Achizitie publica - "EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN LOCALITATEA SALCIA , COMUNA SALCIA, JUD. MEHEDINTI?
Detaliu pentru invitatia numarul 342235
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342235/31.01.2013
Denumire contract: "EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN LOCALITATEA SALCIA , COMUNA SALCIA, JUD. MEHEDINTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Salcia (Primaria comunei Salcia)Cod fiscal: 4550961, Adresa: sat Salcia, Salcia, Telefon: 0252391603, Fax: 0252391620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Salcia, Localitatea: Salcia, judetul Mehedinti, Salcia, Romania, cod postal: 227425, telefon: +40 0252391603, fax: +40 0252391620, persoana de contact: Pantelimon Gelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Salcia , comuna Salcia , judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN LOCALITATEA SALCIA , COMUNA SALCIA, JUD. MEHEDINTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serv. de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " EXTINDERE RETELE DE CANALIZARE IN LOCALITATEA SALCIA , COMUNA SALCIA, JUD. MEHEDINTI?, conform documentatii postate pe SEAP. Obiectivul Canalizare menajera Ret. publice de apa uzata, in lungime de 12460, 00 m , Statii de repompare 3bucati Conducte refulare ape uzate din PEHD in lungime de 1600, 00 m. Servicii de proiectare si asistenta tehnicaValoare maxima estimata s-a stabilit cf. devizului general aprobatla valoarea de :3, 670.010, 00 RON fara TVA , din care: - Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de221.230, 00 leifara TVA ;
- Valoarea estimata a serviciilor de executieeste de3.277.610, 00leifara TVA ;
- Valoarea de 171.170, 00 lei fara TVA, reprezinta procentul de 5% din C+M reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, acestea decontandu-se doar daca apar , cheltuieli cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe par\cursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractlui de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 670, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 65000, 00 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Valabilitate garantiei pentru participare: - 90 zile calendaristice, de la data limita de primire a ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza uneideclaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovadagarantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art.278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentrusemnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de platacatre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documentedificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestedocumente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : PANTELIMON GELU-primar, MORARIU ALIN ? secretar, POPA TITEL-contabil , sef serviciu achizitii? PATRASCUTA LAURENTIU.; membrucomisie- STELEA MARIA ;Consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: consilier -BIDAE CONSTANTIN ADRIAN ; consilier -BADITA ION ; consilier - BIBAN ION;consilier - MITRAN ION PETRE8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste formulare.9. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.10. Cazier fiscal societate. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic , informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie real/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Din inf.cuprinse in C.C.trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, inoriginal sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copielegalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita respectand prevederile din anexa nr.2* din ordinul nr.509/14.09.2011 al pres.ANRMAP.2. Prezentarea de documente care dovedesc detinerea atestatului eliberat de Ministerul Mediului pentru elaborarea documentatiilor pentrufundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - prezentarea atestatului in cauza eliberatconform Ordinului Ministerului Mediului nr. 671 din 25 octombrie 2007 cu modificarile ulterioare pentru aprobarea Regulamentului privindorganizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitariiavizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor prezenta : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (statut, act constitutiv, etc).Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca ofert./candidatul isi demonstreaza capacit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conf. art.180 si 181 lit.a), c1), d); op. ec. potprezenta orice documente pt sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (ex.bilanturi, etc.), in copie lizibila ?conf. cu original?. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Completare Formular 2B, Formular 3 si Formularul 8., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau maimare decat 442.460, 00 lei (pentru proiectant) si 6.555.220, 00 lei (pentru executant). ; Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ. din ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), in funct. de inform. si docum. disponib. ale op.ec. Incazul unei asocieri, fiecare asoc. este obligat sa prezinte acest formular, iarcerinta min. se va considera indepl. in mod cumulativ. Pentru calcul cifr. deafaceri exprim. in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu BNRpt.anii indicati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteaceste cerinte. Formularul 3Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cont cerinta 4 B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, chipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentruindeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensionezeresursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de aacoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse dinoferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele siechipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilajeofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executiealocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma(proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere ladispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritateacontractanta in Formularul 5., Cont cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin suborice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punerela dispozitie) a urmatoarelor: - Pentru executie -buldoexcavatoar; -excavatorcu picon; -autocamion; -automacara. Pentru proiectare: - Autoturism -Echipamente si laborator analize studii geologice; Documentele vor fivalabile la data limita a depunerii ofertei. In contracte se va specifica exactutilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii, Cont. cerinta 3. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pentruintreaga asociere ; Completare Formular 6 -?Informatii referitoare lapersonalul responsabil pt indeplinirea contractului? ; Formular 7 ?Declaratie de disponbilitate pt cei nominalizati ; - Curriculum vitae; - Certifde autoriz/Decizie interna, legit etc., valabile, in copie lizibila ?cf cu orig?; -Contract de munca/servicii/colaborare/angaj. de participare, in copie lizibila?conform cu originalul ?; - Diplome/atestate/cursuri de calif din care sa reiasaca sunt autoriz pt rolul pt care au fost propusi, in copie liz ?cf cu orig?. Nu seaccepta prop. unor pers.de spec.care sa ocupe doua sau mai multe poz.dincele mentionateTot personalul de conducere si specialitate va avea studii superioareconform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Cerinta nr. 4 A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tt.ehnice si laboratoarele necesare pentruindeplinirea stricta a serviciilor Cerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3;ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize;software proiectare licentiat (CAD); statie totala+GPS, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia invederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertantiasociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii orica subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declaratacastigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatorieconomici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatoriloreconomici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? faraobligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedisustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica.Tertul sustinator nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Formular 28; Formular 29 (dupa caz); Formular 30 (dupa caz); Formularulnr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 69^1 din OUG34/2006, Cont cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelornecesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilordin caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusasi in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in ofertafinanciara(cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul peintreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5 -?Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copielizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma(proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamenteletehnice declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9-?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoasteresubcontractanti?, Continuare cerinta 3 B.Informatii referitoare la personalul de executi(cond.minm.obigatori): 1. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie, in domeniulconstruct. edilitare si de gospodarie comunala ;2.Respons teh cu executia(RTE), atest in dom constructiilor edilitare si degospodarie comunala3.Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participareala cel putin un contract de executie cu obiect similar.4.Inginer executie experienta in lucrari de alimentare cu apa -participarea lacel putin o lucrare similara;5. Inginer specializarea topografie.Tot personalul de conducere si specialitate va avea studii superioareconform prevederilor Legii invatamantului in acest sens, Cerinta nr. 1A. Lista serviciilor de proiectare executate in ultimii 3 ani -Formular nr.4BB. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani -Formular nr.4, Cont. cerinta 2 B.Informatii privind experienta similara (executie lucrari)Cerinta oblig: Se solicita certificari/documente emise de catre beneficiarii anteriori de maxim doua lucrari similare: retele de canalizare, statii de pompare , statii de epurare prin care sa se confirme executia in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de min minim 3.277.610, 00 lei. In cazul in care doc. prez. nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si doc suplim -Formular nr. 4AIn cazul unei asoc. liderul asoc. va prezenta numai documentele pentru serviciul de proiectare/executia lucrarii, care se va lua in considerare indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contracte proiectare+executie, Cerinta nr. 3 A. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinteminime obligatorii): -Sef proiect, cu studii superioare, experienta incoordonarea a minim un proiect similar ; -min 2 ingineri proiectanti, cu studiisuperioare, experienta in proiectare a min un proiect similar; - minim 1inginer topograf, geodez, cu studii superioare, atestat ANCPI; Ofertantuldispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat saasigure executarea serv conf graficului de executie propus si corelat cuechipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii. Compl. Formular 6-?Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinireacontractului?Tot personalul de conducere si specialitate va avea studii superioareconform prevederilor Legii invatamantului in acest sens ., Cerinta nr. 2 A. Informatii privind experienta similara(proiectare) Se solicita certificari/documente emise de catre beneficiarii anteriori ai serv. de proiectare lucrari similare ? retele de canalizare , stati de pompare, stati de epurare , prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, invaloare de minim110.615, 00 lei.In cazul in care documentele prezentate nusunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii sidocumente suplimentare - Formular nr. 4A Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anualcomunicat de BNR pt 2010, 2011, 2012. Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management alcalitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UE.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelorsolicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul deaudit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managemental Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, incopie lizibila ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in vigoare la data limitade depunere a ofertelor , in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management demediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale UE.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelorsolicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul deaudit a fost finalizat sidin el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privindimplementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001 sau echivalent invigoare la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila ?conform cuoriginalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Identificare , descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente.
Durata de proiectare
10
Descriere: Durata minima de realizare a proiectului este de 15 zile . Ofertele care vor avea durata de realizare a proiectarii sub 15 zile nu vor fi punctate suplimentar . Durata maxima de realizare a proiectului este de 2 luni . Oferta care va prezenta o durata de realizare mai mare de 2 luni va fi declarata neconforma .
Durata de executie
10
Descriere: Durata minima deexecutieeste de 7 luni. Ofertele care vor avea durata de executie sub7 luninu vor fi punctate suplimentar . Durata maxima de executieeste de 9 luni . Oferta care va prezenta o durata de executiemai mare de 9 luni va fi declarata neconforma .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 10:23