Achizitie publica - Extindere retele electrice, zona Lot Compensari, loc. Cordun, jud. Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 353425
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353425/05.09.2013
Denumire contract: Extindere retele electrice, zona Lot Compensari, loc. Cordun, jud. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORDUN (PRIMARIA CORDUN)Cod fiscal: 2613680, Adresa: Com. CORDUN , Jud.NEAMT, Cordun, Telefon: 0233748196, Fax: 0233748196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. CORDUN , Jud.NEAMT, Cordun, Romania, cod postal: 617135, telefon: +40 233748196, fax: +40 233748196, persoana de contact: Sorin Macovei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Cordun - judetul Neamt, str. Vasile Alecsandri, nr. 101.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Extindere retele electrice, zona Lot Compensari, loc. Cordun, jud. Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extindere retele electrice, zona Lot Compensari, com Cordun.Valoarea prevazuta in Devizul general pentru cheltuielile diverse si neprevazute este de 61.463lei, fara TVA, respectiv in cuantum de 10% din valoarea lucrarilor de C+M+Utilaje.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 676, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006. Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art.86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006, si anume: - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul IBAN al autoritatii contractante este RO08TREZ4925006XXX000159, deschis la Trezoreria municipiului Roman cod fiscal 2613680.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC sunt aplicabile dispozitiile art.278^1(1)din OUG 34/2006 si art. 278^1 alin. ( 2 ) din O.U.G. nr. 34 / 2006 actualizata.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1) la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, data la care se va face echivalenta sumei de 12000 lei : cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% (5% pentru I.M.M.) din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in forma prevazuta de art.90 din HG 925/2006, actualizata. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v receptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.-Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular 2.-Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3.-Decl. art. 69^1 din OUG 34/2006 ?Formular 4.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitiePersoanele cu functie de decizie sunt: DIACONU ADRIAN-primar, CIOBANU ADRIAN-viceprimar, MARTINAS MARIA- secretar, MACOVEI SORIN PAVEL- consilier juridic;consilieri locali: ANTICI IOAN, ANTON GHEORGHE, CHELARU PAVEL, CHELARU VALENTIN, CIOBANU ADRIAN, FARCAS DAIEL, HAZI GHEORGHE, MANEA IOAN, MURARU MARIUS, PASCAL DUMITRU, RUGINOSU GHEORGHE, SPOIALA NICOLAI, STANCIU ILIE, TANCAU RAZVAN; posibili alti membri ai comisiei de licitatie: CIOBANU MARIANA-REFERENT, NASTASE CRISTINA-REFERENT.(In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente-Declaratia privind art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 4 se completeaza de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin 314/2010) ? Formular 5.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile socialede stat.-Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara cele in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilorsau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cf. art. 209, alin. 1 din Ordin nr. 509/2011 ANRMAP.Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prezentate la pct. 1 sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propriaraspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu origalul ? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana3. In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.(In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente) 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca are in obiectul de activitate executia de lucrari solicitate in prezentul contract, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: "conform cu originalul".2. Ofertantul sa detina atestat de tip minim C2A emis de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 24/2007, actualizat, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic. Se va prezenta copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: "conform cu originalul".Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele vor fi prezentate in copie, la care se va alatura traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri in domeniulde activitate intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii treiani (2012, 2011, 2010).Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3ani, sa fie de cel putin 600.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlociibeneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocier, toti asociatii trebuie sa seincadreze in categoria IMM ? urilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunciacesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm, al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, de labeneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, avand valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si documentecare precizeaza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentrusustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus labun sfarsit, in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, celputin un contract similar demin. 600.000 lei fara TVA sau a max 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 600.000 lei fara TVA.Nota: Contract dus la bun sfarsit se refera la contracte care au- lucrari receptionate partial insotite de PV receptie partiala;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie la terminarea lucrarilor;
- lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani si Declaratie pe proprie raspundere privindasigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - sef santier; - responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat, in conformitate cuprevederile Legii 10/1995; -controlor de calitate autorizat sau numit prin dispozitie interna;, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare, instalatie de foraj si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari completata conform formular model., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite desubcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele derecunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnareacontractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contracteleincheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele tehnice invocate. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiISO 9001/2008 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, in domeniul in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate.Pentru ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management alcalitatii se vor accepta doar cei care dovedesc ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca se va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 15:45