Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE APE MENAJERE SI PLUVIALE PE STR.GRUIULUI, MUNICIPIUL CAMPULUNG,JUD.ARGES"


Detaliu pentru invitatia numarul 334502
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPULUNG
Numar invitatie: 334502/29.08.2012
Denumire contract: ?EXTINDERE RETELE DE CANALIZAREAPE MENAJERE SIPLUVIALE PE STR.GRUIULUI, MUNICIPIUL CAMPULUNG, JUD.ARGES"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPULUNGCod fiscal: 4122361, Adresa: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Telefon: 0248/511034, Fax: 0248/511036
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248511034, fax: +40 248511036, persoana de contact: Bogdan Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Campulung, STR. NEGRU VODA, NR. 127, Campulung, Romania, cod postal: 115100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?EXTINDERE RETELE DE CANALIZAREAPE MENAJERE SIPLUVIALE PE STR.GRUIULUI, MUNICIPIUL CAMPULUNG, JUD.ARGES"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul propune pentrustr.Gruiului din cartier Grui, mun.Campulung , jud.Arges, lucrari de extindere aretelelor de canalizarea apelor uzatemenajeresi a apelor pluviale, folosind solutii moderne, cu randament bun si care utilizeaza tehnici conventionale curate privind protectia muncii si a mediuluiinconjurator.Solutia propusa consta in: 1.Retea de canalizare ape uzate menajere alcatuita din: - colectoare de canalizare menajera din PVC SN4, Dn250mm in lungime de 455m; 11 camine;2 traversari ale strazii in vederea racordarilor ulterioare a locuitorilor de pe partea opusaretelei, ceea ce presupune o lungime de conducte PVC SN4, Dn250mm L=18m si 2camineApele uzate menajere vor fi deversate in colectorul principal de pe str. Lt.Nicolae.Pop(Dn300mm).2.Retea de canalizare ape pluviale alcatuita din: - colectoare de canalizare din PVC SN4, Dn315-400mm in lungime de 423m; 10 camine;16 guri de scurgere cu conducte de racord PVC SN4 Dn160mm Ltotal=40mApele meteorice colectate vor fi deversate incolectorul depe str. Carpati.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, este de minim 90 zile de la data limita a depunerii oferelor, inclusiv prima si ultima zi.Ofertantul va prezenta garantia de participare constituita in conformitate cu Art. 86 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Campulung, RO95TREZ0475006XXX000090, CIF 4122361(pentru a fi indeplinita cerinta privind constituirea garantiei de participare prin virament bancar, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante), sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se aflain Formularulnr.23.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, in Scrisoarea de Garantie, la denumirea ofertantului se va completa numele Liderului Asocierii care constituie garantia in numele tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de asociere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art. 87, alin (1) din HG nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza in scris o contestatie/plangere catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art.278^1, alin (1) / art.278^1, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 2170 lei. Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. I din HG 1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)1. Completarea si prezentarea Formularului nr.3 din "Volumul III - Model de Formulare".2. Cazierul judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"3. Cazierul fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: Conform Art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.3 din "Volumul III - Model de Formulare", adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din "Volumul III - Model de Formulare".Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1 si d).In acest sens se solicitacompletarea si prezentarea Formularului nr.4 din "Volumul III - Model de Formulare", adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.2.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartientul de Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala republicata cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si - au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente(decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata/autentificata sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul".Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea Formularului nr. 5 din "Volumul III - Model de Formulare"Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea si prezentarea Formularului nr. 6 din "Volumul III - Model de Formulare"Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69 ^ 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr. 7 din "Volumul III - Model de Formulare"Nota: Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in "Lista privind subcontractantii", cat si de tertul sustinator daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens , fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Primar - Calin Ioan Andrei- Viceprimar - Liviu Ioan Taroiu- Director economic - Gheorghita Nestor- Secretar - Nicolae Ghinea- Roxana Tatulescu- Nica Elena- Nicolae Iulian- Balascan Sorin- Buzescu Dana- Braga Roxana- Chirvasiu Cristina- Popescu Bogdan- Izbasescu Florin- Badulici Carmen Cerinta nr.1Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr.2Documente care dovedesc forma de inregistrarePersoane juridice/fizice straineVor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca: - documentul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vor fi insotite de traducerea autorizataa acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale in vigoare din Romania.Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati.Cerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim400.000 lei.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR/INFOEUROPA pentru anii 2009, 2010, 2011, astfel Euro/USD;2009:4, 2373 lei/3, 0493 lei;2010:4, 2099 lei/3, 1779 lei;2011:4, 2379 lei/3, 0486 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat sau ca subcontractant, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelora unuia sau mai multor contracte de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri., - Se solicita ofertantului recomandari, copii dupa partile relevante din contractele prezentate ca experienta similara, procese verbale de receptie, etc., Declaratie referitoare la utilajele/ echipamentele tehnice/instalatiile/etc. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alecadrelorde conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), separat, pe fiecare an in parte.Nominalizarea personalului ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pentru personalul "cheie", se vor prezenta: -CV - uri in format Europass - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract.Personal "cheie"Cerinte obligatorii: a) Sef Santier - Inginer licentiat, care trebuie sa aiba experienta in executia lucrarilor de retele tehnico edilitareb) Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul retele tehnico edilitare, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri: ISO 9001 sau echivalent(in cazul unei asocieri aceasta cerinta terbuie indeplinita de fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer