Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Extindere retele de iluminat public


Detaliu pentru invitatia numarul 349953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti
Numar invitatie: 349953/05.07.2013
Denumire contract: Extindere retele de iluminat public
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului PitestiCod fiscal: RO 18812396, Adresa: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Telefon: +40 0248210380, Fax: +40 0248210280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 0248210380, fax: +40 0248210280, persoana de contact: Cristina Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retele de iluminat public
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a acordului cadru de lucrari: -Valoare estimata extindere retea de iluminat = 945888 lei;
-Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 37836 lei, reprezentand un procent de 4% din valoarea C+M.Valoarea totala estimata a investitiei = 983724 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 983, 724 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum 9000 lei;valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: OP cont RO78TREZ0465006XXX004920 trez Pitesti;virament bancare;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari original.In cazul in care un op economic depunde contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, autoritatea va retine suma de 4725, 89 lei conform art. 278^1 dinOUG 34/2006. CIF RO18812396.Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea estimata a contractului subsecvent fara TVA.Constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006. In cazul retinerilor succesive contractantul deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil, suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -decl privind eligibilitatea-Formular 12A;
-decl privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular 12B;
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010;
-decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;Persoane cu functii de decizie: Constantin Zichil-Director, Florina Stan-Contabil Sef;Iulia Bratu Iordache- Jurist;Popa Cristina-presedinte; Nicolae Iulian Ciprian-membru;Camelia Ene-membru;Doriana Chitu-membru;Rizea Roxana - membru;
-certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul se va prezenta in original, copie lagalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul".Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie legale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Atestat ANRE de tip B care sa certifice capacitatea ofertantului de a executa lucrarile care fac obiectul contractului de achizitie publica conform Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din Sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul Presedintelui ANRE nr. 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformiatate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente, Sustinere capacitate economica si financiara Capacitatea economica sifinanciara a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de oterta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente intre acesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat informa autentica(conform Formular 15a)in sensul art 186 din OUG34/2006ca va pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resurselefinanciare invocate.Sustinatorul financiar nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 dinOUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 dinOUG34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Pentruexperinenta similara se vor prezenta certificari de buna executie/documenteconstatatoare (copie cu mentiunea "conform cu originalul" dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procesele verbale de receptie finale sau recomandari sau certificate constatatoare privind indeplinirea contractelor in original, copie legalizata sau sopie cu mentiunea "conform cu originalul") prin care sa se confirme executarea de lucrarisimilare continand referiri la beneficiarul contractului;tipul lucrarilorexecutate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractuluipentru cele mai importante lucrari., decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari, decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani, Lista personalului tehnic responsabil cheiecare va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului pentru lucrari specifice caietului de sarcini.Se vor anexa acte care sa ateste pregatirea profesionala (CV, diplome,
atestate, legitimatii vizate la zi, dispozitii), Personal muncitor de specialitate care va fi implicat in derularea contractului.Se va completa Anexa 2 la Formularul 12 I -lista cu personalul muncitor de specialitate pentru fiecare persoana calificata, precum si copii dupa documentele care dovedesc calificarea/atestarea/autorizarea - copii cu
mentiunea "conform cu originalul"., Sustinere tehnica si/sau profesionala Capacitatea tehnica si/sau
profesioanala a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta
de o terta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente
intre acesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm
incheiat in forma autentica in sensul art 190 alin 2 din OUG34/2006 ca va
pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resursele tehnice si
profesionale invocate.Sustinatorul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre
situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 din
OUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 din
OUG34/2006, Informatii privind asociatii/subcontractantii: Se va completa Formularul 12G si anexa 1 la acesta cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.Pentru toti subcontractantii sunt solicitate acordurile de subcontractare semnate de ambele parti.In situatia in care oferta este declarata castigatoare ofertantul va prezenta autoritatii o copie legalizata a acordului de subcontractare inainte de data semnarii contractului.In cazul in care subcontractantii nu vor fi declarati in oferta initiala, ofertanul castigator este obligat sa nu transfere partial sau total obligatiile asumate prin contract. In cazul asocierii oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.Initial ofertanul va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati vaprezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG34/2006(Formular 12A). Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Documente de certificare a mediului ISO 14001 sau echivalent.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer