Achizitie publica - ?Extindere retele de apa in comuna Doicesti, judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 328401
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328401/31.05.2012
Denumire contract: ?Extindere retele de apa in comuna Doicesti, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOICESTICod fiscal: RO4344538, Adresa: STRADA CONSTANTIN BRANCOVEANU, NR. 431, Doicesti, Telefon: 0245227023, 0741176689, Fax: 0245227506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atat in SEAP, cat si la sediul autoritatii contractante - conform sectiunii Modul de prezentare a ofertei.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Extindere retele de apa in comuna Doicesti, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Extindere retele de apa in comuna Doicesti, judetul Dambovita? - conform documentatiei tehnico-economice
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 355, 828 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 85.000, 00 lei. Modalitati de constituire acceptate: Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data depunerii ofertelor. Garantia de participare se depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat prin postarea in SEAP (scanata si semnata electronic), cat si la sediul autoritatii contractante in conformitate cu prevederile sectiunii IV.4.3) Modul de prezentare a ofertei.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declaratcastigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: Ismail MirceaViceprimar: Rizea NicolaeSecretar comuna: Chitu EmiliaContabil: Rotaru Maria Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor). Mentiune: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentruconformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Natinala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) - tip B sau echivalent.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? atestatul ANRE tip B (Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV) sau echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 8.700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a executat cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie/reabilitare/extindere retea de apain valoare de cel putin 4.300.000 lei fara TVA, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: - autobasculanta, - autotractor pe pneuri cu remorca, - grup electrogen mobil, - aparatura de sudura, - excavator pe pneuri cu motor termic (buldoexcavator), - automacara., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: a.Sef lucrare ? inginer instalatii, absolvent al Facultatii de C-tii (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), b. Responsabil tehnic cu executia ? cu autorizatia valabila la data depuneriiofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, c. Responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultatii de profil tehnic (cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), d. Operator devize ? cu certificat de absolvire pentru ocupatia ?operator devize? cod COR ? 412203 sau echivalent, e. Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, f. Electrician autorizat A.N.R.E. gr. II B.Pentru fiecare din persoanele ce se vor nominaliza se va dovedi experientape o pozitie similara in cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructie/reabilitare/extindere retea de apa. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al calitatii valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului de management al mediului valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara -Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (75 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pretmin/Pret (n) x 75 puncte , unde P(n) = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?; Pretmin = pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
Perioada de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica - pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 15 puncte Tmaxim garantie, - pentru alta perioada decat cea prevazuta la pct. I se acorda punctaj proportional astfel: Tgarantie(n) = (Tgarantie(n)/Tmaxim garantie) x 15. Tgarantie(n) ? perioada de garantie propusa in oferta care se evalueaza. Mentiune: Durata de garantie minima acordata lucrarii sub care oferta va fi declarata neconforma este de 36 luni. Durata maxima de garantie peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
Termen de executie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru un termen de executie mai mic se acorda punctajul maxim. b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazutla lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 10 unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executie tmin= termenul de executie minim ofertat Termenul minim de executie este de 12 luni calendaristice, iar sub acest termen, ofertele nu vor fi punctate suplimentar .Termenul maxim este de 24 luni calendaristice. Peste un termen de 24 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 11:22