in totalitate a lucrarilor pentru care se solicita atestarea, subcontractantul nominalizat in oferta are obligatia de a prezenta atestatul solicitat la punctul 3, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.509/2011.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012), sa fie cel putin egala cu 26.000.000 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in euro/alte monede decat euro, se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (http: //www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane 1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani - Formular 12I. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006., Ofertantul va dispune de minim urmatorul personal de conducere: 1.b) Sef santier pentru care se vor prezenta urmatoarele documente: - CV document semnat de titular in original/copie legaliz./copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea? cf. cu originalul, din care sa rezulte ca a desfasurat activitati similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri;
- documente din care sa rezute pregatirea profesionala (copii diplome, certificari, adeverinte, etc.)- declaratie de disponibilitate semnata in original de titular.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006., 1 c) Ofertantul va asigura unul sau mai multi responsabili tehnici cu executia, in conformitate cu L10/1995, atestat cf. Ord.777/2003, pt.urmatoarele domenii: Constructii energetice ;Constructii rutiere, drumuri;Cerinta se considera indeplinita si in situatia in care o persoana este atestata pentru ambele domenii.Se vor anexa: - copii legitimatii RTE/certificat de atestare RTE, valabila/valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-declaratie de disponibilitate semnata in original de titular..Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006., 1.d) Responsabil SSM, in conformitate cu L 319/2006 si 300/2006. Se vor anexa: -dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca, conform legislatiei in vigoare (in copie semnata in conf.cu originalul)-declaratie de disponibilitate semnata in original de titular. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006., 1. e) Responsabil cu controlul calitatiiSe vor anexa: -dovezi care sa ateste calitateade responsabil tehnic cu calitatea (certificate de atestare/decizii de numire sau alte documente relevante care sa ateste aceasta calitate conform legislatiei in vigoare), in copie semnata in conf.cu originalul.-declaratie de disponibilitate semnata in original de titular. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006., 2) Experienta similara 2.a)-Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor-Formular 12E si lista Anexa la Formular 12E.2.b) Pentru una sau mai multe din lucrarile similare din lista, a caror valoare insumata este de min.13.015.275 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie (PV de receptie/recomandari/ certificate constatatoare, etc), continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valori, perioade, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform normelor profes.din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.(cumul.pt.toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006, 3) Dotari tehnice 3.a) Se vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp.a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de lista anexa. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune in dotare proprie/de la terti/orice alta forma de dispozitie de - instrumente topografice de masura. Se vor anexa: taloane, facturi de achizitie, contracte de inchiriere etc., care sa dovedeasca forma acestora de punere la dispozitie. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup.(cumulat pentru toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006 (prin cumul), 3.b) Se va prezenta lista laboratoarelor utilizate pentru verificarea calitatii materialelor de constructii care urmeaza a fi folosite la realizarea lucrarilor In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup.(cumulat pentru toti op.ec.semnatari ai acord. de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006., 4) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): 4.a) Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; 4.b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia de lucrari similare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:50