Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXTINDERE SALA DE SPORT, ORAS CISNADIE, JUD. SIBIU


Detaliu pentru invitatia numarul 356346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Cisnadie
Numar invitatie: 356346/06.12.2013
Denumire contract: EXTINDERE SALA DE SPORT, ORAS CISNADIE, JUD. SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CisnadieCod fiscal: 4406002, Adresa: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Telefon: +40 269561147, Fax: +40 269561012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Romania, cod postal: 555300, telefon: +40 269561147, fax: +40 269561012, persoana de contact: Johann Krech
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Cisnadie, Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Romania, cod postal: 555300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXTINDERE SALA DE SPORT, ORAS CISNADIE, JUD. SIBIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladirea existenta se va extinde pe laturile nord si vest.Valoare estimata 2.427.810 lei fara TVA din care 2.380.690 (C+M+OS) si 47.120 (1.98%) ch. diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 427, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 47.600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 21; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca. Garantia de participare se prezinta in original, indiferent de forma ei de constituire. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din HG nr. 925/2006. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006. Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In vederea beneficierii de reducerea pentru garantia de participare ofertantul va depune si declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011. Pentru IMM garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din OUG nr. 36/2006 - completare Formular 1. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din OUG nr. 36/2006 ? completare Formular 2; Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Primar, Gheorghe HUJA Viceprimar, Johann Krech ; Secretar, Ciprian Constantin Rusu Sevriciul Buget, Impozite si Taxe ? Sef serviciu, Heutschy Stela Serviciul Public de Asistenta Sociala ? Sef serviciu Dragomir Sorin Serviciul Politia Locala ? Sef serviciu, Lunca Mircea Director executiv Directia administratie publica locala, Szasz Daniela Director executiv Directia Tehnica Nicolae Valer Radoiu; Director executiv Directia Economica Barbu Cornel; Inspector de specialitate - Preda Ioan; Consilier - Gligor Daniela Carmen; Consilier - Lepadatu Maria; Inspector de specialitate - Cristea Florin Ioan.Consilieri Locali: - Cioranu Manuela Rafira - Curea Ionel - Filip Danut Mihai - Florea Gabriel - Florea Gabriela Maria - Hozat Zaharie - Iordache Aurel - Lepsa Dumitru Vasile - Prica Vladimir Dorian - Rogos Lucian Emil - Sorici Gheorghe Silvian - Tagarta Nicolae Marius - Ungureanu Gabriela Lucretia ? Bobeanu Cosmin Aron - Vintila Cornel - Vladu Lucian Nicolae. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat din tara sa.7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul local din tara sa.Toate documentele intocmite de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura (formularele ce trebuie completate) se vor prezenta in original. Documentele emise de catre autoritati (certificatele) se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011. Se solicita depunerea certificatului constatator. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat pentru partea de contract pe care o vor realiza. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta (daca acesta din urma a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.)2. Atestarea societatii comerciale de tip B, C2A conform Ordin ANRE nr. 23/2013 sau echivalent. Se solicita prezentarea Atestatelor de tip B, C2A conform Ordin ANRE nr. 23/2013 sau echivalent. Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de o traducere autorizata in limba romana. Documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 4.700.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cerinta solicitata in baza art. 184 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: Prezentarea listei privind lucrarile (similare) executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), ce va contine beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valorile, perioadele si locul de executare, precizarea daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in vigoare si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va prezenta in cadrul listei cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte care sa cuprinda executie de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.380.690 lei (fara TVA)Executia lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie., 2. Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul necesar pentru indeplinireacontractului, respectiv: 1 (un) responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile: cerinte: atestat conform Ordin nr. 777/2003 sau echivalent1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru instalatii electrice: cerinte: atestat conform Ordin nr. 11/2013 sau echivalent1 (un) tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiu: cerinte: atestatul/legitimatia (cod COR 724205 sau 742105) sau echivalent - solicitat conform OMAI nr. 87/2010, 3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? daca este cazul. Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de executie de lucrari de constructii in domeniul contructiilor civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabil pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant, Documente care atesta implementareastandardelor sistemelor de management de mediu pentru activitatea de executie lucrari in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, valabil pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer