Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Extindere retele canal cartier Ciarda Rosie ? zona Calea BUZIASULUI?


Detaliu pentru invitatia numarul 335774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 335774/20.09.2012
Denumire contract: "Extindere retele canal cartier Ciarda Rosie ? zona Calea BUZIASULUI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, SALA LICITATII parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Extindere retele canal cartier Ciarda Rosie ? zona Calea BUZIASULUI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului, se vor realiza lucrari de canalizare in cartierul Ciarda Rosie ? zona Calea Buzasuluii, conform cerintelor impuse prin documentatia tehnica postata in SEAP.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 128, 021 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 22.560, 42 lei, 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ? Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Secretar?Ioan Cojocari;Director economic-Smaranda Haracicu; Camelia Ceausescu consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf; a se vedea site. www.primariatm.ro. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dorin Jura, Bulat Carmen, Chis Culita, Constantinescu Nina, Iancu Fiat, Daniela Pasca, Corina Radu, Teodorescu Raluca, Otilia Sirca, Daniela Leu, Maria Mezei, Crenguta Oprea, Balogh Adina, Marius Onetiu, Constantin Inculescu.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. .Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii 3 ani, in cuantum de minim 2.240.000 lei-formular B1. Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune;
- integral de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinerea financiara, conform art 186 din OUG 34/2006- formular 34+anexe.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin 2 din L346. Cursul utilizat pentru conversia lei-euro este cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, http: //www.bnr.ro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Resurse umane: a)Declaratie..privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de care dispune sau al carui angajament de part.a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea prof./calif.pers.resp.pt derularea contr.de lucrari. (Formular 12I); b)Lista cu nr. de angajati defalcat pe meserii, la data depunerii ofertelor, unde se va evidentia si personalul care va fi folosit la indeplinirea contractului (anexa 1 la Formularul 12I); c) Persoanele responsabile cu executia lucrarilor, ofertantul va dispune de minim un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat pt.domeniul specific lucrarilor edilitare. (anexa 2 la Formularul 12I); d)C.V.-uri/memorii de activitate care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, precum si experienta acestora in lucrari similare.(anexa 3 la Formularul 12I)., 2.Dotari tehnice: Declaratie+Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echip.tehnice pe care operatorul economic le poate asigura pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular 12 F si anexa aferenta.. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru derularea contractului prin dotare proprie sau de la terti (inchiriere, comodat, etc.) de minim: un excavator pe senile cu o cupa; o instalatie pentru filtre aciculare; un compactor static autoprop. cu rulouri (valturi); un mai mecanic cu motor termic; o motopompa; o autocisterna cu dispozitiv de stropit; o automacara de minim 5TF; palplanse pentru sprijiniri; instrumente topografice de masura; Se va mentiona laboratorul care va face incercarile si va emite buletinul de incercari pentru asigurarea gradului de compactare a umpluturii., Resurse umane si dotari tehnice: Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec.cerintele privind resursele umane si dotarile tehnice se considera indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumul.pt.toti OE semnatari ai acord.de asociere).Cerintele privind resursele umane si dotarile tehnice pot fi indeplinite si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul). Se va completa Formular 12 I insotita de lista aferenta. Pentru persoanalul minim solicitat, se vor prezenta documente privind specializarile impuse si autorizatiile, acolo unde este cazul.Se va completa formularul12H + Lista la care se vor atasa copii facturi/taloane, /contracte inchiriere, alte documente considerate edificatoare, pentru echipamentele declarate in lista anexa a formularului 12H. Daca este cazul, se va completa si formular 35 + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator., 3.Experienta similara: Se va prezenta declaratia si lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 12F si anexa) a)Din lista se va prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare (lucrari edilitare) in valoare de minim 1.120.000 lei fara TVAb)Se vor prezenta copii relevante contract/contracte si recomandarile aferente contractului/contractelor prezentate. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Se poate opta pentru indeplinirea cerintei de catre un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006, cu ultimele completari si modificari, caz in care cerita trebuie indeplinita integral de acesta-formular 35+anexe., 4.Informatii privind subcontractantii/asociatii- daca este cazula)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14 Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executie lucrari similare, conform ISO 9001/echivalent si de protectie a mediului, conform ISO14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda astfel: P(n)= (termen minim/pret(n))x punctajul maxim alocat.; Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate exclusiv TVA
Durata de executie
15
Descriere: Pentru durata de executie sub 1 luna oferta nu se puncteaza suplimentar, iar ofertele care prevad o durata de executie mai mare de 6 luin vor fi declarate neconforme. a) Pentru cea mai mica durata de executie, dar nu mai putin de 1 luna, se acorda punctajul maxim alocat - 15 puncte.b) Pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la litera a) se acorda puntajul astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctajul maxim alocat
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: ATENTIE ? Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 1 an vor fi declarate neconforme, iar cele care ofera o garantie a lucrarilor mai mare de 10 ani nu vor fi punctuate suplimentar.a)Punctajul maxim alocat acestui factor se acorda ofertei care are cea mai mare garantie a lucrarilor; b) Pentru o alta garantie a lucrarilor mai mica decat cea de la puncul a) punctajul se acorda astfel: P(n)=( Periada (n)/perioada maxima x punctaj maxim alocat.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer